|
Autor |
Wiadomość |
Rogal90
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 06 Paź 2016 Posty: 6 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-01-24, 17:10 [D3 04 4.0TDI
] Zegary i MMI zgasły, silnik chodzi 5 sekund
|
|
|
Witam.
Mam problem z moją A8. Pewnego dnia chcąc pojechać autem odpaliłem silnik wszystko było ok zapaliłem światła i chac ruszyć zgasły mi zegary i radio(całe MMI) silnik chodził(pomyślałem wyłącze silnik i zapale jeszcze raz może jakis błąd złapał albo co) po ponownym uruchomieniu silnika zegary i MMi dalej ciemne silnik po 5 sekundach zgasł. Podpinając komputer w ogóle nie widzi auta. Auto odpala na 5sek i sam się wyłącza. Działają tylko nawiewy. Miał ktoś kiedyś taką sytuacje? |
|
|
|
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-24, 19:45
|
|
|
Masz komunikacje z gatewayem ? To podstawa, jesli nie to od tego trzeba zaczac. |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-01-24, 20:18
|
|
|
Nie ten sam kaliber ale objaw ten sam.Pacjent "Seat Altea ".Winowajca okazał się zimny lut w zegarami i immobiliser odcinal zapłon. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-24, 22:16
|
|
|
leon0376 napisał/a: | Nie ten sam kaliber ale objaw ten sam.Pacjent "Seat Altea ".Winowajca okazał się zimny lut w zegarami i immobiliser odcinal zapłon. |
Chybiony strzal w altei masz immo w zegarach. W D3 zegary nie maja nic do immo, jedynie kessy, gateway i ecu silnika, jesli te elementy maja ze soba komunikacje, pochodza z jednego auta, i spelnione sa warunki zezwolenia na rozruch kessy (kluczyk, blokada kierownicy) to auto pali. Nawet z odpietymi zegarami. Ja stawiam na problem z gatewayem lub jego zasilaniem. |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
Rogal90
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 06 Paź 2016 Posty: 6 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-01-25, 18:37
|
|
|
Może ma ktoś z forumowiczów schematy połaczeń do A8? |
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-25, 19:07
|
|
|
Rogal90 napisał/a: | Może ma ktoś z forumowiczów schematy połaczeń do A8? |
Późnym wieczorem Ci rzucę jeśli ktoś nie podrzuci wcześniej. Daj maila. |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |