Autor |
Wiadomość |
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2017-05-04, 21:15 [D3 02 4.2MPI
] Problem z prądem
|
|
|
Witam ma problem z prądem w aucie.
Wymieniłem moduł zarządzania energią bo mi padał na inny z innym numerem, teraz mmi pokazuje że akumulator jest naładowany.
Jak podpnam prostownik to się okazuje ze nie jest. W czasie jazdy napięcie jakie pokazuje podpięty kom tez nie jest stale przy wysokich obrotach jest a przy niskich raz jest raz nie ma wogole, przez to nie można ustawić zawieszenia i następnego dnia przestawia się nawet w czasie jazdy, na wolnych obrotach wylacza się subofer i nie dział ogrzewanie tylnej szyby nie wiem czy wymieniać alternator czy regulator napięcia czy kupic nowy moduł . Zarządzania energią czy może wszysto naraz.
Prosze na przyszłość stosować znaki interpunkcyjne. |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-05-04, 21:43
|
|
|
Może najpierw popraw to co napisałeś albo zmień urządzenie na którym to pisałeś.
Co oznacza "z innymi numerem"?Tylko literka na końcu?
Po wymianie modułu robiłeś jakąś adaptację aku? |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2017-05-05, 06:54
|
|
|
Miał mechanik to zroboc |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-05-05, 08:46
|
|
|
Jak tamten moduł robił to samo (bo tak mniemam, skoro go wymieniałeś), a wymieniłeś na ten z lifta (pierwsze lubią padać), to wątpię by był również uszkodzony.
Mierzyłeś napięcie przy alternatorze i przy aku ? Jakie odchyłki ? Być może faktycznie nie ma ładowania już chwilowo, ale same objawy wyglądają na padający regulator, a nie alternator (ale niech Ci sprawdzi oba).
Błędy w sterownikach dotyczące napięcia pokazuje ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2017-05-05, 13:54
|
|
|
Modół wymieniłem ale czy jest po lifcie to nie wiem napewno ma inne numery niż ten stary a mam pytanie czy nowy regulator w serwisie ma normalna cenę czy kosmos |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-05-05, 17:05
|
|
|
Bodaj 3 stowki, ale nie sprawdze Ci teraz, zadzwon do ASO to podadza Ci aktualna cene.
Zdiagnozujcie to porzadnie znaim zaczniesz wymieniac po kolei i kupowac. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-05-05, 20:51
|
|
|
Moduły z przed i po litra mają ten sam numer.Różnią się tylko tym że "polift"ma na końcu literke"C".
Skoro piszesz że sterownik który zalozyles ma całkiem inny numer to co Ty zalozyles ja się zapytowywuje |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2017-05-15, 10:38
|
|
|
Znaleźli na allegro i pisali ze pasuje do 4.2 i 5.2
[ Dodano: 2017-05-15, 11:46 ]
Jak teraz zajrzałem to bardz się różnią bo mam stary i ten jest większy niż ten co mam teraz zamontowany a mam szukać takiego co ma takie same numery co mój |
|
|
|
|
|
|
|
|