Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Zawieszenie pneumatyczne KW  
Autor Wiadomość
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-13, 16:47   [D2 ALL ] Zawieszenie pneumatyczne KW

Witam, jest do sprzedanie takie zawieszenie jak na zdjęciach. Według sprzedającego jest to dedykowany zawias pneumatyczny z gwintem do D2. Sprawdziłem faktycznie KW robi takie zawieszenia i nazywa się to HLS, aczkolwiek nie znalazłem w ofercie do D2. Zastanawiam się jak to uruchomić? Jak myślicie kompresor od D3 da rade? bez butli oczywiście. Chyba że D3 ma po drodze jakieś zbiorniczki. Jak myślicie może to zawieszenie być bardziej miękkie w stosunku do do ori S8?

_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-01-13, 18:42   

A nie zamiennik OE nivo ? Nivo było tylko w tyle w D2. Przód miał standardowy zawias. Układ korzystał ze zbiorniczka i płynu układu wspomagania. Chcesz się bawić rób na ori gratach.
_________________
Black Cars Matters
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-13, 19:35   

A na co mi obniżać sam tył?
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2017-01-13, 19:49   

zasada tego zawieszenia jest taka, że jeździsz na srogiej glebie i jak potrzebujesz to przyciskiem podnosisz na chwile auto o około 4/5cm np przed progiem zwalniającym. wtedy nie potrzeba zbiornika, ale potrzebny jest mocny kompresor, który szybko napełni te "tłoki".

jest też odwrotna wersja gdzie jeździsz sobie normalnie i na postoju sobie opuszczasz np na zlocie, ale to nie ta opcja, która jest na sprzedaż ;)
_________________

 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-13, 20:07   

Tzn. że niby nie da się jeździć na podniesionym czyli "napompowanym"?
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2017-01-13, 21:42   

Nie. Zobacz na tylne amortyzatory. Jak będziesz miał podniesiony to co ze sprężyną? To powinno być zamontowane na sprężynie i ją podnosić lub opuszczać.
_________________

 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-13, 22:21   

Masz rację. Doczytałem na stronie KW, że to zawieszenie służy do podnoszenia, żeby przejechać przez przeszkody. Także to zawieszenie odpada, zależy mi na poprawie komfortu i regulacji wysokości a nie mega glebie. Tak się składa że będę miał jutro na kanale D3 to się trochę przyglądne tej pneumatyce, ,może podejdzie do D2 ;)
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-14, 20:39   

j3drek, zdradzisz ile taki używany zestaw kosztuje? Ciekawi mnie to.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-01-14, 20:51   

Gościu na FB chce 2.2K , ale podejrzewam ze odda za mniej
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-14, 20:58   

Tak teraz looknąłem na stronę producenta i nie widzę takiego zestawu do D2 więc jest to samoróbka lub ktoś się pomylił w opisie <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-14, 21:47   

Być może samoróbka, na żywo tego nie widziałem. Tak na FB cenił 2200, wytargowałem na 1800. Tak czy inaczej odpuszczam to zawieszenie. Nie ratuje mnie to jak faktycznie służy to tylko do podnoszenia przed progami itp. Cały czas się zastanawiam jak ten tył niby miał by się podnosić jak ten tłok jest na amorku <hmm>
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-01-15, 10:09   

Na 100% jest to samoróbka , co najwyzej można by było to kupić dla samego gwintu KW V1 - jeśli oczywiscie po numerach będzie pasować do D2
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-01-15, 11:37   

j3drek napisał/a:
A na co mi obniżać sam tył?

Nie obniżać a podnosić.
j3drek napisał/a:
Cały czas się zastanawiam jak ten tył niby miał by się podnosić jak ten tłok jest na amorku <hmm>

Fabryczne nivo w D2 działało na tej zasadzie, że podnosiło tył by był równo jak obciążałeś tylną kanapę i bagażnik.
Myślałem po prostu, że ktoś robił zamiennik tego, ale jak widać widocznie ten w/w działa na innej zasadzie opisanej powyżej przez kolegów.
_________________
Black Cars Matters
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2017-01-15, 13:46   

j3drek, to podnoszenie zadku dziala pewno na zasadzie pompowanego odboju, i da sie tak dzwignac auto... tyle ze nie mozna tak jezdzic ;) Ogolnie taki zawias ma swoje zalety w porownaniu do samegoi Aira... Bo na najnizszej pozycji auto jest twarde jak na gwint przystalo, jak podpompujesz i podniesiesz to minimalnie zmieknie... Ale nie spuscisz go na sama podloge jak bedziesz chcial... To za to mozesz zrobic dzieki typowemu Airowi, tyle ze tutaj jest taka charakterystyka ze im auto wyzej tym jest twardsze, ale to juz wynika z czystej fizyki pompowania poduch...-> im chcesz wyzej tym wieksze cisnienie w poduchach ;) Zatem no nie jest to takie glupie... Ale wszystko zalezy od tego kto i co lubi ;)

No i nie nalezy liczyc na to za jakikolwiek gwint bedzie bardziej komfortowy niz ori zawias ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-15, 21:11   

Głównie zależało mi na poprawie komfortu dzięki tym poduchą, ale jeśli nie można na tym jezdzic to się mija z celem. Było by jak na normalnym gwincie, ale tego nie zrobię bo auto będzie jak taczka.
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.