|
Autor |
Wiadomość |
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2017-04-28, 11:28 [D2 preFL ALL
] Doposażenie i pamięć fotela
|
|
|
witam mam zwykłe fotel elektryczny i chciałbym dorobić do niego pamięć.i teraz pytanko co potrzebuje do takiego zabiegu,silniczki trzeba wymieniać?czy wystarczy same potencjometry kupić?do tego jeszcze pewnie moduł i przysiski w drzwiach.robił już to ktoś bo jezdze na zmiane z zoną i musze co chwile ustawiać fotel:P jak ktoś coś wie co i jak to by było fajnie |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-04-28, 21:58
|
|
|
Jeśli potrzebujesz tylko pamięć foteli to potrzeba Ci komplet pozycjonerów (potencjometrów - jest różnica między przed- a poliftem), moduł pamięci, wiązkę fotela z samochodu z pamięcią, konsole w drzwiach i jakieś 4 metry przewodu jeśli dobrze pamiętam 8 albo 10 żyłowego. Dodatkowo jeśli chcesz pamięć dla pasów i kierownicy moduł komfortu dla tych dwóch, elektryczną kolumnę kierownicy z pozycjonerami, obudowy przełączników zespolonych, przełączniki regulacji i jakieś 4 metry przewodu 8 czy 10 żyłowego. Generalnie najprościej jest zakupić kompletny fotel z pamięcią i przełożyć jedynie swoje poszycia oraz jeśli to będzie angol chyba z 6 pinów w przełączniku regulacji pozycji siedziska. Roboty jest na dobre 8 godzin jeśli to ma mieć ręce i nogi. Jeśli to Cię nie odstraszyło to mogę opisać krok po kroku co gdzie podłączyć. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2017-04-29, 12:25
|
|
|
mnie interesuje tylko pamięć fotela kierowcy bo kierownica i pasy są ok.więc jak byś mógł szczegółowo opisać jak to zrobić bo byłbym wdzięczny.bo jak tylko potencjometry do fotela trza wstawić to kupie same potencjometry.a ile ich wg trzeba do jednego fotela bo na alledrogo gościu ma chyba 3 sztuki wystawione.bo z dostępnością sterownika i konsoli już jest lepiej.więc jak byś miał troszeczke czasu to bym prosił jakiś opis |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-04-29, 20:22
|
|
|
Pozycjonerów jest pięć. Daj linka to Ci powiem czy w ogóle będą do Ciebie pasowały. Druga rzecz, to nie jest tylko kwestia dołożenia ich i wpięcia w moduł. Całe sterowanie przechodzi przez niego, w związku z czym wiązka fotela jest kompletnie inna. Przeróbka Twojej o ile jeśli masz jako takie pojęcie o czytaniu schematów jest możliwa ale nieopłacalna. Dlatego najlepiej jak mówię zakup fotel z pamięcią i przełóż do niego swoje poszycia. Cała reszta na schemacie, bo tego się nie da inaczej w prostych słowach opisać http://www23.zippyshare.com/v/vkpGFdoL/file.html |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2017-04-29, 21:54
|
|
|
jestem elektrykiem(ale nie samochodowym) więc ze schematami powinienem se poradzić.ale z tego co piszesz to faktycznie lepiej kupić używke i sie nie pierdzielić.tylko teraz ciężko coś będzie kupić bo przeważnie są z pamięcią recaro,albo sprzedają cały komplet i pisze fotele full elektryka,ale o pamięci nic nie piszą i podejżewam że bedzie trza dzwonić a ci co sprzedają pewnie nawet nie będą wiedzieć że są z pamięcią.a stelaż z recaro jest chyba inny? |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-04-29, 22:37
|
|
|
Zakładając że nie znajdziesz czegoś co wygląda jak Twoje pal licho stelaż jako całość. Najważniejsze będą szyny (w każdym takie same, delikatna różnica przedlift/polift ale tylko w zamocowaniu osłon szyn z tyłu - trzeba wywiercić w szynie po jednym otworze), wiązka i reszta elektryki. Pozycjoner na regulację oparcia jest dosyć łatwo założyć (byle nie rozwalić zabezpieczenia sprężystego wałka regulacji), nawet polift do przedlifta i w drugą stronę da się niewielkim nakładem bez migomatu zaadoptować ale tylko razem z silnikiem. W zagłówku przedlift/polift pozycjoner jest przejściówką między linką a silnikiem i wymieniasz linkę i dwa wkręty na dłuższe. I tak jak wspominałem, możesz wziąć fotel z anglika tylko będziesz musiał sobie we wtyczce tej szerokiej z okrągłymi pinami pozamieniać miejscami kilka przewodów i bodaj dwa przy module, ale to ze schematu rozczytasz. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |