Autor |
Wiadomość |
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-12-09, 16:43 [D2 preFL ALL
] Zwężka w przewodzie wspomagania
|
|
|
Przewód biegnący od zbiornika do chłodnicy. Po co tam to wcisnęli?
https://images84.fotosik.pl/933/c62d9bdfca9d05a1.jpg
Druga sprawa, przełożyć do nowego czy można latać bez? |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-09, 17:39
|
|
|
Pepek napisał/a: | Po co tam to wcisnęli? | Dla zwiększenia ciśnienia w układzie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-12-09, 18:00
|
|
|
To nie lepiej było to zrobić w króćcu zbiornika skoro i tak jest wzmacniany wewnątrz rurką? Pogratulować pomyślunku... |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-09, 18:26
|
|
|
Pepek napisał/a: | To nie lepiej było to zrobić w króćcu zbiornika | Widocznie to było najlepsze miejsce |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-12-09, 22:12
|
|
|
Chyba dla producenta tych tulejek i oetikera żeby zarobili
Włożyłem ją w nowy wąż dla świętego spokoju. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-12-11, 07:58
|
|
|
Pepek napisał/a: |
Włożyłem ją w nowy wąż dla świętego spokoju. |
I dobrze bo byś miał problemy z brakiem wspomagania |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2018-04-19, 05:37
|
|
|
to jest to co cieknie zwykle ? patrzac na silnik lewy waz od chlodnicy ? ile w srodku to mialo mm moze pamietasz? |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-19, 15:38
|
|
|
Nie, zwykle cieknie ta przejściówka z 12mm na 10mm na drugim wężu. Ten łącznik o którym piszesz ma 6mm z tego co pamiętam. Zwężka z tematu jest w przewodzie zbiorniczek - chłodnica, 10mm po zewnętrznej, otwór 3 czy 4mm. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2018-04-30, 17:53
|
|
|
Zastanawiam się czy ta zwężka nie ma związku z servotronic. Wywaliłem to i mam takie dziwne objawy, że kierownica chodzi lekko, nage ciężko, znów lekko itp skacze to jak chce, chyba spróbuję to dorobić bo wywaliłem ;/ |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-30, 18:45
|
|
|
Nie. Bo w układzie bez servo również jest. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-01, 17:33
|
|
|
zwężka po stronie niskiego ciśnienia ma chyba za zadanie zapobiec zbyt nagłemu
wpuszczaniu płynu do zbiorniczka - pienienie, cofanie powietrza do układu |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-05-01, 18:36
|
|
|
maciu napisał/a: | zwężka po stronie niskiego ciśnienia ma chyba za zadanie zapobiec zbyt nagłemu
wpuszczaniu płynu do zbiorniczka | ...i wzrost ciśnienia przed zwężką, czyli w maglownicy. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
|