|
Autor |
Wiadomość |
piotrekdomy
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 52 Skąd: GDA
|
Wysłany: 2017-05-27, 17:18 [inne] audi s3 8l
|
|
|
Tak jak w temacie, mam problem z czujnikiem MAF , pokazuje za wysoki sygnał wejsciowy , kod błedu
P0103
Przepływomierz wymieniłem i dalej to samo , auto szarpie przy ostrej jezdzie, po odpiecii wtyczki chodzi elegancko, mial moze ktos podobny problem lub wie co jest grane |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-27, 22:05
|
|
|
Najprawdopodobniej nieszczelność w dolocie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2017-05-27, 22:11
|
|
|
danishow napisał/a: | Najprawdopodobniej nieszczelność w dolocie. |
Zaryzykuję twierdzenie, że 90% błędów MAFa to różne nieszczelności. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-05-28, 09:17
|
|
|
Tak Krzysztof - masz rację , ale w momencie jak przepływkę się odepnie i auto działa dobrze to wina leży po stronie przepływomierza |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-28, 14:02
|
|
|
Nie koniecznie, po odpięciu przepływki auto przechodzi w tryb awaryjny i jeździ według ściśle określonych wartości nie biorąc pod uwagę parametrów z czujników. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
piotrekdomy
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 52 Skąd: GDA
|
Wysłany: 2017-05-30, 19:35
|
|
|
Sory, nie miałem czasu ostatnio
Przepływke kupilem nową, i doszedłem dlaczego jest bład P0103, a własciwie to z duża pomocą pewnej osoby:)
wczesniej wymieniałem wtyczke do przeplywomierza na nową bo w starej były ułamane piny, i zle połaczylem kable mi mimo ze połaczyłem je kolorami ,np niebieski z niebieskim , czarny z czarny,;p
po tym jak juz wszystko połaczylem dobrze, przez chwile było ok, a potem znowu auto zaczeło wariowac, mianowicie jak stoje na swiatłach dluzej chce ruszyc to auto zachowuje sie jakby "przytkane" szarpie jakby paliwo nie dochodzilo i po 5-6 sekundach wszytsko wraca do normy,
teraz jezdze z odpietą przeplywka, tzn źona jezdzi i jest ok, zero szarpniec zero przygasania......tylko wiekssze spalanie heheh
[ Dodano: 2017-05-30, 20:39 ]
No i zapomniałem dodac ze Vag nie pokazuje zadnych błedów teraz... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |