Autor |
Wiadomość |
leadus
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2017-08-15, 10:49 [S8 D2 99 LPG
] Problem z przepływomierzem , ucięty kabel
|
|
|
Witam , ostatnio zakupiłem S8 4.2 99 rok z LPG , po powrocie do domu i kilku mocnych rundach wywaliło błąd ABS i bodajże ESP , za radą internetow podłączyłem VCDSa , okazało się ze przepływka nie domaga , jak otworzyłem puszkę filtra okazało się ze ktoś już tam grzebał i obciął jeden kabel( ten z czarnej izolacji gdzie idą dwa przewody) , szukałem schematu ale coś słabo , ktoś ma może najchętniej z kolorami kabelków . Bede wdzięczny bardzo . Postaram się wrzucić zdjęcia które wyjaśnia mój problem .
PS. Jednak nie mogę dodać zdjecie , forum nie obsługuje formatu w którym mój telefon zapisuje zdjęcia . |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
leadus
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2017-08-16, 18:18
|
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2017-08-16, 20:33
|
|
|
Tak jest orginalnie.U mnie też ten czarny przewód jest ucięty.Ilość przewodów się zgadza.Także jest ok. |
|
|
|
|
|
|
|
leadus
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2017-08-17, 11:49
|
|
|
no to teraz jeszcze nr przepływki i mogę zamawiać , wg VIN i tego co sprawdzałem na allegro to dziwne rzeczy wychodzą , jak ktoś ma nr to chętnie się dowiem .
wg numerów które dostałem po vin w allegro widzę tylko przepływki z cayenne 4.5l i a8 3.3tdi |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
leadus
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2017-08-17, 14:43
|
|
|
WAUZZZ4DZYN005454
ja mam nr
oe 057 906 461 C
bosch 0 281 002 435 |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
leadus
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2017-08-17, 14:56
|
|
|
tzn te numery podał mi kolega ktory pracuje w sklepie , jakie mam w aucie nie wiem bo jestem za granica a jutro chce wymienić jak wrócę jeszcze teraz znaleść używkę niedaleko siebie i wróci eSa do żywych |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
leadus
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2017-08-17, 16:05
|
|
|
5-6 sztuk na allegro siedzi , jedną mam prawie po drodze jak wracam z roboty
PS. możesz jeszcze sprawdzić nr pompki centralnego ? bo moja lekko świruje
[ Dodano: 2017-08-18, 21:05 ]
wymieniłem przepływke , problem znikł , po 5km wskoczył spowrotem błąd przepływki :
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102-35-00- Signal to Low |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
leadus
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2017-08-18, 20:32
|
|
|
tak taki jak podałeś , moja stara tez taki miała |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
leadus
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2017-08-18, 20:52
|
|
|
ok bede jutro walczył , one idą od przepływki prosto do ECU ? tylko dlaczego chwile było ok ? skoro teraz aktualnie nie idzie skasować błędu , jak byś mógł napisać mi jak pomierzyć kable bo gdzieś czytałem o napięciach jakie powinny być ale teraz znaleść nie mogę
no i odłączona czy podłączona nie ma różnicy ten sam błąd
[ Dodano: 2017-08-18, 23:28 ]
znalazłem takie coś na forum passata :
Sprawdzanie napięcia zasilającego miernika masy powietrza (G70)
– wyjąć 5 -krotną wtyczkę 1 z miernika masy powietrza 2;
– podłączyć multimetr nastawiony na pomiar napięcia do styku 2 wtyczki i masy silnika.
– uruchomić silnik i pozostawić pracujący na jałowym biegu.
Wymagana wartość: 11 do 15 V
Jeżeli nie występowało napięcie:
– wyłączyć zapłon;
– sprawdzić połączenia przewodów do przekaźnika (J17) pompy paliwa
Jeżeli napięcie zasilające i przewody są prawidłowe:
– włączyć zapłon;
– podłączyć multimetr nastawiony na pomiar napięcia do styku 4 wtyczki i masy samochodu.
Wymagana wartość: 4,5 do 5,5 V
Jeżeli nie występowało napięcie:
– wyłączyć zapłon;
– sprawdzić sygnał i przewody masy,
– podłączyć przyłącze pomiarowe V.A.G 1598/31
do centralnej wtyczki komputera. Komputer sterujący silnikiem nie jest przy tym podłączony;
Sprawdzanie przewodów sygnałowych i przewodów masy miernika masy powietrza (G70)
Sprawdzić ciągłość przewodów między przyłączem pomiarowym a 5-krotną wtyczką:
styk 5 + gniazdo 29,
styk 4 + gniazdo 53,
styk 3 + gniazdo 27.
Rezystancja przewodu: max. 1,5 Ω
– sprawdzić dodatkowo wszystkie przewody, czy nie występują zwarcia między nimi;
– dodatkowo sprawdzić, czy nie występują zwarcia między przewodami i z potencjałem plus akumulatora lub masy.
Jeżeli nie stwierdzono żadnej usterki w przewodach:
– wymienić czujnik masy powietrza G70 na nowy.
wg opisu pin 2 i 4 mam ok , nie wiem jak reszta czy się zgadza , rano sprawdzę
[ Dodano: 2017-08-19, 09:26 ]
na zgaszonym silniku błąd daje się skasować , na odpalonym wraca |
|
|
|
|
|