Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-04, 11:22 [D2 01 4.2PB/LPG
] [SOLVED]AUW - co tak brzęczy ?
|
|
|
Możę ktoś miał podobny dźwięk ?
Nie próbowałem zatrzymywać wiatraka. Słyszalne jest to po nagrzaniu.
Wzrasta proporcjonlanie do wzrostu temperatury .
https://www.youtube.com/watch?v=uHoSOPj_sHs
??? |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-07-05, 07:50
|
|
|
Nikt Ci nie udzieli 100% odpowiedzi. Zacznij od uruchomienia silnika bez paska osprzętu. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-07-05, 08:39
|
|
|
Ja nic nie slysze na tym filmie moze bys opisal co to za dzwiek i skad mniej wiecej sie wydobywa.
Otworz maske zablokuj wisko i wtedy urucbom oraz nagraj |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-05, 11:00
|
|
|
Cytat: | Otworz maske zablokuj wisko i wtedy urucbom oraz nagraj |
Jak nie słychać. w Słuchawksach spróbuj. Da się zatrzymać wisco po rozgrzaniu ? czy będzie się później kręcić z moimi palcami ? |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-07-05, 11:36
|
|
|
Bez grubych rękawic nie polecam. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-07-05, 17:05
|
|
|
Najlepiej jak by ktks przytrzymal a Ty bys odpalił, to sie nic nie stanie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-06, 17:19
|
|
|
Dzisiaj próbowaliśmy zlokalizować i jakoś się nie udało. Na rozgrzanym nie da się zatrzymać wentylatora nawet w rękawiacach.
Teraz tak,
Wiska napędzane jest wałkiem, który idzie od rolki napędzanej paskiem.
Tak myśle jak wymienić tam łożysko.
Wszędzie, gdzie czytam, jest napisane odkręć nakrętke wiska. U mnie chyba czegoś takiego nie ma . |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-07-06, 17:27
|
|
|
Na bardzo rozgrzanym tak ma być. Nakrętkę (to część sprzęgła) na pewno masz. Zrób zdjęcie z góry. Powinno być coś w tym stylu: |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-07-07, 05:02
|
|
|
Tylko trzeba pamiętać, że ta nakrętka ma lewy gwint i odkręca się ją w prawą stronę. |
_________________
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-07, 18:17
|
|
|
Temat ogarnięty . Nie brzęczy
Było to łożysko wiska, luzów nie miało, ale smar wypłynął i chyba na sucho chodziło
krzychu22.p1i napisał/a: | Tylko trzeba pamiętać, że ta nakrętka ma lewy gwint i odkręca się ją w prawą stronę. |
Zawsze już chyba będę o tym pamiętał, bo na początku dokręcaliśmy |
|
|
|
|
|
|
|
|