Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 3.0TDI ] Cieknące zaślepki (blaszki) wtrysków.  
Autor Wiadomość
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2016-12-22, 20:57   [D3 06 3.0TDI ] Cieknące zaślepki (blaszki) wtrysków.

Zakładam temat bo nic nigdzie nie znalazłem na forum. Otóż po kupnie auta zauważyłem że poci się olej spod tych aluminiowych blaszek pod wtryskami. Strona pasażera dosłownie robi się mgiełka na pokrywie zaworów a strona kierowcy dość sporo się poci. Kupiłem w serwisie nowe oryginalne BLASZKI, oringi i podkładki pod wtryski (ok 400zl). Rozebralem stronę od kierowcy, umylem wszystko, sprawdziłem czy nie ma uszkodzeń mechanicznych na pokrywie, założyłem nowe części poukładalem i..... DALEJ CIEKNIE! Kolega z forum podpowiedzial mi że trzeba dokrecic imbusy które trzymają blaszki siła 5Nm - Rozebralem środkowy wtrysk (bo cieknie najbardziej) wymieniłem znowu na nową i dojrecilem 5Nm i zero efektu. Na tym póki co koniec moich pomysłów. Ktoś może z tym walczył? Macie tam sucho u siebie? Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym problemem? Mile widziane zdjęcia jak ktoś ma sucho :-) i wszelkie podpowiedzi.






 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-12-22, 21:38   

Po pierwsze.. 400zł? Gdzie ty to kupywałeś? :D

Ja też po zdejmowaniu wtrysku za mocno dokręciłem i się pociło ale po wymianie i lekkim dokręceniu jest dobrze. Ale ja dokręcałem na oko :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2016-12-22, 21:44   

Gdzieś mam rachunek to Ci podeślę :-) ale to nie jest istotne. No ale co jak cieklo to luzowales tylko czy nowa blacha i wtedy lżej? To nawet chyba Ty mi pisałeś że trzeba lekko dokrecic. Ale próbowalem i bez efektu, a wbrew pozorom ta blacha jest bardzo twarda i nie powinna się wygiać.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-12-22, 21:46   

Próbowałem tą samą ale bez skutku. Założyłem nową i było oki. Za te blaszki chyba po parenaście zł :) uszczelka + oring chyba z 5 zł. Dlatego mnii zdziwiła cena :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2016-12-22, 21:50   

Blacha coś ok 40zł oringi 4 chyba a podkładki 12 jakoś tak było
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2016-12-23, 19:45   

źle założony wtryskiwacz - część dociskowa
Obowiązkowa wymiana miedzianego pierścienia i bedzie ok
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2016-12-23, 21:31   

PABLO200,

Jeśli chodzi o wtryskiwacz to raczej prawidłowo jest wszystko ok. Oczywiście mam założone tak że uszy są skierowane w górę (logicznie przy dokręcaniu dociskają wtrysk). Podkładki oczywiście poszły nowe ori. Zastanawiam się czy może odma nie jest uszkodzona i nie powoduje zbyt dużego ciśnienia. Nikt nie miał serio z tym problemu?
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2016-12-23, 21:47   

jest gdzieś nieszczelność a gniazdo nie uległo uszkodzeniu lub nie było zanieczyszczeń ?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-23, 22:03   

Pczester, ostro Cię za części skroili <faktycznie> . Jeżeli po złożeniu nadal jest nieszczelność to gdzieś strzeliłeś babola, znaczy się dobrze nie wyczyściłeś ...np. osadzenie wtrysku (miejsce montażu miedzianej podkładki. Z jaką siłą dokręciłeś wtryskiwacze?! I czy obudowa została dokładnie umyta z resztek diesla, do sucha?!
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2016-12-23, 22:09   

Gniazda idealnie wyczyścilem odkurzaczem podłączonym do przewodu fi6 ;-) a ten włożyłem w gniazdo wtrysku i ładnie wszystko poszło. Zresztą przed moim demontażem też nie było napewno przedmuchu na wtryskach (chyba o tą nieszczelnośc Ci chodzi tak?) bo widać byłoby nagar na wtryskach jeśli gdzieś by puszczalo. A były ładne czyste.

[ Dodano: 2016-12-23, 22:15 ]
Panowie uwierzcie jestem pedantem jeśli chodzi o auto :-D nie twierdzę że nie popełniam błędów, ale środkowy wtrysk bo z niego wydaje mi się cieknie najbardziej rozebralem 2 raz, dałem nową podkładke miedzianą, nowy oringi i nową blachę. Wszystkie wyczyścilem idealnie (chociaż było czysto, miejsce styku blaszki z pokrywą zaworów idealnie, później zmywacz do hamulców, olej na gumkę od blaszki tu gdzie wtrysk wchodzi i składanie. Blaszka 5Nm a wtrysk 9Nm
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-23, 22:19   

Napisz jeszcze gdzie dokładnie cieknie, dół wtrysku czy góra? Może o-ringi od powrotu nie trzymają?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2016-12-23, 22:25   

Powroty są nowe i suchutkie, połączenie wtrysku z aluminiową blachą też jest suche. Poci się między aluminiową blacha a pokrywą zaworów.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-24, 01:42   

Nie napisałeś jeszcze z jaką siłą dokręcałeś wtryski? I tak w sumie to co Ci tam ucieka, ropa czy olej bo o tym też jakoś nie wspomniałeś <hmm>
Ja blaszki dokręcam siłą 8 Nm.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2016-12-24, 06:27   

Słabo czytasz Daniel :> w pierwszym poście napisałem że OLEJ a dwa posty wyżej że blaszki 5Nm a WTRYSK 9Nm.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-24, 13:22   

Pczester napisał/a:
Słabo czytasz Daniel
To ta świąteczna gorączka <faktycznie> . Wracając do tematu, wtryski masz za słabo dokręcone i może to powodować zbyt wysokie ciśnienie pod deklami co skutkuje wyciskaniem oleju spod blaszek, które z kolei też są za słabo dokręcone ...to tak teoretycznie bo na odległość to wiesz <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.