Autor |
Wiadomość |
Wojciechov
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: D3
Wiek: 32 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 8 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2017-01-19, 19:02 [D3 02 4.2MPI/LPG
] Zablokowany rozrusznik ?
|
|
|
Panowie mam taki problem ze od dłuższego czasu nie mogę odpalić ósemk,i vcds pokazuje takie błędy:
Faults Found:
19510 - Starter Will Not Turn: Jammed or Electrical Malfunction
P3054 - 001 - Upper Limit Exceeded
19509 - Starter Control; Returned Message: 50 Short to Ground
P3053 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0110 1101
Po skasowaniu błedy znikaja lecz po próbie uruchomienia auta powracają. Próba odpalenia na kable nic nie wniosła
Nowiutki akumulator VARTY kupiony jakieś 2 miesiące temu, po założeniu nie był kodowany.
Do tej pory MMI zawsze pokazywało stan aku 100% aktualnie jest 0% . Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? |
|
|
|
|
|
|
|
byku
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 21 Paź 2016 Posty: 79 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-01-19, 19:27
|
|
|
Zwarcie na uzwojeniu? Moim zdaniem bez wyjęcia rozrusznika się nie obejdzie. Słychać chociaż cokolwiek przy próbie odpalenia? |
|
|
|
|
|
|
|
Wojciechov
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: D3
Wiek: 32 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 8 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2017-01-19, 19:49
|
|
|
Slychac takie tyknięcie jak by w przekaznikach |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-19, 21:51
|
|
|
Rozrusznik na stół, miałem to samo.
Współczuję temu kto go będzie wyciągać.
Ja swój wyciągnąłem 2 razy bo za 1 razie po wyciagnieciu zaczął działać, Wyczyścilem trochę zasniedziale kable masowe i wsadziłem spowrotem.
Za 2 razem oddałem do kompletnej regeneracji.
470 czy jakoś tak ;P |
|
|
|
|
|
|
|
Wojciechov
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: D3
Wiek: 32 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 8 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2017-01-20, 09:59
|
|
|
Jak najlepiej go wyciagnac ? I gdzie on w ogole sie znajduje ? |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-22, 00:02
|
|
|
rozrusznik jest pod łapą silnika, prawa strona. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-01-22, 09:56
|
|
|
A rozrząd cały? |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-22, 10:18
|
|
|
Nim weźmiesz się za wyciąganie rozrusznika proponuję najpierw klucz na wał i sprawdzić czy się silnik obraca. Tak na wszelki wypadek |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-01-22, 11:12
|
|
|
Prościej odkręcić górna osłonę i zobaczyć cży pasek jest .Trochę ciasno jest żeby założyć klucz na wal ale jest to możliwe. Po tym zabiegu wykluczyć rozrząd czego Ci życzę. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-22, 11:21
|
|
|
leon0376 napisał/a: | Prościej odkręcić górna osłonę i zobaczyć cży pasek jest .Trochę ciasno jest żeby założyć klucz na wal ale jest to możliwe. Po tym zabiegu wykluczyć rozrząd czego Ci życzę. |
Zablokowany silnik to niekoniecznie rozrząd. Leży u mnie za warsztatem BFM z całym rozrządem, a wał ani drgnie. I też na początku właściciel wymieniał rozrusznik |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-01-22, 12:01
|
|
|
Wiem że nie koniecznie musi być to rozrząd ale od czegoś musi kolega zacząć. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-22, 13:44
|
|
|
iCAtronic napisał/a: | Zablokowany silnik to niekoniecznie rozrząd. Leży u mnie za warsztatem BFM z całym rozrządem, a wał ani drgnie. I też na początku właściciel wymieniał rozrusznik
| to co się mu stało ? |
|
|
|
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-22, 14:01
|
|
|
Zatarty cylinder na 1 garze. Właściciel zgasił samochód kluczykiem i rano już nie odpalił. |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
Wojciechov
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: D3
Wiek: 32 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 8 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2017-01-26, 20:37
|
|
|
Z rozrządem i cylindrem wszystko ok, tylko mam problem z wyciągnięciem rozrusznika, została jedna śruba i za nic nie mogę jej odkręcić. Słabe dojście i wydech przeszkadza, nasadka na przegubie nie zdaje egzaminu Jak sobie z nią radziliście ?
sruba.jpg
|
|
Plik ściągnięto 58 raz(y) 63,53 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-26, 20:53
|
|
|
Wojciechov napisał/a: | Jak sobie z nią radziliście ? | 2 kopytka (przeguby) i chyba ze 3 przedłużki, kołyska mocno popuszczona w dół ogólnie jeden kręcił drugi trzymał na śrubie, za 1 razem samo odkręcenie tej śruby zajęło nam godzinę za drugim poszła elegancko. |
|
|
|
|
|