Autor |
Wiadomość |
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
slavi16
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: INNY
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: Audi A6
Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 58 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-07-15, 16:08
|
|
|
To dobre jest. Aby w realu wszystko tak pięknie przebiegało ;-) |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-07-15, 16:19
|
|
|
trzeba trenować ;-) , tak na poważnie to ok. godzinę zajmuje mi dostanie się do paska rozrządu |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-07-15, 19:53
|
|
|
W Gdyni za wymianę pompy biorą 250zł a tu widać że jak ktoś chce to szybko można to zrobić :-D |
_________________ |
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2009-07-21, 12:48
|
|
|
Takie coś powinno się chyba robić na blokadach... :-P |
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-07-22, 15:15
|
|
|
Wczoraj pompę wymieniłem. I całe szczęście bo była już prawie w dwóch częściach :shock: |
_________________ |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-01-25, 13:39
|
|
|
Witam, mam pytanko...można wymienić pompę wody bez zrzucania rozrządu?
Ostatnio zaobserwowałem u siebie piszczenie (pewnie łożysko) po odpaleniu na zimnym jeszcze silniku, po rozgrzaniu odgłosy znikają całkowicie. Zdjąłem osłonę od rozrządu tą z prawej strony stojąc przodem do silnika i wydaje mi się że łożysko na pompie się kończy...rozrząd wymieniany rok temu.... <niewiem> |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2015-01-25, 13:58
|
|
|
na upartego może i się da bez luzowania paska, tak czy inaczej musisz zdjąć obie osłony, wisko, wiatrak elektryczny, pasek klinowy itd. nie widzę sensu aby nie poluzowac paska i zrobić jak przystało |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-25, 14:33
|
|
|
Rozrząd robiony rok temu i już się pompa skończyła?? Szybko... |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-01-25, 17:18
|
|
|
Byłem zobaczyć do auta i szukać przyczyny pisków. Odpaliłem... na zimnym silniku piszczy jak nie wiem a jak się rozgrzeje cisza...poruszałem rolką od pompy ale luzów żadnych nie ma i ładnie się obraca (na zimno), ale uwagę przykuła mi rolka ta plastikowa na pasku wielorowkowym...polałem ją trochę WD ale silnik się zagrzał i piski ustały....muszę kupić stetoskop warsztatowy bo inaczej będę szukał i gdybał...
Wrzucam filmik....
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-25, 18:42
|
|
|
Zwal najpierw pasek micro i poruszaj wszystkim co napędza. Czy wraz z rozrządem wymieniałes wszystko co dotyczy obu pasków czy tylko pasek zębaty?? |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-01-25, 19:00
|
|
|
Wymieniałem wszystko...co było do wymiany, cały komplet włącznie z rolkami paska wielorowkowego.
Pompa wody firmy "DOLZ" pisze że gwarancja min. 50 000 km.... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-25, 19:41
|
|
|
riki76 napisał/a: | pisze że gwarancja min. 50 000 km.... | To niewiele, pasek zmienia się przecież co 120000 a nie 50000km!! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-25, 20:01
|
|
|
danishow napisał/a: | To niewiele, pasek zmienia się przecież co 120000 a nie 50000km!! |
120tyś to przy pierwszej wymianie a kazda kolejna to 90strach dojechac na tych dzisiejszych super czesciach. Ja robie zazwyczaj kontrole po 50tys lub 5 latach i jesli jest ok to kolejna kontrola za kolejny rok. 60tyś to juz trza sie szykowac na wymiane. Ostatnio miałem ok 50przejechane i wiekszośc rolek był złom już. |
|
|
|
|
|