|
Autor |
Wiadomość |
Rob5603
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rob
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2010-09-06, 01:38 [D2 4.2] Kilka prób: skrzynia,temperatura,wibracja silnika.
|
|
|
Witam, mam kilka problemow z moja audi a8 4.2 quattro 2000:
1) Gdy samochod stoi w miejscu ( korek )
To temperatura dochodzi do 120 i wiatrak sie nie wlancza
Niewiem czemu moze to byc od bezpiecznika albo przelaznika albo moze to jest termostat?
2) Niekiedy skrzynia zle przezuca biegi tzn jak spada z 2 na 1 to tak troche szarpie (robi bump lol)
Przedtem mialem problem z Valve
Ale wymienile
I przestalo robic bump prz zmianie biegu na nizszy, terz auto bardzo sie trzeslo ale przestalo po wymianie
Jak myslicie dlaczego robi skszynia bump przy zmianie biegu?
3) Gdy wylaczam auto to robi takie cssss jak by powietsze wychodzilo zkas
4) lekka wibracja samochodu i gdy rano odpalam silnik to bardzo glosno robi brr jak zawory przez 3-4 sekundy
Bardzo prosze o pomoc . |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-09-06, 05:24
|
|
|
Kolego chyba trochę o tym było - http://www.a8team.pl/search.htm |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Rob5603
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rob
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2010-09-06, 05:40
|
|
|
Szukalem lecz nieznalazlem mozesz podac linka? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-09-06, 08:14
|
|
|
http://www.a8team.pl/topics12/2268.htm , http://www.a8team.pl/topics12/250.htm , http://www.a8team.pl/topics12/97.htm , http://www.a8team.pl/topics12/159.htm , http://www.a8team.pl/topics12/399.htm , http://www.a8team.pl/topics12/521.htm , http://www.a8team.pl/topics12/953.htm , http://www.a8team.pl/topics12/1036.htm , http://www.a8team.pl/topics12/1198.htm , http://www.a8team.pl/topics12/2181.htm .
Zacznij od podpięcia i sprawdzenia błędów . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Rob5603
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rob
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2010-09-06, 08:21
|
|
|
Blędów niema wykrywa tylko o2 sensor ten od spalin
[ Dodano: 2010-09-06, 09:58 ]
Wie ktos jak wymienic zatowki halogenowe ? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2010-09-11, 10:38
|
|
|
Kolego Rob5603 ,
Co do punktu 3 i 4
3 - wydaje mi się że to twoje cssss podczas wyłańczania silnika to jest dźwięk jaki wydaje klimatyzacja po wyłaczeniu zapłonu .
4 - co do tego punktu to koledzy pisali w poprzednich postach , że klekotanie zaworów objawia się przez to że masz mało oleju w silniku .
Tak mi się wydaje po tym jak to opisujesz
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-09-11, 11:42 ]
kolego a co do żarówek w chalogenach to wydaje mi się że łatwiej tobie będzie dojść do nich jak zdejmiesz światła . mam samochodzik przed liftem tak że przeciwmgielne światełka mam w reflektorach i nie mam z wymiana problemu , a po lifcie jeszcze jak do tej pory to nie miałem do czynienia . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-09-11, 22:56
|
|
|
Rob5603 napisał/a: | (...) Wie ktos jak wymienic zatowki halogenowe ? |
Jeżeli chodzi Ci o światła przeciwmgielne to zdejmujesz kratkę w zderzaku tą przy halogenie, odkręcasz halogen (3 śruby) i jak masz go już na wierzchu to wymiana jest dziecinnie prosta.
Możesz też próbować od spodu ale jak pod spodem masz osłonę silnika to jest z tym więcej roboty niż to warte (podniesienie auta, ściągnięcie osłony) a tak robisz wszystko od przodu na parkingu pod blokiem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|