|
Autor |
Wiadomość |
Doc
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A6 C6
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 36 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2009-05-14, 20:29 Regulamin forum Audi A8 Klub Polska
|
|
|
Regulamin Polskiego Klubu A8Team.PL
Jako klubowicz jesteś zobligowany znać poniższy regulamin.
Administrator ma zawsze racje!
1. Masz prawo do posiadania i wyrażania swoich poglądów i opini. Inni mają dokładnie takie samo prawo - szanuj to. Sposób wyrażania swojego zdania świadczy o Tobie - Twoim dobrym wychowaniu lub chamstwie. Uznane za nie właściwe tematy bądź posty będą usuwane a ich autor może zostać ukarany.
2. Nickname nie jest niczyją własnością, jednak niegrzecznie jest używać nicka, który jest kojarzony z inną osobą.
3. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety a także zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego. Forum ma służyć wymianie poglądów i informacji, ale w sposób kulturalny i z poszanowaniem odbiorcy. Użytkownicy nieprzestrzegający tej zasady zostaną natychmiastowo usunięci (zbanowani).
4. Prywatnym animozjom dawaj wyraz wyłącznie w listach prywatnych. Nie ma nic bardziej denerwującego i żenującego, niż oglądanie grona publicznie wyzywajcych się osób. Za złamanie tej zasady użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.
5. Nie obrażaj nikogo, staraj się tego nie czynić publicznie nawet gdy masz ku temu powody. Zanim publicznie kogoś ocenisz w jakikolwiek sposób, przemyśl to na spokojnie i dwukrotnie. Za złamanie tej zasady użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.
6. PISANIE WIELKIMI LITERAMI jest uznawane za krzyk i niezgodne z netykietą.
7. Aby przekazywać swoje emocje powinieneś używać emotikonek.
8. Staraj się pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy po opublikowaniu wiadomości na forum, użyj opcji "edytuj", aby je poprawić. Nagminne łamanie zasad ortografii będzie karane ostrzeżeniem.
9. Unikaj zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (Offtopic). Częste, bezmyślne, nic nie wnoszące do tematu odpowiedzi są zabronione i mogą skutkować ostrzeżeniem.
Zabrania się także umieszczania w tematach postów będących ofertą handlową lub usługową poza działami do tego przeznaczonymi (Reklama Firm,Ogłoszenia)
Zabrania się umieszczania w postach i tematach, nieautoryzowanych przez administracje numerów kont do różnego rodzaju wpłat.
a.) Dział "Reklama Firm" jest działem płatnym i umieszczenie tam tematu(oferty)musi być wcześniej skonsultowane z Administratorem forum-Doc.
b.)Klubowicz mający wykupioną reklamę może zamieścić w dziale "ogłoszenia" swój otwarty temat handlowy.
10. Tematy należy nazywać wykorzystując odpowiednie tagi , które opisane są na każdym podforum. Niepoprawnie tytuły zostaną skasowane, a użytkownik nagminnie źle nazywający tematy zostanie ukarany ostrzeżeniem.
W razie problemów z zastosowaniem tag-ów należy umieścić w poście taka informacje dla moderacji.
11. Użytkownik może maksymalnie dostać 6 ostrzeżeń, po przekroczeniu tej liczby zostanie zablokowany, zawieszony czasowo.
12. Uzupełnij bardzo rzetelnie informacje w profilu dotyczące Twojej osoby i auta.
Uzupełnij profil w polu lokalizacja.
Forumowicze zobowiązani są do podania swojej lokalizacji, województwa, miasta, kodu tablic rejestracyjnych ewentualnie podania najbliższego większego miasta. Stosowanie ogolnikowego skrótu PL czy też brak lokalizacji będzie karane ostrzeżeniem.
Osoby zamieszkałe za granicą mogą podać nazwe lub skrót kraju w którym mieszkają
13. Przed napisaniem pierwszego posta przedstaw się nam, swoje auto i przywitaj w odpowiednim dziale powitań. http://www.a8team.pl/przy...-vt362,3780.htm
a.)Nie zakładamy tam nowych tematów(będą usuwane i uznane za niebyłe)a wpisujemy posta w już istniejącym temacie.
b.)Tematy osób które się nie przywitały mogą zostać usunięte bądź zablokowane przez administracje.
