Autor |
Wiadomość |
Przeartysta
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 6 Skąd: Oswięcim
|
Wysłany: 2016-12-31, 14:15 [D2 95 4.2PB/LPG
] Test uszczelki pod głowica
|
|
|
Pacjent audi a8 d2 4.2q 1995r. Test uszczelki glowic. Wyszedl zielonkawy kolor plynu po ok 15min. Z tego co pisza przy silniku pb lpg jak jest nieszczelnosc powinno zafarbic na zolto a przy dieslu na zielono. Mam pb lpg i zafarbilo na zielonkawy kolor... Mam sie martwic ? Jest nieszczelnosc ? Trzeba to zrobic jak najszybciej ?
Dodam tak. Temperatura jest 90 stopni, nie gotuje. Mazi na korku oleju nie ma.
15781159_1238483219534764_6178511662611047745_n.jpg Zabarwienie zielone |
|
Plik ściągnięto 30 raz(y) 16,44 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-12-31, 18:15
|
|
|
Jak temp w normie i brak masła to w czym problem? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-12-31, 18:40
|
|
|
Jeździj dalej jak oznaki będą poważniejsze to zaczniesz myśleć, dziury w głowicy Ci nie wypali od razu, jak będziesz tak nadgorliwy w 22 letnim już aucie to przygotuj się na wymianę połowy rzeczy |
|
|
|
|
Przeartysta
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 6 Skąd: Oswięcim
|
Wysłany: 2017-01-01, 13:35
|
|
|
igor.ostrowski napisał/a: | Jeździj dalej jak oznaki będą poważniejsze to zaczniesz myśleć, dziury w głowicy Ci nie wypali od razu, jak będziesz tak nadgorliwy w 22 letnim już aucie to przygotuj się na wymianę połowy rzeczy | uszczelka. Wlasnie wiem i dlatego pisze i czekam na odp bo jesli uszczelka to czeka mnie wiekszy remoncik w granicach 5-7 tysiecy.
[ Dodano: 2017-01-01, 13:37 ]
pavel44 napisał/a: | Jak temp w normie i brak masła to w czym problem? | Nie zawsze plyn idzie do oleju i odwrotnie. Objawow jest sporo. |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-02, 01:25
|
|
|
Mam to samo,nic się nie dzieje i jeżdzę |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-02, 15:41
|
|
|
płyn stary nie zmieniany może dać ten sam efekt jak uszczelka
to znaczy pojawi się co2 |
|
|
|
|
|
|
|
Przeartysta
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 6 Skąd: Oswięcim
|
Wysłany: 2017-01-03, 08:51
|
|
|
pepi napisał/a: | płyn stary nie zmieniany może dać ten sam efekt jak uszczelka
to znaczy pojawi się co2 | Płyn czysciutki jak snieg xD Wymieniany jakies miesiac temu |
|
|
|
|
soldier
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 52 Skąd: Dziwnów
|
Wysłany: 2017-01-03, 09:04
|
|
|
Ten test powinno sie robic przez 5 min a nie 15. Jezeli do 5 minut czynnik nie zmieni koloru to jest ok (teoretycznie). |
|
|
|
|
|
|
|
|