|
Autor |
Wiadomość |
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-01-24, 01:21 [D2 ALL
] Olej w skrzyni DGV
|
|
|
Czy w skrzyni DGV przedni mechanizm różnicowy jest smarowany tym samym olejem co reszta skrzyni (w sensie układy nie są od siebie fizycznie oddzielone), a tylko torsen ma swoją 'skrzynkę' czy też jest jak np w CUE gdzie każdy 'moduł' ma swój olej? |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-01-24, 01:36
|
|
|
DGV to manual, tam jest ten sam olej w całej skrzyni. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-01-24, 02:28
|
|
|
Czyli przedni mechanizm, skrzynia właściwa i torsen pływają w jednym oleju? Wolę dopytać, bo wg ETKI są dwa korki spustowe: w dzwonie i torsenie, a wlewowy widzę tylko w torsenie. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-01-24, 02:37
|
|
|
Tak, jeden olej jest tylko. Korek wlewowy jest w deklu lewej półosi.
Prawidłowy poziom oleju dla DGV to 1mm poniżej dolnej krawędzi otworu wlewowego (skrzynie o innych kodach mogą mieć ten poziom inny np. równo z otworem / 3mm poniżej / 7mm poniżej - kwestia konkretnej skrzyni). |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-01-24, 21:04
|
|
|
Czyli wychodzi, że ETKA oszukuje, bo jedyne co mogłoby być wlewem jest z tyłu (na rysunku 26 i korki spustowe 9 i 27 https://images84.fotosik.pl/973/bd541e28b194d326.png ). No cóż trzeba będzie zanurkować pod auto
Jeszcze jedna sprawa, biorąc pod uwagę, że ta skrzynia posiada pompę oleju stan sprawdza się na pracującym silniku czy tradycyjnie zgaszony ale lekko zagrzany? |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-01-24, 21:40
|
|
|
W Elsie pisze tylko, że auto ma być wypoziomowane. Więc przyjąłbym, że sprawdza się standardowo na zgaszonym silniku. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-01-24, 23:55
|
|
|
Podziękował |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |