Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-16, 18:19 [D2 FL ALL
] licznik od anglika - przeprogramowanie
|
|
|
Trafił mi się licznik od Anglika niestety nie wiem od jakieś wersji benzynowej. Jako ze u mnie zanika wyświetlacz godziny i daty oraz 3 diody po stronie obrotomierz a mrugaja i gasna , pomyslalem ze sobie wsadze ten angielski. Tu wszystko pięknie działa (malyprzebieg) ale....
nie mam niestety kilku rzeczy jak u mnie w liczniku a mianowicie:
* nie wyświetla mi się na FISie radio ( w menu zegara jest Radio Info na ON, ale info na fisie brak)
* po wlaczeniu navigacji, nie wyświetla się rowniez na FISie mala navigacja
* jak otwieradm drzwi kierowcy to FIS pokazuje drzwi pasażera (ok wersja angielska)
* mile chcialbym na Km a język z powrotem na ojczysty niemiecki...
Czy da rade takie opcje zaprogramować w liczniku VAGiem? KM i język na pewno ale informacje z radia, navi i to które drzwi otwarte? Czy można użyć kod obecnego licznika do tego angielskiego aby mieć te funkcje czy raczej nie ma on takich opcji w ogóle?
Aha no i jeszcze jedno...datę i godzinę muszę ustawić manualnie bo nie wyświetla tej antenki ( to chyba będzie od wersji 2.8). Da rade to tez zaprogramować?
[ Dodano: 2016-12-17, 13:17 ]
I coo tam, nikt, nic nie pomoze
Ja wczoraj rozkrecilem caly jeden licznik (mam az 3 ) wiec wsadze pare fotek bo mam kilka pytan.
A teraz to czy jak wpisze do angielskiego licznika kodowanie z mojego obecnego to bedzie smigal. ? Nie mam Immo . |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-12-17, 13:31
|
|
|
Należało by napewno dokonać kodowanie w BASIC SETTINGS , podłacz swój stary pospisuj sobie wszystkie i przepisz je do nowego licznika |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-12-18, 13:13
|
|
|
Da się na 100% u mnie też nie działało wyświetlanie info z radia na zegarach już teraz nie pamiętam ale znalazłem chyba tutaj na forumie kodowanie licznika i poszło. Ładnie zaczęło wyświetlać. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-18, 15:16
|
|
|
Przkodowalem licznik pod Eu używając swoich obecnych kodów i mam jezyk niemiecki, FIS pokazuje prawidlowo otwarte drzwi, są KM na wyświetlaczu przebiegu, ale...
Nadal nie ma widocznego radia i co najgorsze to, ze po przeliczeniu tarczki z KM/H predmoscimierz nie pokazuje prawidlowej prędkości - ciągle w milach
Da rady to przekodowac? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-18, 18:27
|
|
|
Licznik przebiegu przeprogramowalem z mil na kilometry.
Na tarczce angielskiej oryginalnie masz mile i km. Ja po przeprogramowaniu licznika na EU wyciągnalem ta angielska tarczke prędkości i wsadzilem europejska myśląc ze wskazówką prędkościomierza będzie dzialac prawidlowo.....niestety dalej wskazuje prędkość w milach. Czuje ze jade z 60-70 a na liczniku 40 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2016-12-18, 18:39
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Licznik przebiegu przeprogramowalem z mil na kilometry.
Na tarczce angielskiej oryginalnie masz mile i km. Ja po przeprogramowaniu licznika na EU wyciągnalem ta angielska tarczke prędkości i wsadzilem europejska myśląc ze wskazówką prędkościomierza będzie dzialac prawidlowo.....niestety dalej wskazuje prędkość w milach. Czuje ze jade z 60-70 a na liczniku 40 |
Pozostając przy tych zegarach, zmieniając samą tarczkę - musiałbyś zmodyfikować wsad/ eeprom zegarów. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-18, 18:52
|
|
|
W sensie którąś z tycz małych czarnch kosteczk przelutowac od siebie do anglika? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-12-18, 19:34
|
|
|
martin_rs4, a no faktycznie teraz jak porownalem, skala sie rozni, bylem swiecie przekonany ze skalowanie jest to samo, czy to w zwyklym a8, esce, europie i angolu... A tu taki placek roznice widac, mniej wiecej idealnie pionowo predkosciomierz z a8 wskazuje 150 a z eSki angola juz 160 Ide zaraz do garazu obczaic ile wskazuje eska europa
A tutaj esa europa, jak widac pionowo wskazuje 120, wiec przekladanie tarczek jest niemozliwe w taki sposob aby dobrze pokazywalo
Znowu dowiedzialem sie czegos nowego o d2 |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-18, 19:52
|
|
|
trzeba zmienic mape kazdy licznik ma u sibie mape pod dany silnik i wtedy wie kiedy osiaga zadana predkosc jak licznik jest tez od benzyny jak twoj to do ogarniecia i tez jak twoj jak polift to tez musi byc polift reszta to kodowanie wszystko do ogarniecia ale moge dopytac znajomego co w tym siedzi to bedzie wiedzial dokladnie podeslij nr swoich zegarow i tych z anglika to mu podrzuce to obada czy jest opcja napewno |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-18, 22:34
|
|
|
Udało mi sie uruchomic radio na FISie Podziekowania dla szeryfisza za wskazowki nie udalo sie jeszcze z navi ale....
Otworzylem w koncu zapomniana ELSE i mam tu opisane wszystkie kodowania, wszystkie bloki tak wiec juz wiem jakie wartosci gdzie wpisywac....
Cytat: | trzeba zmienic mape |
marcin85, chodzi Ci o soft coding? Bo ten jest znieniony pod EU i wynosi 02083 natomiast WorkShop Code 02313... To gdzie te mapy trzeba zmienic?
robertas ty tez musiales zmianic jakos to zeby eSkowy licznik prawidlowo pokazywal bo saklowanie tez jest inne |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-18, 22:45
|
|
|
Z tym Navi na FISie to też długo walczyłem i odpuściłem, z tym że u mnie przestało działać po zmianie Navi z noDX na DX. Wszelkie kodowania i ustawienia przeleciałem i dooopa, wydaje mi się, że trzeba mieć po prostu nowszy licznik |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-18, 23:03
|
|
|
W elsa wyczytalem wlasnie ze sa kodowa ja na Non-Dx i RNSD wartosc 4 lub 5 ... Ale jutro sprawdze. Z radiem sie udalo mysle ze z tym tez powinno jeszcze ja ym to skalowanie predkosciomierza ogarnal to bylo by pinkie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-18, 23:11
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | sa kodowa ja na Non-Dx i RNSD wartosc 4 lub 5 | To daj znać jak coś znajdziesz, może i mój w końcu ruszy |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-18, 23:26
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | ... natomiast WorkShop Code 02313... To gdzie te mapy trzeba zmienic? |
O ile dobrze kojarzę to ten "WorkShop Code" to nie żadne kodowanie tylko kod serwisu, firmy, interfejsu który ostatni raz wprowadzał zmiany w danym sterowniku |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|