14. Zanim napiszesz nowy temat w poszukiwaniu pomocy technicznej sprawdź czy już takiego nie było. Przejrzyj forum, użyj opcji szukaj. Pamiętaj, to Twój obowiązek!
15. Jeśli nie uda Ci się odnaleźć odpowiedzi w archiwum napisz nowy temat w odpowiednim ku temu dziale ( patrz opisy działów na forum ) w sposób jasny, zrozumiały, opisujący problem i za razem krótki. Zabronione jest pisanie tytułów typu: POMOCY, MaM PrObLem !!!!!!!, !!!! help !!!!! itp. Nie używaj wielu znaków interpunkcyjnych pisanych po sobie zarówno w tytułach jak i samych postach.
16. Obrazki, zdjęcia należy przede wszystkim umieszczać za pomocą darmowych hostingów generujących miniaturowe kody na forum. Znajdziesz takie pod adresem www.logosik.pl lub www.pokazywarka.pl , a w ostateczności jako załącznik do tematu, posta.
17. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do dodania na forum - nic nie pisz. Absolutnie zabronione są posty typu "racja", "wow" , "hehe", "to smutne" , "ja bym to olał" , "kiedyś też tak miałem" itp. Pamiętaj, aby usilnie nie zdobywać ilości postów. Wykrycie takiego zachowania przez administratora pozbawi Cie nie tylko wszystkich postów, ale nawet konta.
Kategorycznie zabronione jest podbijanie swoich tematów przez pisanie posta pod postem w celach innych niż rozwiązanie problemu. Bezpodstawne podbijanie postów w działach Moje auto, będzie karane natychmiastowym ostrzeżeniem bez upomnienia. W przypadku powtarzania procederu , nastąpi także ban czasowy.
18.
a) Motywy graficzne w podpisach nie mogą przekraczać wielkości 350 x 70 pikseli i wagi 100 KB. Dozwolone formaty to jpg, jpeg, gif. Awatary nie mogą przekraczać 100 x 100 pikseli i wagi 20 KB. Dozwolone formaty to jpg, jpeg, gif.
b) Zabrania się pisania całości postów boldem , kolorem czerwonym,pomarańczowym,zielonym lub innym z pominięciem czarnego z wyjątkiem zaznaczania, podkreślania istotnych i uzasadnionych fragmentów tekstu.
c) Koloru czerwonego,pomarańczowego i zielonego używać mogą jedynie moderatorzy i administratorzy forum,dotyczy to zarówno tekstu postów jak i podpisu.
19. Użytkownicy Polskiego Klubu Audi A8 będący w posiadaniu skrzynek e-mail w domenie zobowiązują się do przestrzegania netykiety w posługiwaniu się nimi, oraz zabezpieczaniu przed powszechnie ogarniającym nas spamem. Zabrania się podawania na publicznych forach, stronach internetowych, blogach, etc adresu e-mail w postaci naturalnej tj. login@domena . W przypadku konieczności podania adresu w w/w miejscach nalezy zabezpieczyć go w sposób następujący login[at]domena lub login(małpa)domena co ma na celu uniemożliwienie spam robotom wyszukiwania @ ( małp ) i dodawania naszego adresu do spam list.
Zabrania się przesyłania pornografii, obraźliwych tekstów, oraz zawartości łamiących polskie prawo. W przypadku wykrycia łamania regulaminu skrzynka e-mail zostaje dożywotnio odebrana wraz z usunięciem konta, a w sytuacjach szczególnych banicja IP, lub całej klasy IP.
20. Administracja forum ma prawo usunięcia postu, tematu, a w skrajnych przypadkach konta, oraz uruchomienie banicji bez podania przyczyny.
Tematy pozostające bez odpowiedzi po upływie trzech miesięcy oraz tematy nie zawierające żadnych ważnych informacji ani wartości merytorycznej, będą usuwane jako zbędne bez wysyłania powiadomienia
21. Redakcja Polskiego Klubu A8team.pl nie ponosi odpowiedzialności za posty pisane przez użytkowników. Nie ponosi również odpowiedzialności za korzystanie z towarów czy usług reklamujących się na łamach forum bądź ogłoszenia umieszczone w dziale "Ogłoszenia" , oraz za zawieranie wszelkich transakcji za pośrednictwem naszego forum.
