Autor |
Wiadomość |
pawwie
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 30 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 2018-06-13, 21:57 [D3 03 4.2MPI/LPG ] Wypadający zapłon
|
|
|
Witam,
mam problem z wypadającym zapłonem na 1 i 2 cylindrze.
Mechanik wyeliminował już:
- emeulator wtrysku,
- świece, cewki, wtryskiwacze, sondy
- sterownik silnika,
jego zdaniem zapchane są katalizatory.
Czy aby wyciągnąc katalizatory konieczne jest zrzucenie silnika ?
W załączniku zdjęcie z błędami.
Proszę o poradę !!!
PART_1528895920198.jpeg
|
|
Plik ściągnięto 37 raz(y) 270,36 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pawwie
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 30 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 2018-06-14, 21:48
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Zmierz kompresję jeszcze na cylindrach |
Kompresja jest dobra w przedziale 12-13 |
|
|
|
|
pfx
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-07-15, 08:02
|
|
|
Problem jest obecny na LPG i PB? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-07-15, 08:19
|
|
|
pawwie napisał/a: | Czy aby wyciągnąc katalizatory konieczne jest zrzucenie silnika ? |
Nie.
I jak tam poradziłeś coś, przyczyn może być wiele np. nieszczelny dolot.... |
|
|
|
|
pawwie
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 30 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 2018-12-09, 23:02
|
|
|
pfx napisał/a: | Problem jest obecny na LPG i PB? |
Problem jest na PB, za nim nie przełączy na LPG to strasznie odczuwalne są wibracie, trzecie całym autem. Jak tylko przełączy na LPG to wszystko znika i jest ok.
Problem nierozwiązny |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-12-10, 02:00
|
|
|
pawwie napisał/a: | Problem jest na PB, za nim nie przełączy na LPG to strasznie odczuwalne są wibracie, trzecie całym autem. Jak tylko przełączy na LPG to wszystko znika i jest ok.
Problem nierozwiązny |
Ktoś mierzył ciśnienie paliwa?... Na każdej pompie z osobna?
Od kilku miesięcy mechanik z tym walczy? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pawwie
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 30 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 2019-04-09, 15:51
|
|
|
FOSS napisał/a: | pawwie napisał/a: | Problem jest na PB, za nim nie przełączy na LPG to strasznie odczuwalne są wibracie, trzecie całym autem. Jak tylko przełączy na LPG to wszystko znika i jest ok.
Problem nierozwiązny |
Ktoś mierzył ciśnienie paliwa?... Na każdej pompie z osobna?
Od kilku miesięcy mechanik z tym walczy? |
Samochód użytkuje normalnie bo budą trzęsie strasznie na PB a jak przełączy na LPG to jest w porządku. Mechanik z racji że nie może dojść co to jest robi to na raty. Tydzień temu znowu oddałem auto i zobaczymy jaki będzie efekt.
[ Dodano: 2019-05-19, 14:22 ]
Problem rozwiązany. Regeneracjia pompy paliwa pomogła. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-05-19, 15:57
|
|
|
pawwie napisał/a: | Problem rozwiązany. Regeneracjia pompy paliwa pomogła. |
Czyli tak jak podejrzewałem.
To nie jest robota na pół roku, nawet robiona na raty. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pawwie
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 30 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 2019-05-19, 20:58
|
|
|
FOSS napisał/a: | pawwie napisał/a: | Problem rozwiązany. Regeneracjia pompy paliwa pomogła. |
Czyli tak jak podejrzewałem.
To nie jest robota na pół roku, nawet robiona na raty. |
"Mechanik" poprostu nie mógł zdiagnozować co może byź przyczyną i dlatego tak długo. |
|
|
|
|
|
|
|
|