Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 3.3TDI ] Prędkość, przyspieszanie  
Autor Wiadomość
czechu20vt 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 55
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2010-09-14, 12:37   [D2 01 3.3TDI ] Prędkość, przyspieszanie

Witam mam pytanko do użytkowników 3,3 tdi ile jechaliście swoimi ósemkami i ile macie do setki bo moja coś do tej setki słabo idzie raz zmierzyłem i miałem :D 10s. do setki to troche lipa a prędkość nawet ok na takiej zwykłej dzrodze było 240km h
_________________
czechu
 
 
sławek 36 
Moje A8


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: czempiń wielkopolska
Wysłany: 2010-09-14, 17:43   

witaj kolego co do przyspieszenia to u mnie trochę lepiej się odpycha ale prędkość max taka sama niestety ogranicznik nie pozwala na więcej :mrgreen: :mrgreen: można zdjąć ale nie widzę celu i tak niema gdzie poszaleć :-( ale to tylko moje zdanie pozdrawiam
_________________
pawlik 36
 
 
MarcinD2 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2010-09-15, 19:22   

moj na stoperze w komórce wyszlo mi dokładnie 8.2 tzn książkowe a na liczniku V-max mialem 250 km/h
 
 
czechu20vt 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 55
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2010-09-17, 12:58   

dzięki za odp. musze zobaczyć co w nim jest bo coś mam z zaworami i teraz zaczeła mi kopcić nie dobrze :/ może pójdzie lepiej pozdro.
_________________
czechu
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2010-09-19, 07:53   

Jak zaczeła bardzo kopcić to sprawdz ruty od torbo na dolocie do kolektora jesli jedna szczeliła to będzie dymiła i słabiej się zbierać , są dwie gumowe łączące rury turbo z kolektorem , styłu silnika te odok przepływomierzy
 
 
Skiner 
Użytkownik



Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 2010-09-19, 12:02   

_________________
Audi A8 3.3 TDI quattro 225KM TIP...

 
 
ZuQ 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 34
Skąd: NEB
Wysłany: 2010-12-26, 23:07   

kolego skiner, a jak ty tego dokonałeś :shock:
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2010-12-28, 22:20   

ZuQ napisał/a:
kolego skiner, a jak ty tego dokonałeś :shock:
ja w to nie uwierzę.Seryjne 3.3tdi po ściągnięciu kagańca nie pójdzie tyle;4.2 co niektóre dadzą radę ( bardziej S8).Chyba,że kolega 3.3tdi ma jakoś konkretnie podciągnięte,ale i tak ciężko w to uwierzyć.
W oczy rzucił mi się coś za mały przebieg jak na ten rocznik i diesla :roll:
 
 
czechu20vt 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 55
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2010-12-29, 11:08   

moja napewno tyle nie pójdzie ;-)
_________________
czechu
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-29, 13:34   

Myślę, że do tej prędkości to turbiny by wciągnęło przez kolektor ssący. Po prostu turbiny nie wydołają.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-12-29, 16:08   

U mnie prędkość do 250 , przyspieszenie książkowe tj. 8,2 do setki , a wogóle mają 3,3 tdi kaganiec?
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
MarcinD2 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2010-12-29, 19:15   

3.3 Tdi nie ma ogranicznika predkości -licznikowe to na prostej 250 km/h ale miałem raz lekko z góry ( na autostradzie ) 260 km/h a nawet 1 czy 2 km ponad.
Tak naprawde nei ma sie o co sprzeczac - inaczej tez mozemy oceniac jakby byl to film z youtube niz zwykłe zdjecie.

Pozdrawiam
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-12-29, 20:24   

jeśli jechałeś z górki 260 czyli według satelit to będzie jakieś 244 km/g :evil:
I tak dobry wynik jak na dizla
zauważyłem że liczniki w osobówkach z reguły oszukują o jakieś 10% wskazywanej prędkości . Jeżdżąc jako zawodowy kierowca to nawigacja pokazuje w ciężarówce dokładnie tyle ile pokazuje licznik , a w osobówkach pokazuje około 10% mniej .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
stylermati 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, Golf IV 1.9TDI
Wiek: 36
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 30
Skąd: Tuliszków
Wysłany: 2011-02-16, 13:40   

Nieźle, 270 KMH .... nie wiem jak to dokonał ale chyba na cegłach albo jechał z zaje...górki.

Ja swoim jechałem maks 240 KM/h na A2...jeszcze coś tam by z niej wycisnoł gdyby mi dziewczyna nie jęczała żeby zwolnił. :P

Sądze żeby więcej wycisnąć trzeba by dobry CHIP TUNING albo turbiny tak wysterować żeby się puźniej włączały i wtedy przy wiekrzej prędkośći i mniejszych obrotach by miały takiego powera jak od 0 do 100kmh... bo inaczej odlecą razem z kolami.

Ale kolega ma A8 4.2 TDI i ta smiga 280KMh, tyle ze tam przy 220 jak wcisniesz pedal do konca to jeszcze wciska w fotel. Jego starszy ma 4.0 TDI i tez dobrze pociska.

180kmh tym autem moim zdaniem po co szybciej, lepiej wolniej, oszczędniej a żeby dojechać do celu. Z resztą na naszych autobanah co chwile są bramki. Wyprzedzicie jadąc 200kmh za chwile musicie zwolnic do zera i ci co jechali 140 zaraz was dogonia.

Tydzien temu jechałem do Gorzowa WLKP i na A2 wyprzedzilo mnie R8(fajna fura, chwile z nim przycisnołem 200 i zrezygnowałem). Jechałem sobie 160.... i na każdych bramkach go doganiałem. Gdyby nie bramki to by była jazda a takto niema sensu pociskac, chyba ze 300paki non stop wtedy moze cos to da.

Hehhh....pozdrowki! :)
 
 
goly191 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A6
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-02-22, 22:16   

takie coś można dokonać przecież vagiem przy teście
wszystkie zegary ciągną do końca na wyłączonym silniku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.