Autor |
Wiadomość |
koper_
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Wiek: 45 Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 13 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2018-07-25, 21:01 [D3 ALL
] Nieszczelny miech lewy przód
|
|
|
Witam dziś zdemontowałem amortyzator po miech się rozszczelnił ( siadł lewy przód) nr czesci 4E0616039AB zdemontowałem osłonę amortyzatora by stwierdzić na 100% nieszczelność i faktycznie przepuszcza. Mam pytanie bo robię to pierwszy raz czy da się wymienić sam miech czy muszę cały amortyzator ?Jak tak to jak to się rozkręca - od góry ta duża nakrętka? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-07-25, 21:17
|
|
|
Możesz sam miech właśnie ta nakrętka u góry, a miech masz czy z aliex.... jak by co to nie ma znaczenia lewy / prawy są zamienne mimo innego numeru, różnica jest chyba tylko sport lub standard. |
|
|
|
|
|
|
|
koper_
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Wiek: 45 Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 13 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2018-07-25, 21:29
|
|
|
Miech muszę kupić może własnie na aliex......Dzięki za podpowiedz
[ Dodano: 2018-07-27, 10:28 ]
Witam
Kupilem miech po regeneracji - udalo sie zamontowac bez wiekszych problemów .
Po odpaleniu auta ,ta strona którą robiłem "siedzi niżej niż pozostałe
Czy trzeba przeprowadzic jakas adaptacje ? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
koper_
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Wiek: 45 Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 13 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2018-07-27, 18:25
|
|
|
No i sie zaczeło....
Lewy przód - ta strona co wymieniałem miech stoi w miejscu .
pozostałe miechy podnoszą sie i opuszczają i pojawił sie błąd 1772 .
Podczas podnoszenia po chwili słychać takie sykniecie - spuszczenie powietrza.
ktoś ma pomysł od czego zacząć? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
koper_
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Wiek: 45 Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 13 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2018-07-27, 22:38
|
|
|
Ogarnąłem temat.
Odkręciłem mosiężną śrubkę doprowadzającą powietrze do miecha i co się okazało ze nie ma w niej dwóch malutkich otworków przez które dostaje się powietrze - przewierciłem wiertełkiem 1,5mm - i pomogło .Wszystko działa jak należy |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-07-29, 22:01
|
|
|
koper_ napisał/a: | Odkręciłem mosiężną śrubkę doprowadzającą powietrze do miecha i co się okazało ze nie ma w niej dwóch malutkich otworków przez które dostaje się powietrze |
koper_ napisał/a: | Ogarnąłem temat.
Wszystko działa jak należy |
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Kumak666
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2017 Posty: 12 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2018-08-30, 19:36
|
|
|
Przpraszam za offtop Panowie, ale przydarzyła mi się wczoraj dziwna przygoda, a mianowicie testując osiągi na A4 zerwało mi dolną część zderzaka, zaczął szorować o asfalt. Pomyślałem, że może to od pędu powietrza, lecz jakie było moje zdziwienie gdy wsiadałem dzisiaj rano do auta. Ósemka stała z opadniętym całkowicie przodem, obydwie kontrolki migają. Z czasem auto się podniosło. W celu diagnostyki udałem się do pracy, próbowałem pianką szukać nieszczelności, ale brak efektów. Podłączyłem tester - wywaliło tylko jeden błąd na położenie poza zakresem. Ponowna kalibracja przeprowadzona z sukcesem. Szczęśliwy wracam do domu, auto się podnosiło, opuszczało lecz po przekroczeniu prędkości ok 140km/h samochód znowu opadł. Ustawiony był tryb dynamic a na MMI pokazywał, że auto dalej schodzi w dół, aż opony trą o błotnik. I dzieje się tak w kółko, chwilę da rade pojeździć i z czasem auto nagle opada. Spotkał się ktoś może z takim przypadkiem, gdyż przetrzepałem całe forum i takiego nie znalazłem? Jakieś pomysły co do dalszej diagnostyki?
Dodam jeszcze, że wczoraj auto było podnoszone w ASB Długołęka, aczkolwiek Oni chyba maja doświadczenie w podnoszeniu takich pojazdów. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-08-30, 20:51
|
|
|
Jeden z czujników prawdopodobnie do wymiany. Podczas obniżania się przy podróży z dużą prędkością prawdopodobnie ma jakiś uszkodzony zakres pracy w który akurat wchodzi i zawias szaleje. Sprawdź na którym czujniku błąd i będziesz prawdopodobnie wiedział, który do wymiany |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Kumak666
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2017 Posty: 12 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2018-08-30, 20:58
|
|
|
Jutro będę walczył, dzięki za wskazówkę
[ Dodano: 2018-08-31, 09:49 ]
W dniu dzisiejszym rano znowu zastałem opadnięty przód, po napompowaniu na postoju w czasie jazdy opadł. Zrobiłem zdjęcia błędów, dzisiaj doszedł na przegrzanie kompresora. Załączam film jak wygląda zawiecha.
Film
40435387_467352727084925_3926583102004002816_n (Kopiowanie).jpg Dane |
|
Plik ściągnięto 54 raz(y) 179,29 KB |
40400223_1906730369621385_4604690964106182656_n (Kopiowanie).jpg Błędy |
|
Plik ściągnięto 38 raz(y) 150,82 KB |
|
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2018-09-08, 14:45
|
|
|
Podepnę się pod temat ,żeby nie zakładać nowego . Opada mi prawy przód zlokalizowałem nieszczelność . Ucieka powietrze z góry amortyzatora zdjęcie poniżej . Moje pytanie czy można to samemu uszczelnić w warunkach domowych wymiana jakiegoś oringu lub tym podobnego uszczelnienia jeśli tak to jakie i jak to zrobić ? Czy trzeba oddawać cały amortyzator do regeneracji bo nie da się tego samemu zrobić
|
|
|
|
|
|
|
|
Kumak666
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2017 Posty: 12 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2018-09-10, 09:24
|
|
|
U mnie właśnie z grubsza nieszczelności nie widać. Chyba zamówię na pałę lewy amor, bo ewidentnie niżej siedzi z lewej strony a prawy był już wymieniany przez poprzedniego właściciela. |
|
|
|
|
mario3231
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 105 Skąd: siedlce
|
Wysłany: 2018-09-11, 08:58
|
|
|
Ja będę wysyłał swój do zregenerowania. Po rozmowie z Panem od regeneracji najprawdopodobniej puścił jakiś oring na górze . |
|
|
|
|
|
|
|
zanjac
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 61 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2018-09-12, 21:38
|
|
|
Kumak666 napisał/a: | Chyba zamówię na pałę lewy amor, bo ewidentnie niżej siedzi z lewej strony |
ja bym tego nie robił tylko zaczął od adaptacji zawieszenia i ustawienia od nowa wysokości, bo moze sie okazać ,że przy wymianie drugiego amora nie wykonano adaptacji zawieszenia i nie skorygowano danych. |
_________________ życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
|
|
|
|
|
|