Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
gibon
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 81 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2010-09-20, 14:51
|
|
|
na 100% tryb awaryjny. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-09-20, 16:32
|
|
|
trzeba podlaczyc pod komputer wyjda bledy.......... i wtedy mozna wnioskowac koszt od symboilicznej zlotowki do 5 tys |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-21, 09:12
|
|
|
jest to nie jasno opisane ale jezeli skrzynia jest w trybie awaryjnym to biegow nie zmienia. Nalezy podlaczyc vag i odczytac bledy, jesli vag nie polaczy sie ze skrzynia to nalezy przejzec sterownik skrzyni |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2010-09-21, 20:30
|
|
|
a mogło to byc od tego że na poduchach skrzynia się przesunęła ??
Kolega mówi że to z dnia na dzień tak się stało , wieczorkiem przyjechał , a rano jak wsiadł włączył zapłon to zobaczył że świecą się wszystkie biegi .
Jak kupił to audi to nie mógł wrzucic "2" tak jak by skrzynia się blokowała . Jak brał z P na R to samochód nie ruszał , dopiero jak wziął wajchę prawie na N i dopiero wskakiwał wsteczny .
jak wziął na D to też nic , dopiero jak przesunął na 4 to jechał .
I teraz jeszcze ta choinka , ale biegi zmienia, tylko jak jest zimny to przeciąga na 1 . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-09-21, 20:57
|
|
|
a moze byc tak ze siediz tam mały skrzat i trzyma mu wajche co by bieg nie wszedl.....mozna tak gdybyac ile sie chce bez wizyty na vagu sie raczej nie obejdzie |
|
|
|
|
|
|
|
FRYCU
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 16 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 2010-09-21, 21:36
|
|
|
Witam.A ja mam odwrotnie!!! Pisałem już o tym wczesniej.
U mnie nic sie nie świeci na wyświetlaczu i brak tip-tronic.Byłem u 3 magików i w sumie stoje w miejscu.Skrzynia jest orginalna pięciobiegowa tip-tronic po regeneracji.Po podłączeniu vaga pokazuje,że TIP przełącza góra dół,ale sygnał nie dochodzi do skrzyni.Czy zegary mają coś wspólnego z tip-tronic,bo podobno było coś grzebane??? |
_________________ frycu26pl |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-09-21, 23:41
|
|
|
jeśli wchodzą na inne położenia np na N zamiast na D i to co wcześniej pisałeś to po prostu wystarczy przeregulować cięgno jest śrubka z lewej strony skrzyni gdzie dochodzi cięgno od lewarka i tam popuścić lub skrócić odrobinę i już biegi będą na D i reszta też. Jednak z tego powodu nie powinien mieć miejsca tryb awaryjny. czyli ustaw cięgno, odczytaj / zapisz potem skasuj błędy i jak ponownie się wszystkie biegi zapalą to serwis |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-09-22, 06:53
|
|
|
Witam ja kiedyś miałem w bmw 735 taki motyw że też swieciły wszystkie biegi ale automat chodził idealnie, okazało się że zgnił jeden pin z kostki i taki był finisz.Koszt naprawy u bardzo dobrego elektronika to ok 250 zł znalazł to w pół godziny |
|
|
|
|
|