|
Autor |
Wiadomość |
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2017-06-11, 10:46 [S8 D4 12
] Świecąca się kontrolka epc
|
|
|
Podczas dynamicznego przyśpieszania ze świateł kilka razy zdarzyło się,że na desce pojawiła się żółta kontrolka epc.Po podpięciu kompa wyskoczył mi taki błąd: 11226 P029900 Regulacja ciśnienia doładowania-nie osiągnięta granica regulacji.Błąd nie jest ciągły,gdyż kontrolka kiedyś sama zgasła mi podczas jazdy lub usunąłem błąd kompem.Ma ktoś jakieś pomysły jak zabrać się za usunięcie usterki? |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2017-06-11, 21:37
|
|
|
Jeżeli nastawy podstawowe nie pomogą, wszystkie połączenia są szczelne to trzeba będzie w czarnym scenariuszu wyciągnąć silnik do pozycji serwisowej z powodu braku dostępu do elementów które generują ten problem
Należy sprawdzić kilka bloków pomiarowych odisem przed wydłubaniem jednostki aby mieć 100% pewność.
w skrajnych przypadkach może dojść do poważnego uszkodzenia silnika także radzę mieć delikatną "nogę" |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2017-06-12, 08:16
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | w czarnym scenariuszu wyciągnąć silnik do pozycji serwisowej z powodu braku dostępu do elementów które generują ten problem |
PABLO200 napisał/a: | przed wydłubaniem jednostki | wybacz,ale z Twoich rad korzystał nie będę,bo naciągnąłeś już kilku kolegów z forum:
http://www.a8team.pl/uwag...hlight=pablo200
http://www.a8team.pl/moja...hlight=pablo200
[ Dodano: 2017-08-29, 18:37 ]
Problem został pozytywnie rozwiązany dzięki mechanikowi serwisu Audi Noma 2 w Katowicach,gdzie udałem się na mały serwis i przegląd auta.Podczas wymiany świec mechanik dojrzał,że jeden wężyk jest pęknięty i jak się okazało powodowało to wyżej wymieniony błąd i ograniczenie mocy.Wężyk został wymieniony,oprócz tego skorzystałem z akcji serwisowej - wgrania zaktualizowanego sterownika silnika,wymieniłem olej w silniku i świece zapłonowe.Po czym udałem się na mały drogowy test auta.Po przejechanych ponad 200 kilometrach,błąd ani razu nie wyskoczył podczas konkretnego deptania i czuję,że auto jest wyrżnie mocniejsze i lepiej reaguje na gaz.Wpływ na to może mieć też zaktualizowany sterownik silnika. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |