|
Autor |
Wiadomość |
kamil4993
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 31 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2017-05-29, 21:06 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Drgania i wibracje podczas lekkiego pr
|
|
|
Witam
Mam dość nietypowy problem, auto strasznie drży gdy jedzie się na wysokim biegu przy niskich obrotach ale tylko i wyłącznie kiedy wjeżdża się w jakiś uskok na drodze i zawieszenie dobija w dół. Tzn drga tylko przez ta chwile kiedy samochód wpada w ta nierówność, jest to bardzo odczuwalne, nawet szyberdach w tym momencie trzeszczy. bardzo proszę o jakieś wskazówki od czego zaczadź diagnozę. |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-05-30, 05:06
|
|
|
Może najpierw Vag-ovanie ujawni jakieś błędy.
Jeżeli dopiero kupiłeś auto może poprzednik pozakladal emulatory od poduszek na których zawieszony jest silnik a one same są już wykończone.Moze kompresor zawieszenia a dokładniej sprezynki na których jest mocowany.Przyczyn może być kilka dlatego może scan coś wyjaśni.Ajak nie to pod auto lub do dobrego speca i szukanie przyczyny. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
kamil4993
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 31 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2017-05-30, 08:21
|
|
|
Auto mam od miesiąca. Posiadam VCDSA, wywala błąd wszystkich trzech poduszek, nie wiem do końca jak one są zbudowane ale wzrokowo wyglądają dobrze. Próbowałem nawet breszka ruszać silnikiem i niby jest sztywno.
Dzisiaj zmieniłem lewa poduszkę bo właśnie z tej strony byli to najbardziej odczuwalne. Niestety nic to nie pomogło. Zauważyłem jednak nietypowa rzecz że najbardziej jest to odczuwalne podczas ostrego skrętu w lewo A gdy podniose samochód do góry(lift) problem ustępuje. Po prostu gdy jest maksymalnie uniesiony nic nie drży. Po przekroczeniu 90km/h auto się opuści i drgania wracają.....
Problem rozwiązany..... Przyczyną wibracji był uszkodzony przedni lewy przegub wewnętrzny. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |