Autor |
Wiadomość |
polowiak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 50 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-04-12, 11:04 [D3 03 4.2MPI
] Zablokowanie windy MMI 2G 2003r.
|
|
|
Witam Kolegów.
Odświeżę temat bo gdzieś, kiedyś czytałem o sposobach blokowania windy od MMI ale w grę wchodziły jakieś przełączniki, rozbieranie plastików itp.A może ktoś zwęszył temat czy można uzyskać efekt przy pomocy programowania żeby winda NIE WYJEŻDŻAŁA KAŻDORAZOWO przy start/stop.
Dobrze byłoby żeby ten przycisk "chowania" również działał... |
_________________ było A6 2.4
jest A8 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
zanjac
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 61 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2018-04-12, 21:49
|
|
|
Jeśli nie działa ci przycisk chowania, to masz coś zrąbane. Jak tylko ekran się pojawi to można od razu go schować. Nie rozumię w czym problem? |
_________________ życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-12, 23:02
|
|
|
A mozna wiedziec po co ? To co niektorzy opisywali przy okazji kodowania - nie dziala, bo nie ma jak - takiej mozliwosci.
Takze jak chcesz ja na stale - to co juz tu bylo pisane - odlacz se fizycznie wtyczke. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
polowiak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 50 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-04-13, 09:25
|
|
|
Właśnie chodzi o to że przycisk chowania mi działa.Mogę go w dowolnym momencie schować i tak ma być
Czy istnieje możliwość wyłączenia tej opcji automatycznego wyjeżdzania/chowania panelu MMI przy każdym włożeniu, wyciągnięciu kluczyka...jakiś czas temu na forum wyczytałem że ktoś montował jakiś dodatkowy przełącznik który wiązał się wyciąganiem panelu MMI i jakimś "druciarstwem".
Chodziło mi raczej o kodowanie, czy można zakodować żeby panel był cały czas na wierzchu a kiedy potrzebuję to go chowam tym fabrycznym przyciskiem. Może ktoś działał już w tym temacie? |
_________________ było A6 2.4
jest A8 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-04-13, 09:28
|
|
|
Nie da się tego zakodować. Można go ustawić na stałe wysuniętego ale już go nie schowasz bo trzeba to zrobić elektrycznie lub mechanicznie. Pewnie byłaby taka możliwość stosując jakiś filtr CAN na sterowniku tym sterującym ale to jest raczej sporo droższe niż to warte |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
polowiak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 50 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-04-13, 09:50
|
|
|
No właśnie tego się obawiałem że kodowaniem nic się nie zdziała
A jak działa dokładnie mechanizm wysuwania windy? Być może należałoby dołożyć tak jak mówisz drago jakiś przetwornik na zasilaniu który byłby skorelowany z fabrycznym przyciskiem chowania...trzeba by zarzucić temat jakiemuś kumatemu elektronikowi |
_________________ było A6 2.4
jest A8 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-04-13, 09:57
|
|
|
O ile do schowania się przy wyłączaniu auta dałoby się coś zrobić to po uruchomieniu najprawdopodobniej chował i wysuwałby się. Kiedyś na prośbę znajomego coś takiego kombinowałem i po wyłączeniu stacyjki odłączane było zasilanie windy. Nie chowała się po zgaszeniu auta. Ale za to po odpaleniu chowała się najpierw i za 2-3 sekundy wysuwała... No ciężki temat do ogarnięcia. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
polowiak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 50 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-04-13, 10:23
|
|
|
Pewnie dlatego że winda jest właśnie tak zakodowana że musi wykonać sekwencję tzn. po odłączeniu zasilania musi się schować a po przywróceniu wysunąć...
Jeśli nie ukończyła sekwencji to po otrzymaniu zasialnia i tak się schowała żeby za chwilę się dźwignąć. Może zamiast elektronika należałoby skonsultować z programistą z dziedziny automatyki...;) |
_________________ było A6 2.4
jest A8 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|