Autor |
Wiadomość |
Coligan
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 8 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-04-09, 07:58 2 zaciski na 1 tarczy
|
|
|
Przeglądam sobie różne zdjęcia A8 i natrafiłem na facebooku A8 "PISI"
On ma dwa zaciski z tyłu :o tarcze wentyl i nawiercane
Chciałem coś o tym wygooglować ale za bardzo nic niema. Podobno gdzieś były montowane jak "hamulec ręczny"
To jakiś zestaw pod zamówienie czy jak? Ktoś coś wie? Bo aż ciekaw jestem
Z przodu ma takie talerze, że szok :o S8 chyba takich nie ma ?
Tutaj link do fb
https://www.facebook.com/...?type=3&theater |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-09, 09:05
|
|
|
Custom, zacisk Brembo obsługuje hamulec nożny a drugi zacisk ręczny (bądź ręczny + nożny, zależnie jak to ma podłączone). |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-04-09, 09:28
|
|
|
tutaj robione https://www.facebook.com/Hamulce/?fref=ts, koleha jest na forum, zaciski 18z+customowe adaptery i wybranie zacisku tarcza pelen custon 385x36 tyl chyba jak pamietam to 330 jest opisane na ich stornie |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-04-09, 13:57
|
|
|
Trzeba lubieć niepotrzebnie kasę wywalać Jedyny plus to, że z przodu przy tej tarczy i 6cio tłoku jest koło 18" a nie 19" |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Coligan
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 8 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-04-09, 21:46
|
|
|
Trzeba przyznać, że ciekawie to wygląda i swoje pewnie kosztuje... :o
Rzadko się takie rzeczy widuje |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-04-10, 00:33
|
|
|
Chciałem podobne rzeczy robić z heblami ale szczerze mówiąc na tą chwilę mam jednak inne ważniejsze wydatki. A tanio nie jest |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-10, 19:31
|
|
|
Można z R8 zapożyczyć i wcale tak drogo nie wychodzi |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-04-10, 19:31
|
|
|
Drogo nie wychodzi taki hebel, o ile się samemu robi prodzekt i dobrze trafi z gratami i kosztami wykonania adapterków. Nie rozumiem tylko idei robienia tarcz na dzwonach przy furmance jeżdżacej wokół komina noo ale...
Jeśli lubisz wywalać hajs to zleć to inżynierom.
Off Np graty kpl na air ride wyszły mnie tylko tyle co koszt kompresora, a mam prawie 2 zestawy tylko okucie ostatnie na wolnej chwili przetoczę I nie piszę tego by się chwalić ale chodzi o samą ideę, że nie musi to kosztować kupę siana by to mieć Tak samo z hebelkami ale już nie raz to pisałem.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-04-10, 22:31
|
|
|
danishow napisał/a: | Można z R8 zapożyczyć i wcale tak drogo nie wychodzi |
Zapożyczyć z R8 co dokładnie?
Zacisk? Zacisk z jarzmem?
A jak z mocowaniem zacisku? Jaki adapter proponujesz?
Przy projektowaniu adaptera weź pod uwagę, że ja to potrzebuję do auta wykorzystywanego na codzień i jeżdżonego dynamicznie a nie na weekendy na MotoShow
krzychu22.p1i napisał/a: | Drogo nie wychodzi taki hebel, o ile się samemu robi prodzekt i dobrze trafi z gratami i kosztami wykonania adapterków. Nie rozumiem tylko idei robienia tarcz na dzwonach przy furmance jeżdżacej wokół komina noo ale... |
No właśnie, tarcze na dzwonach.
Cóż, jak się jeździ w koło komina i od MotoShow do MotoShow to chyba jasne czemu ma to służyć.
Takie tarcze miały wylądować i u mnie teraz na wiosnę ale szczerze mówiąc na ten sezon porzuciłem ten pomysł bo... no właśnie, rozpoznałem temat i wg. mnie jednak nie jest tanio.
Nie jest tanio tym bardziej, że pozostając na swoim zestawie hamulcowym po samej zmianie tarcz na takie z dzwonem nie mam co zbytnio liczyć na jakąś poprawę właściwości hamowania a dla samego efektu wizualnego nie bardzo mam ochotę pakować w to kilka czy kilkanaście tysiaków pln.
Na ten sezon mam inne plany na auto i bajeranckie hamulce bez poprawy ich wydajności nie są priorytetem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2017-04-11, 11:32
|
|
|
No u Krzyśka tarcze i zaciski robią wrażenie tu bardziej chodzi o estetykę i zrobienie WOW koła ma super to i zacisk się musi wyróżniać zza Niego jeżeli chce zdobywać różne nagrody na imprezach taki sam pomysł mam na hamulce do mojej zabawki bo z gotowców mało jest, a chcę założyć przód 6 tłok tył 4 tłok z jak największą tarczą mieszczącą się w 18 calowe koła rozmawiałem z Krzyśkiem (PISI) i jest to koszt większy, ale jakiejś tam tragedii olbrzymiej nie ma |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-11, 19:21
|
|
|
FOSS napisał/a: | Zapożyczyć z R8 co dokładnie?
Zacisk? Zacisk z jarzmem?
A jak z mocowaniem zacisku? Jaki adapter proponujesz? |
Dokładnie mam na myśli założyć dodatkowy zacisk od R8 i zamówić do niego adapter, pierwszy zestaw adapterów kosztuje około 200 euro, kolejne są już tańsze. Nowy zacisk podpiąć pod przewody hamulcowe (przez trójnik) od oryginalnego zacisku i baja
FOSS napisał/a: | ja to potrzebuję do auta wykorzystywanego na codzień i jeżdżonego dynamicznie | Ty jeździsz jak emeryt |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-04-16, 20:42
|
|
|
kurde to musisz pasy shrota założyć bo w miejscu będzie auto stawać
https://www.schrothracing.com/ |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
|