Każda transakcja powinna być finalizowana na Allegro.pl lub inny portal aukcyjny. W związku z powyższym Redakcja nie może być stroną ani pośrednikiem w przypadku jakichkolwiek sporów czy naruszeń przepisów prawa polskiego.
22. W dziale pt: "Zloty, spoty i grupy lokalne" :
a) zabrania sie umieszczania tematów i postów nie związanych stricte z tematyką lokalną. Wszelkie tematy techniczne, czy też nielokalne powinny znajdować się w odpowiednim ku temu dziale w otwartej, ogólnej części forum. Organizacja spotów i zlotów ogólnopolskich, innych niż lokalne możliwa jest tylko za zgodą i widzą administracji.
b) moderatorzy i administratorzy mają pełne prawo moderacji działu "Spoty, zloty i grupy lokalne".
c) opiekun działu, któremu rangę taką nadaje administracja forum, ma prawo do równoległej moderacji wraz z grup moderatorów. Uprawnienia jednak, otrzymuje tylko dla swojego działu, czyt. grupy lokalnej. Administracja zastrzega sobie prawo do odebrania uprawnień moderatora i rangi opiekunowi.
d) w dziale tym obowiązuje używanie tagów w tytułach tematów. Tagi to nazwy miast w kwadratowych nawiasach. Przykład:
[Warszawa] Spot 23.05.2009 w centrum
[Poznań] Grill nad jeziorkiem
[Gdańsk] Impreza maniaków A8team.pl
[Pipidówki dolne] Zlot 13.12.3008
[Łódź] Większe Kontrole policji
23. Zabrania się reklamowania serwisów, stron internetowych, portali, klubów i wszelkich przedsięwzięc konkurencyjnych na forum Klubu A8team.pl bez zezwolenia administracji.
24. Administracja ma prawo do wysyłania newslettera klubowego na podany podczas rejestracji Twój adres email.
b) Osoba rejestrująca się na forum wyraża zgodę, aby na podany przy rejestracji adres e-mail otrzymywała mailing dotyczący różnych spraw związanych z Klubem, a także mailing na temat ofert, promocji, informacji i innych wiadomości od firm i innych instytucji reklamujących swoją działalność na forum za pośrednictwem Administracji.
25. Wybrane działy forum posiadają dodatkowy, podrzędny przyklejony, widoczny regulamin działu. Jesteś zobligowany zapoznać się z każdym z nich. Dla przykładu - w dziale OGŁOSZENIA widnieje regulamin działu określają wymogi dodania ogłoszenia. Sprawdź zatem podrzędny regulamin każdego działu ( jeśli istnieje ), zanim napiszesz nowy temat. Nadrzędnym, ogólnym, uzupełniającym nieokreślone kwestie regulaminem każdego działu, jest niniejszy regulamin.
26. Reklama komercyjna na forum.
Umieszczenie każdej komercyjnej reklamy możliwe jest tylko za wiedzą i zgodą administracji. Zasady umieszczenia i czas trwania się reklamy zostaną określone w dwustronnej umowie pomiędzy reklamodawcą a Administracją Klubu A8team.pl (reklamy są płatne).
Autoreklama w postach jest niedozwolona i będzie skutkować usuwaniem postów reklamującego się. Dotyczy to także zachęcania do korzystania z oferowanych usług bądź towarów, kierowania do swojego tematu czy umieszczania linków do swojej strony, zarówno na tym forum, jak i stron własnych czy firmowych. Zabrania się również rozsyłania reklam przez PW, e-mail czy inny komunikator internetowy za pośrednictwem Polskiego Klubu A8team.pl
Łamanie tego zakazu spowoduje wstrzymanie, a w skrajnych przypadkach całkowite usunięcie reklamy ze strony klubowej.
Do komunikowania się reklamującego z zainteresowanym służyć będzie specjalnie w tym celu założony własny temat w dziale "Firmy, reklamy, oferty".
