Autor |
Wiadomość |
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2010-08-24, 10:32 [D2 ALL
] Przekaznik pompy paliwa
|
|
|
Witam !
Powiedzcie prosze gdzie znajde przekaznik pompy paliwa ?
Pozdrawiam Miras |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-08-24, 11:13
|
|
|
Pierwszy listwa niebieska (4) przy nogach pasażera. A o co chodzi z ta pompa? |
|
|
|
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2010-08-24, 12:54
|
|
|
Rano zapala na strzał. Jak jest juz goracy i go zgasze to to tak do 10 minut na strzala a jak postoi dłuzej to musze krotko zakrecic,odpuscic mu i za drugim razem zapali jak mu dodam gazu. Wymienilem juz czujnik połozenia wału (oryginalny) ,czujnik tmperatury płynu chłodzacego do sterowania ECU tez nowy oryginalny z AUDI ,czujnik temperatury powietrza zasysanego i nic to nie zmieniło. Pompa powinna w sumie byc ok bo rano zapala pieknie bez dodawania gazu. Zainwestowałem juz prawie tysiaka a poprawy nie widac. Jak byłem na komputerze to nie ma zadnych błedów. Przed wymianą tez nie było ale czujniki mogą fiksowac tak ,ze komp ich nie zapisze, no ale jednak nie. Irytuje mnie to odpalanie bo lubie miec wszystko super a nawet lepiej niz super. Jezdzenie po mechanikach to strata czasu i pieniedzy. Mysle ze predzej tu znajde pomoc.Moze ktos miał podobny problem. Wiem ze Michałek miał taki no ale szybciej sie z nia pozegnał niz go udało mu sie rozwiązac.
Przypuszczam zeto bedzie bzdura tylko trzeba ja znalesc.
Dodam ze po odpaleniu autko chodzi pieknie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2010-08-25, 08:49
|
|
|
Czytałem ale nic z tego nie wynika.Rozmawiałem z Michałkiem prywatnie ale on ją sprzedał.
Jade dzis do innego elektryka ,moze on cos zaradzi.
Tak czy siak jedno jest pewne ,ze to auto przy rozruchu zalewa benzyna. |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-08-25, 08:59
|
|
|
skoro wszystko powymieniales to moze czas czepic sie instalacji lpg? Moze wtryskiwacz puszcza i go zalewa, to czesty objaw. Dlugo masz to auto? Ja bym sie czepil instalki na ta chwile |
|
|
|
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2010-08-25, 09:40
|
|
|
Ostatnio butle z gazu zakrecilem,przelączylem na benzyne i jezdzilem tak jeden dzien.
To samo. Reduktor z gazu tez nowy. |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-08-25, 10:19
|
|
|
tak tylko ze moze mapy sie pieprza a samo zakrecenie butli nic nie da w tym wypadku, trzeba by to sprawdzic. A czy nie zauwazyles moze jezdzac na benzynie ze auto przerywa przy butowaniu gwaltownym? Jakie masz spalanie na fisie a jakie faktyczne? Auto ma buta czy jest zmulone? |
|
|
|
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2010-08-25, 10:45
|
|
|
Pieknie idzie zarówno na benzynie jak i na gazie az do czerwonych obrotów.
Pełen but zadnego mulenia. |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-08-25, 11:06
|
|
|
a z rozrusznikiem nie ma zadnego problemu? Pamietam kiedys przypadek ze koles w bmw mial cos podobnego a winowajca byl rozrusznik ale mowie nie potwierdzam ze to akurat to. Poprostu gdybamy narazie, bo skoro bledow brak i wszystkie czujki nowe to sprawa jest dziwna. Dziwne tez to ,ze gdy go krecisz to ecu nie zapisuje zadnych istotnych bledow, gdyby cos niedomagalo to powinno wyjsc. Skoro z rana pali na strzala to pompa i zawor cisnieniowy ok, to ze nie odpala na cieplo jak postoi to czujnik walu za to odpowiada ale skoro wymieniles to jest ok. Ja bym sprawdzil czy w momencie krecenia auto ma iskre i czy oby napewno podaje paliwo w momencie rozruchu
[ Dodano: 2010-08-25, 12:09 ]
w osemach czasem wystepuje problem z odpaleniem ale sporadycznie i problem tkwi w skrzynce z bezpiecznikami, spotkalem sie juz z tym kilka razy. Czasem ktoras tez nie chciala odpalic i wystarczylo wyjac bezpieczniki i wsadzic ponownie. Kilku chlopakow z forum tez to potwierdzalo na AKP |
|
|
|
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2010-08-25, 13:00
|
|
|
Rozrusznik OK
Bede kombinował. To napewno jest pierdoła tylko trzeba ja znalezc
Od 15 lat jezdzilem tylko BMW. Nigdy nie miałem takich problemow. Mialem trójki,piątki ,trzy e38 a nawet Z3 i byly problemy ale calkiem inne.
Audi A8 zawsze mi sie podobała a tą kupiłem bo jest piekna,zadbana normalnie igła tylko to nieszczesne odpalanie. Nie chce pisac ze sie zawiodłem na AUDI bo inne jezdza tylko w tej cos siedzi.
Jak ja kupowałem to sprzedajacy powiedzial ze czasami trzeba ja na dwa razy palic ale sporadycznie, a to sporadycznie to jest prawie zawsze. Ehh Bede szukal az znajde.
Kumple sie smieja ze znow naprawie ,dopieszczę i sprzedam. |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2010-09-01, 20:35
|
|
|
Witam
Proponuje sprawdzić regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. Temat poruszany na forum wielokrotnie. |
|
|
|
|
|
|
|
kreluss
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 33 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2010-09-02, 15:05
|
|
|
Ja mam podobny problem ale z 2.5 TDI i mechanik sugeruje rozrusznik właśnie. |
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2010-09-03, 10:09
|
|
|
Regulator dobry,rozrusznik dobry,pompa dobra,cisnienie trzyma. Zostały jeszcze wtryski. Błedów dalej brak. heh dziwne auto.
[ Dodano: 2010-09-09, 12:31 ]
Kurcze znalazłem.Wojti-Sopot miał racje! Regulator cisnienia na listwie puszczał benzyne do
kolektora przez wezyk podcisnienia. Mechanik mówił ,ze jest ok. Ja pie....le jak se człowiek sam nie sprawdzi to nigdy nie bedzie pewny. Ciesze sie ze zlokalizowane bo autko jest igiełka
tylko z tym odpalaniem był problem.
Jak by ktos chciał to sprzedam taniej oryginalny czujnik temperatury płynu chłodzącego nowy kupiony w AUDI z zielona wtyczką. (pisac na priv)
Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie |
|
|
|
|
|
|
|
|