Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-21, 14:37 [D2 01 4.2PB/LPG
] Przestawiony rozrząd AUW
|
|
|
Pytanko mam, bo się zacząłem niepokoić
Mam przestawiony rozrząd .
W grupie 093 w chwili kupna auta miałęm -11 -7
Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i wyszło -9(-10) -7, gdze wartośc skacze między -9 -10 i teraz pytanie czy to jest normalne czy jest tam jakieś kupsko zrobione. bądź coś luźnego, że jest przeskok ?? |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-08-21, 17:29
|
|
|
Z tego co pamiętam, choć nie jestem pewien coś koło 4 jest dopuszczalne, a czym bliżej zera tym lepiej. Musiałbyś najlepiej ustawić/sprawdzić na blokadach |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-21, 18:45
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | Z tego co pamiętam, choć nie jestem pewien coś koło 4 jest dopuszczalne, a czym bliżej zera tym lepiej. Musiałbyś najlepiej ustawić/sprawdzić na blokadach |
Tylko ty p[iszesz o samym ustawieniu, a mi chodzi o to, skąd zmiana wartości z -11 do -9
Choć teraz przy temp 36° C płynu jest -10 -7
I wygląda to tak, że się to zmienia wraz ze wzrostem temp na silniku . |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-08-22, 18:12
|
|
|
U mnie też się zmienia jak się zagrzeje. Ale po nagrzaniu stoi w miejscu. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-22, 22:20
|
|
|
u mnie też się zmienia o 1 stopnień, tyle ze u mnie jest chyba +7 / - 4 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-08-25, 12:32
|
|
|
kurcze jak widac sporo zalezy od metody moj mechanik ustawił mi rozrzad w mojej A na 0;0 skacze 0,-1 a w niedawno zakupionej Sce mam -8;-5 mam na to gwarancję nie mam co jechać i sie pluć bo ponoć jest to w granicach tolerancji |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-25, 12:46
|
|
|
-8 to jest przestawionu o ząb .
U mnie było tak jedno koło o 2 zęby a drugie i 1 . I na pisaki zmieniali bo widać |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-08-26, 13:05
|
|
|
Dani mówił że jest to w granicy tolerancji bynajmniej u mnie ty masz wiekszy rozjazd , btw jak to wplywa na zywotnosc itp ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-08-26, 20:46
|
|
|
tolerancja to do -4 jest z tego co wiem |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-27, 11:40
|
|
|
To Wam powiem, tak jak to teraz wygląda.
Wymieniłem cały kompletny rozrząd z paroma pierdołami.
Ojciec odebrał auto i wracał do domu.
Auto złapało błędy
Błędy; 16804 System katalizatora. Zbyt niska wydajność
17927 Zmiana regulacja zaworu
18010 Napięcie zasilania KL 30 za niskie napięcie. Po usunięciu błędów
I teraz co mnie zastanawia. Pierwszy pomiar wyszedł -3 -3 bądź -7 ,
po usunięciu błędów drugi pomiar już pokazał
-13 -7
jak to możliwe i czemu się tak dzieje ?? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-08-27, 12:40
|
|
|
sprawdzasz na gorącym? Za kazdym razem? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-27, 12:43
|
|
|
Ojciec sprawdzał jak wrócił, więc silnik był rozgrzany.
Teraz nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły pokazuje tak samo. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-08-27, 12:54
|
|
|
skasuj babole i sprawdz czy coś się zmieni
nawet jak baboli brak |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-08-27, 13:23
|
|
|
Jak babole usunięte jest to samo. -13 - 7
Mechanior się zarzeka, że na blokadach składane
Kazałem ojcu się przejechać na grupie 90 ? jakie powinny być prawidłowe wartości ? od 0 do 24 przy jakich obrotach ?
[ Dodano: 2017-08-27, 15:04 ]
Zlogowana 090
przy cofaniu -3 obydwa banki.
jak tylko się ruszy od razu na bankach jest 19 jak w palnik na trójce (powyżej 100 km/h) to wzrasta do 22 . Nie skaczą. idą praktycznie równo.
[ Dodano: 2017-08-27, 16:48 ]
Czy na blokadach jest się w stanie źle to złożyć ? Mechanior mówił, że na wałkach są wycięcia i blokada w to jakoś wchodzi i że powinno być dobrze. |
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-08-27, 18:22
|
|
|
teoretycznie jest to proste zadanie ale praktycznie to widzi sie ile V8 ma dobrze ustawiony rozrzad tyczy sie to nie tylko A8 wyciagal nastawniki badz zmieniał łancuchy czy tylko rozrzad?? |
|
|
|
|
|