27. Za nie przestrzeganie niniejszego regulaminu administratorzy mają prawo przypisywania ostrzeżeń w efekcie których konto użytkownika w kilku etapach zostaje zawieszone czasowo, zablokowane, a finalnie usunięte z uwzględnieniem banicji.
28. Ogłoszenia darmowe.
Ogłoszenia sprzedaży autogiełda/ogłoszenia , zamiany bądź kupna są możliwe tylko w dziale. Kategorycznie zabrania się umieszczania reklam i ogłoszeń w podpisie. Z wymogu takiego zwolnione są jedynie osoby upoważnione przez Administratorów klubu. Dopuszczalne jest jedynie umieszczenie informacji w następującej formie:
Moje ogłoszenia:
link ...
link ...
zdjęcie...
opis...
Wszystkie ogłoszenia nie znajdujące się w stworzonym specjalnie do tego celu dziale, będą automatycznie kasowane bez podawania przyczyn, a użytkownicy nagminnie łamiący to postanowienie, będą karani ostrzeżeniami.
29. Tworzeniem, reklamą, promocją i sprzedażą wszelkiego rodzaju gadżetów na forum Polskiego Klubu Audi A8 zajmuje się tylko i wyłącznie Administracja lub osoby przez nią upoważnione.
30. Zabroniona jest rejestracja i używanie na forum oraz na portalu podobnych nicków, nicków obraźliwych oraz podszywających się pod innego użytkownika lub reklamujących swoją nazwą firmy/usługi. Nick zarejestrowany z datą wcześniejszą jest priorytetowy i względem takiego kolejne będą usuwane lub zmieniane na inną nazwę odbiegającą od nicku priorytetowego.
Administracja zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany nicka użytkowników tylko w wypadku naruszenia w/w postanowienia. Nick zarejestrowany
31. Zakazane jest umieszczanie w Avatarze oraz w podpisie obrazków związanych z polityką , religią i wszystkim tym co może być obraźliwe dla innych użytkowników. Każdy niewłaściwy avatar lub obrazek w podpisie zgłoszony administracji będzie rozpatrzony i usunięty jeśli Moderacja tak zdecyduje. Nieprzestrzeganie tego punktu , będzie skutkowało ostrzeżeniem.
32. Decyzje Administracji i Moderacji w sprawie ostrzeżeń są NIEPODWAŻALNE.
Ostrzeżenia mogą być przyznawane czasowo lub trwale , o tym decyduje Moderator , który ostrzeżenie wystawia. Wszystkie ostrzeżenia przyznawane są wyłącznie w przypadku naruszeń regulaminu lub łamania ogólnie przyjętych zasad.
Mogą być przyznane 4 stopnie ostrzeżeń.
Pierwszy stopień to po prostu ostrzeżenie.
Drugi stopień to zakaz pisania na forum lub na jakimś dziale na dany czas.
Trzeci stopień to blokada wejścia na forum na jakiś czas.
Czwarty stopień to całkowita banicja z forum.
33. Administracja zastrzega sobie prawo do zachowania wszystkich wiadomości napisanych przez użytkowników forum nawet po prośbie o usunięcie konta.
Usuwanie postów czy tematów na prośbę autora danego postu czy tematu będzie rozpatrywane i badane pod względem merytorycznym i zasadności usunięcia indywidualnie.
34. Administracja może zmieniać poziom dostępu do poszczególnych for,działów i tematów jeśli uzna takowe za stosowne bez wcześniejszego uprzedzenia.
a) Dział "Techniczny" dostęp jest możliwy po uzyskaniu min.1 posta lub dla klubowiczów A8 Team.pl
b) Dział "Nasze auta"-dostęp jest możliwy wyłącznie dla posiadaczy min. 50postów.
Dostęp może być również przyznany warunkowo (np za udzielanie sie na zlotach,spotach cyklicznych oraz inne zasługi dla forum) za zgodą Administracji.
35. Administracja ma prawo usunięcia kont użytkowników beż ostrzeżenia, którzy po rejestracji przez rok nie napisali żadnej wiadomości, nie aktywnych użytkowników, użytkowników mających jeden post więcej niż rok.
Rejestracja w klubie jest równoznaczna z potwierdzeniem warunków regulaminu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|