Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-18, 19:23 [inne] Q7 - nie odpala
|
|
|
Witam może ktoś będzie wiedział
Stało się tak gość gasił auto i zdziwiło go bo blokada nie zadziałała -kierownicy
i już auto nie odpaliło .
Wcześniej były problemy z paleniem to znaczy blokada nie odpuściła ale dało się babole skasować .
Obecnie styki powymieniane silnik rygla sprawny .
Posprawdzane ogólnie co się dało i niby ok .
Auto nie reaguje na kluczyk .
Auto to Q7 3 ,0 tdi rok 2008 |
|
|
|
|
|
|
|
zanjac
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 61 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2018-04-18, 20:35
|
|
|
To nie ma nic wspólnego z ryglowaniem kierownicy. Jak nie zakodujesz to w ogóle może nie ryglować kierownicy, poszukałbym raczej w immo:) Jeśli przez chwile działało to coś zrobiłeś w instalce przy kierownicy, dobry i spostrzegawczy elektryk rozwiąże problem. |
_________________ życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-19, 05:59
|
|
|
po tym jak się nie zaryglowało to już nic nie działa
jak by immo było to raczej coś by się chciało dziać zegarów by nie odpaliło ?
Bo obecnie jest problem nawet w grzebaniu w ecu bo teoretycznie to można zrobić tylko na zapłonie a jego brak .
Kluczyki inne też nie działają |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2018-04-19, 06:06
|
|
|
Jak "immo"* nie rozpozna kluczyka to nie włączysz zapłonu.
Tak jest w D3... to i w Q tak samo.
Klawisz START/STOP jest? Czy tylko sama stacyjka?
Drugi kluczyk potrzebny by na nim sprawdzić może pomoże.
W stacyjce masz podłączenie do anteny do czytania kluczyka.
* - masz system autentykacji startu pod fotelem kierowcy w D3.
Czasami odłączenie go od zasilania i podłączenie pozwala na odpalenie. Miałem taki przypadek w D3 3.0 TDI. Gdzieś był niestyk na wtyczce tego modułu, wyjęcie, coś na styki i po kłopocie.
Poniżej opis włącznika stacyjki (D - podłączenie anteny do czytania kluczyka)
|
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-04-19, 10:03
|
|
|
zanjac napisał/a: | To nie ma nic wspólnego z ryglowaniem kierownicy. |
marekp750 napisał/a: | Jak "immo"* nie rozpozna kluczyka to nie włączysz zapłonu.
Tak jest w D3... to i w Q tak samo. |
Tak się składa, że akurat w Q7, jak i w A6C6, w zakresie stacyjki, rygla i sterownika kessy jest właśnie inaczej niż w D3.
Jeżeli rygiel nie działa poprawnie to auta nie odpalisz.
Usterki w obrębie rygla i stacyjki to znany problem zarówno w Q7 jak i A6C6 i robiłem to osobiście razy X.
Teoretyzując czyli zgodnie z zaleceniami producenta - do wymiany jest kolumna kierownicy ze sterownikiem.
W praktyce - da się to czasami skutecznie naprawić ale nie zawsze. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-19, 11:59
|
|
|
to było wysłane i zregenerowane niby jest sprawne |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-19, 12:05
|
|
|
W A6 C6 miałem taki sam problem, uszkodzona była stacyjka. Wymienione, zakodowane i działa. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-04-19, 16:50
|
|
|
pepi napisał/a: | to było wysłane i zregenerowane niby jest sprawne |
Jeżeli rygiel nie działa to sprawne raczej nie jest.
Noi idąc dalej... Jeżeli rygiel nie działa poprawnie to auto nie odpali. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-19, 21:25
|
|
|
podobno stacyjka padła -z naciskiem podobno |
|
|
|
|
zanjac
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 61 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2018-04-24, 14:30
|
|
|
FOSS napisał/a: | Jeżeli rygiel nie działa poprawnie to auta nie odpalisz. |
A to ci dopiero nowa nauka i kolejne doświadczenie, a tak na marginesie to jest to jakaś kolejna wtopa i babol Audi. |
_________________ życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-24, 17:09
|
|
|
to całe auto to wtopa
trzeba być nie dość że bogatym to jeszcze bardzo cierpliwym .
dotarła stacyjka -lecz nie taka jak trzeba
[ Dodano: 2018-05-07, 21:00 ]
MODUŁ GATEWAY padł w tym akurat przypadku |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2018-05-08, 04:56
|
|
|
Ja trafilem niedawno na Phaetona.Tablica martwa zero reakcji na kluczyk.Powod? Zalany modul kessy pod nogami kierowcy. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-05-09, 08:54
|
|
|
znowu padło
tym razem czujnik temperatury spalin pokazuje 800 i wpina się wypalanie |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-05-09, 09:01
|
|
|
Te czujniki kosztują w ASO od 80 do 120 Euro ...800 PLN-ów to jakoś strasznie dużo |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-05-09, 19:21
|
|
|
kupiłem nowy ori za 250 '
[ Dodano: 2018-05-11, 21:12 ]
mam pytanie bo po wymianie czujnika na nowy jest to samo czyli prawie 900 pokazuje
po odłączeniu czujnika to samo
sprawdzona wiązka do kompa ok
Czyli pozostaje sterownik dobrze kombinuje ? |
|
|
|
|
|