Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Zablokowany rozrusznik ?  
Autor Wiadomość
Wojciechov 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: D3
Wiek: 32
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 8
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-01-19, 19:02   [D3 02 4.2MPI/LPG ] Zablokowany rozrusznik ?

Panowie mam taki problem ze od dłuższego czasu nie mogę odpalić ósemk,i vcds pokazuje takie błędy:

Faults Found:
19510 - Starter Will Not Turn: Jammed or Electrical Malfunction
P3054 - 001 - Upper Limit Exceeded
19509 - Starter Control; Returned Message: 50 Short to Ground
P3053 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0110 1101

Po skasowaniu błedy znikaja lecz po próbie uruchomienia auta powracają. Próba odpalenia na kable nic nie wniosła <bezradny>
Nowiutki akumulator VARTY kupiony jakieś 2 miesiące temu, po założeniu nie był kodowany.
Do tej pory MMI zawsze pokazywało stan aku 100% aktualnie jest 0% . Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ?
 
 
byku 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-01-19, 19:27   

Zwarcie na uzwojeniu? Moim zdaniem bez wyjęcia rozrusznika się nie obejdzie. Słychać chociaż cokolwiek przy próbie odpalenia?
 
 
Wojciechov 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: D3
Wiek: 32
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 8
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-01-19, 19:49   

Slychac takie tyknięcie jak by w przekaznikach
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-01-19, 21:51   

Rozrusznik na stół, miałem to samo.
Współczuję temu kto go będzie wyciągać.
Ja swój wyciągnąłem 2 razy bo za 1 razie po wyciagnieciu zaczął działać, Wyczyścilem trochę zasniedziale kable masowe i wsadziłem spowrotem.
Za 2 razem oddałem do kompletnej regeneracji.
470 czy jakoś tak ;P
 
 
Wojciechov 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: D3
Wiek: 32
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 8
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-01-20, 09:59   

Jak najlepiej go wyciagnac ? I gdzie on w ogole sie znajduje ? <jezyk2>
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-22, 00:02   

rozrusznik jest pod łapą silnika, prawa strona.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-01-22, 09:56   

A rozrząd cały?
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
iCAtronic 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-22, 10:18   

Nim weźmiesz się za wyciąganie rozrusznika proponuję najpierw klucz na wał i sprawdzić czy się silnik obraca. Tak na wszelki wypadek ;)
_________________
Elektronika samochodowa Wrocław

Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-01-22, 11:12   

Prościej odkręcić górna osłonę i zobaczyć cży pasek jest .Trochę ciasno jest żeby założyć klucz na wal ale jest to możliwe. Po tym zabiegu wykluczyć rozrząd czego Ci życzę.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
iCAtronic 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-22, 11:21   

leon0376 napisał/a:
Prościej odkręcić górna osłonę i zobaczyć cży pasek jest .Trochę ciasno jest żeby założyć klucz na wal ale jest to możliwe. Po tym zabiegu wykluczyć rozrząd czego Ci życzę.


Zablokowany silnik to niekoniecznie rozrząd. Leży u mnie za warsztatem BFM z całym rozrządem, a wał ani drgnie. I też na początku właściciel wymieniał rozrusznik ;)
_________________
Elektronika samochodowa Wrocław

Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-01-22, 12:01   

Wiem że nie koniecznie musi być to rozrząd ale od czegoś musi kolega zacząć.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-01-22, 13:44   

iCAtronic napisał/a:
Zablokowany silnik to niekoniecznie rozrząd. Leży u mnie za warsztatem BFM z całym rozrządem, a wał ani drgnie. I też na początku właściciel wymieniał rozrusznik
to co się mu stało ?
 
 
iCAtronic 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-22, 14:01   

Zatarty cylinder na 1 garze. Właściciel zgasił samochód kluczykiem i rano już nie odpalił.
_________________
Elektronika samochodowa Wrocław

Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie.
 
 
Wojciechov 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: D3
Wiek: 32
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 8
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-01-26, 20:37   

Z rozrządem i cylindrem wszystko ok, tylko mam problem z wyciągnięciem rozrusznika, została jedna śruba i za nic nie mogę jej odkręcić. Słabe dojście i wydech przeszkadza, nasadka na przegubie nie zdaje egzaminu <bezradny> Jak sobie z nią radziliście ?

sruba.jpg
Plik ściągnięto 58 raz(y) 63,53 KB

 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-01-26, 20:53   

Wojciechov napisał/a:
Jak sobie z nią radziliście ?
2 kopytka (przeguby) i chyba ze 3 przedłużki, kołyska mocno popuszczona w dół ogólnie jeden kręcił drugi trzymał na śrubie, za 1 razem samo odkręcenie tej śruby zajęło nam godzinę :P za drugim poszła elegancko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.