Autor |
Wiadomość |
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-03-10, 10:03 [S8 D2 99 LPG
] Lewe powietrze przez pokrywę zaworów?
|
|
|
Czy jest możliwe aby silnik zasysal lewe powietrze przez pokrywę zaworów? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
bawół1
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A6 C5
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 2017-03-11, 12:39
|
|
|
Według mnie tak. Jeśli dekiel lub skrzynia korbowa nie jest szczelna zawór PCV nie domyka się . Gdy go wyjmiesz i będziesz zasysał nie zamknie się dopóki drugi króciec nie przymkniesz. Stąd jeśli dekiel jest nieszczelny to poprzez skrzynię korbową i dalej zawór PCV zasysa powietrze. |
|
|
|
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2017-03-15, 17:08
|
|
|
Jeśli dekiel byłby nieszczelny, to olej wylewałby się litrami. Dziwny pomysł z tym zasysaniem powietrza, ale kto wie. |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-03-15, 19:12
|
|
|
Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2017-03-15, 19:48
|
|
|
pavel44 napisał/a: | Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę. |
Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-03-15, 20:26
|
|
|
monster_1973 napisał/a: | pavel44 napisał/a: | Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę. |
Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę. |
Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2017-03-15, 22:25
|
|
|
pb41ns napisał/a: | monster_1973 napisał/a: | pavel44 napisał/a: | Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę. |
Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę. |
Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku |
To dobrze, jak sądzę. |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-03-15, 23:49
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku |
To podeirzyj korekty po odkręceniu korka. Ale to w ramach ciekawostek już bo trudno o taką dziurę w pokrywie zaworów hehe
U mnie problem ogólnie jest tego typu, że jak kupiłem audi to borykałem się z problemami takimi jak: wolne spadanie obrotów po wciśnięciu sprzęgła podczas zmiany biegów (przez chwilę nawet wzrost), delikatne falowanie obrotów na jałowym, brak mocy do 3 tyś obrotów, strzelanie w wydech gdy silnik schodził z obrotów podczas ssania. Większość problemów została usunięta w wwyniku wymiany wszystkich podciśnień i czyszczenia przepustnicy. W 100% procentach problemy ustały po wizycie u najbardziej polecanego mechanika na tym forum. Jednak w ostatnim czasie wszystkie problemy powróciły i pomysłów brak. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
|