Autor |
Wiadomość |
LMG88
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36 Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 13 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2017-11-30, 22:34 [D3 06 4.2TDI
] Mozliwy przebieg na jednym silniku i jednej
|
|
|
Witam
Chcialbym pochwlic sie moim przebiegiem i powiedziec ze 400 sam mu narobilem
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-11-30, 22:52
|
|
|
no to jestem pod wrażeniem!
Masz niezłe doświadczenie z D3- ile czasu zajęło Ci te 400kkm? |
|
|
|
|
|
|
|
LMG88
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36 Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 13 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2017-11-30, 23:17
|
|
|
Od wakacji 2012, pierwsza trase jechalem do Wroclawia w dniu pierwszego meczu Polska Grecja
Jeden z najlepszych dni w moim zyciu, pusta droga, piekna pogoda
Duzo razem z Ba8cia przezylismy i duzo jeszcze przed nami
Doswiadczenie dosc dobre uwazam, a D3 to najlepsze auto jakie tylko mozna posiadac |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-12-01, 06:00
|
|
|
A jak z oprzyrządowaniem silnika co Było wymieniane?
Przebieg bardzo ładny. Godny 1.9 tdi |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
LMG88
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36 Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 13 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2017-12-01, 08:07
|
|
|
Wymienialem przy 450tkm komplet rozrzad, ale nie dlatego ze byl jakis problem, tylko ze juz sie nalezalo. Przed wymiana odpal bez problemow, zero stukania itp.
Przy wymanie rozrzadu okazalo sie ze turbiny i intercoolery sa wciaz idealne, sam bylem zdziwiony, lopatki w turbinach bez zadnych uszczerbkow ani nie byly dosmolone.
4 wtryski byly wymieniane i listwy. Wtryski okazaly sie problemem, oryginaly w Audi wychodzily po 2500 za sztuke, wiec w sumie same wtryski kosztowalyby tyle co caly rozrzad. Do BVNa nie ma zamiennikow i rownoczesnie nie da sie ich regenerowac. Wtryski pizoelektryczne Boscha mozna jedynie sprawdzic w serwisach ktore zajmuja sie regeneracja. Obdzwonilem chyba pol Polski za tym. Ostatecznie udalo mi sie znalezc nowe oryginaly w Niemczech po €150 za sztuke.
Poza tym osprzet silnika oceniam na bardzo dobry |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-01, 08:26
|
|
|
Te silniki dobrze serwisowane robią grubo ponad milion ...także LMG88 jeszcze dużo radości cię czeka |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
LMG88
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36 Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 13 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2017-12-01, 08:39
|
|
|
Dziekujemy razem z BA8CIA
Chcialbym dodac ze olej wraz z filtrem oleju i filtrem paliwa wymieniam przy 12-13tkm, mysle ze to rowniez pomaga i bedzie pomagac dalej naszym przebiegom |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-01, 08:46
|
|
|
LMG88 napisał/a: | lej wraz z filtrem oleju i filtrem paliwa wymieniam przy 12-13tkm | To najważniejsze, serwis LongLife zabija silniki ...doświadczam tego niemalże każdego dnia w pracy. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-12-01, 13:08
|
|
|
LMG88,
a co z DPFami? |
|
|
|
|
LMG88
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36 Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 13 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2017-12-01, 19:01
|
|
|
Przy przebiegu okolo 400 tys zaswiecil sie Check Engine i samochod byl duzo slabszy, czasami rozrzazanie mrugalo. U mechanika okazalo sie ze DPFy
Zastosowli procedure wypalania DPFu, komputer sam dyktowal co nalezy robic
Troche rozgrzania, troche trzymania na obrotach i po okolo 45 minutach i klebach dymu bylo po.
I tutaj mnie zaciekawila jedna sprawa
Na czym polega ta ekologia, skoro syf ktory byl zbierany przez lata, zostal wypuszczony w powietrze w jednej chwili
Moze ktos zna na to odpowiedz? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-01, 22:08
|
|
|
LMG88 napisał/a: | Na czym polega ta ekologia, skoro syf ktory byl zbierany przez lata, zostal wypuszczony w powietrze w jednej chwili
Moze ktos zna na to odpowiedz? | Nie został wyrzucony w powietrze tylko spalony na popiół. Podczas normalnej eksploatacji nie możliwe jest osiągnięcie wystarczającej temperatury w układzie wydechowym. Podczas procedury wypalania, DPF osiąga nawet 700*C i dzięki temu nagromadzone cząsteczki mogą być spopielone ...to tak w skrócie |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2017-12-02, 06:34
|
|
|
danishow napisał/a: | Podczas normalnej eksploatacji nie możliwe jest osiągnięcie wystarczającej temperatury w układzie wydechowym. |
Możliwe, możliwe, tylko trzeba jeździć a nie opier...ać się za kierownicą.
Nigdy nie miałem wypalanego DPF-a w serwisie, a przebieg taki że 99% aut tego forum nigdy go nie osiągnie. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2017-12-06, 08:27
|
|
|
Przebieg zacny to wychdzi na to ze ja z moimi dwustoma z hakiem to dopiero dotarlem silnik |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-08, 14:17
|
|
|
Zacny przebieg i brawo, że jawnie o tym piszesz - chociaż mały to zawsze wkład w opinię publiczną, że 200 tys. km to już "Paaanie z takim przebiegiem to zara na szrot" |
|
|
|
|
|