Autor |
Wiadomość |
Sir HT
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: ---
Skrzynia: ---
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: CD7 2.2 USDM
Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-07-03, 09:38 [D2 ALL
] Reduktor vs 2 reduktory gazu
|
|
|
Mam pytanie - sprawdzałem ostatnio jedno s8 d2 z 2001 z ogłoszeń allegro z już zrobionym gazem.
Zenit, wtryski Hanna, założone w 2015. Sprzedający podkreśla, ze jest na jednym reduktorze a nie na dwóch.
Czy to dobrze?
To jest informacja na plus czy przestroga?
Nie wiem ile tego gazu było w butli ale przy mocniejszym bucie, przełączał się na benzynę.
Na przyszłość pamiętaj o Tagach |
|
|
|
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-07-03, 10:19
|
|
|
W mojej A8 nie S8 , też jest jeden reduktor. Jeżdżę ponad rok czasu i bez zarzutu. Zależy kto montuje gaz. U sąsiada w X5 V8 na wysokich obrotach spala gaz i benzynę. Kto inny montował i widać dosyć spora różnice w instalacji. Inna średnica przewodów , rurek |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-07-03, 10:25
|
|
|
Ja mam Zenit'a na Barracudach i jednym reduktorze KME TWIN i jest wystarczający! Radzi sobie w każych warunkach, bez spadków ciśnienia itp... polecam |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-07-03, 11:55
|
|
|
Zależy jaki to reduktor. Są takie, co ogarną np. KME Twin, a są takie, co nie ogarną tej mocy, np. KME Gold. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Sir HT
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: ---
Skrzynia: ---
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: CD7 2.2 USDM
Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-07-03, 12:36
|
|
|
Czyli wszystko idzie "jakby co" wymienić i dopasować pod swoje preferencje. To dobrze, bo szczerze nieco irytujące było pipanie przy kazdym mocniejszym kickdownie. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-07-03, 12:40
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Ja mam Zenit'a na Barracudach i jednym reduktorze KME TWIN i jest wystarczający! Radzi sobie w każych warunkach, bez spadków ciśnienia itp... polecam |
Bo w sumie to 2 reduktory ,,sklejone"
gtfan napisał/a: | Zależy jaki to reduktor. Są takie, co ogarną np. KME Twin, a są takie, co nie ogarną tej mocy, np. KME Gold. |
To prawda chociaż ja miałem golda i ciśnieniowo wyrabiał ale termicznie zamarzał. więc można uznać że nie nadawał się.
Co do twina to mam go obecnie i mogę go polecać bo w zupełności wyrabia (oczywiście z wielozaworem butli extra) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-07-03, 20:01
|
|
|
sa tez inne reduktory jak Gunther czy BRC Genius Max ktore dobrze dostrojone rowniez sobie radza.
Ja jednak bede polecal KME TWIN nie tylko ze wzgledu na wydajnosc ale rowniez i cene |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-07-03, 21:10
|
|
|
przede wszystkim dowiedz się jaki reduktor a potem poczytaj lpgforum bo jest tam parę s8 czy s6. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
Sir HT
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: ---
Skrzynia: ---
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: CD7 2.2 USDM
Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-07-04, 07:25
|
|
|
Reduktor KME Titan
Wielozawór Tomasetto
Wtryski Hana H2000 |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-07-04, 14:17
|
|
|
Masz twin'a. Czyli 2 w 1. Jest dobrze. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-07-21, 08:35
|
|
|
Polecam pojedynczy reduktor MAGIC JET Big Power przerabiałem na własnej skórze w w V8 5,0 Mercedes) dobrze podłączony obieg cieczy i jest świetny |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|