|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-07-28, 12:44 Krótkie tablice rejestracyjne
|
|
|
Czy ktoś posiada na A8 nowe, krótkie tablice rejestracyjne?
Można foto?... z zamazanymi numerami może być ale tak żeby widać było jak ta tablica prezentuje się na ósemce.
Najlepiej po -liftowe D3 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-07-28, 13:26
|
|
|
Te tablice to porazka. Mialy miec wymiary te z US, a sa za waskie (pisalem o tym w innym temacie)
Przod najladniej wyglada z pelna blenda w polysku
A jakbys chcial przod zobaczyc z tablica to w sieci sa pyski D3 m.in z Wloch, bo tam maja krotsze
Tak by wygladal mniej-wiecej tyl na oryginalne mocowania gorne przy blendzie US
jakbys to chcial wysrodkowac trzeba by je bylo przerabiac
jesli natomiast o tyl chodzi Eu blende to wg mnie juz zupelnie tragedia |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-07-28, 14:45
|
|
|
Tylnej klapy US nie zamierzam montować.
Interesuje mnie jak te tablice będą wyglądały na D3 na wersji EU.
Ewentualnie przednią bledną mogę zmienić na tą US, o ile tablica się zmieści na szerokości.
Kolega ma taką tablicę na R8 i zastanawiam się czy też sobie nie zmienić
Właściwie to mogłem mu zdjąć jedną i przymierzyć na samochód na żywo ale oczywiście zajmowaliśmy się czymś innym
. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-07-28, 19:05
|
|
|
Na A8 żadnym nie widziałęm, ale ostatnio pod prace podjechał ML i Dodge na tych blaszkach
Boże jak to śmiesznie wygląda, taki nie wymiarowy wybryk polskiego systemu niepasujący do niczego. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-07-28, 19:37
|
|
|
FOSS napisał/a: | Interesuje mnie jak te tablice będą wyglądały na D3 na wersji EU. |
Jak poniżej, krótka DE tył i krótka ITA przód
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
gregor044
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 107 Skąd: Jeleśnia
|
Wysłany: 2018-07-29, 09:07
|
|
|
Te tablice to jakaś porażka jest... Ehhhh takie proste zadanie mieli a i tak skomplikowali |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-07-29, 09:14
|
|
|
Cytat: | W wydziałach komunikacji można zamawiać nowe mniejsze tablice rejestracyjne do aut z USA czy Japonii. Kierowcy mimo to narzekają na skrócone blachy, a niektórzy obawiają się reakcji drogówki. Dziennik.pl sprawdził, co o tej sprawie sądzi Ministerstwo Infrastruktury.
Kierowcy w wydziałach komunikacji mogą już zamawiać tablice rejestracyjne o zwężonej czcionce i mniejszych wymiarach niż standardowe, czyli tak zwane tablice amerykańskie.
Jednak przy pierwszych próbach montażu na jaw wyszły problemy. Okazało się, że wprowadzone przez ministerstwo tablice rejestracyjne są za wąskie i nie pasują do oryginalnych otworów montażowych przewidzianych przez producentów aut na rynek USA
– Tablice można przykręcić wykorzystując dwa górne otwory, jednak dolne niestety będą wystawać i psuć cały efekt. Gdy tworzy się tablice pod wymiar USA, warto byłoby jednak zachować oryginalne wymiary – powiedział dziennik.pl Adam Stanek z grupy pasjonatów motoryzacyjnych Youngtimer Warsaw.
Inni kierowcy w mailach do redakcji obawiali się m.in. reakcji drogówki, która - w ich ocenie - mogła przyczepić się do rejestracji wyglądającej na "samoróbkę". Przypominamy, że do tej pory osoby użytkujące nad Wisłą np. auta z USA "doginali blachy", które nie mieściły się w fabrycznie przygotowanych miejscach. Policja za taką "przeróbkę" potrafiła karać mandatami i punktami. Co prawda, na rynku można było skorzystać z usług firm, które we własnym zakresie produkowały tablice pod wymiar, ale i te blachy nie były zgodne z prawem.
Co na to ministerstwo?
O komentarz do zamieszania z nowymi tablicami rejestracyjnymi poprosiliśmy Ministerstwo Infrastruktury.
– Wymiary zmniejszonych tablic rejestracyjnych określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych zostały dobrane w sposób zamierzony po konsultacjach – powiedział dziennik.pl Szymon Huptyś, rzecznik prasowy resortu infrastruktury.
Wskazał, że wszystkie "za" i "przeciw" przedyskutowano z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Producentów Tablic Rejestracyjnych oraz Instytutem Transportu Samochodowego, który jest jednostką certyfikującą tablice rejestracyjne. A konsultacje objęły: technologię produkcji, systematykę określania numeru rejestracyjnego, a także analizę wymiarów tablic dostosowanych do samochodów z rynku amerykańskiego i azjatyckiego, które są już używane w niektórych państwach europejskich.
Jak montować?
– Przepisy rozporządzenia obligują właściciela pojazdu do umieszczania tablic na pojeździe w miejscach konstrukcyjnie do tego przeznaczonych. Rozporządzenie to jednak nigdy nie regulowało i obecnie również nie reguluje sposobu montowania tablic rejestracyjnych. Możliwe są różne sposoby montażu tablic np. ramki do montażu tablicy, taśmy montażowe czy też wkręty, nity itp. – wytłumaczył Huptyś.
Przedstawiciel ministerstwa jako "nieuzasadnione" określił obawy dotyczące przykręcania tablic rejestracyjnych do np. górnych otworów. – Taki sposób montażu nie jest zabroniony i jest obecnie również stosowany - stwierdził.
A reakcja policji? – W opinii Ministerstwa Infrastruktury nie ma podstaw, aby organy kontroli ruchu drogowego mogły kwestionować tablice rejestracyjne wydane przez organ rejestrujący zgodnie z obowiązującymi przepisami – skwitował rzecznik resortu.
Kierowcy nie dają wiary
Do słów urzędnika odniósł się Adam Stanek z Youngtimer Warsaw, właściciel kilku aut sprowadzonych zza oceanu, który jako pierwszy zwrócił uwagę na problem niedopasowania wymiarów.
– Odpowiedz ministerstwa to kolejna nieudana próba maskowania swojego niedopatrzenia – powiedział nam Stanek. – Wymiary skonsultowane ze stowarzyszeniem producentów tablic rejestracyjnych? Chyba z lobby producentów tablic, którzy skutecznie wyperswadowali urzędnikom pomysł zmiany wysokości tablic w ten sposób, żeby zachować maszyny i surowce do produkcji tablic, które z pewnością mają w sporym zapasie. Proszę sobie wyobrazić, jak kosztowna byłaby zmiana wysokości tablicy dla producentów gdyby musieli zamówić nowe matryce i materiał docięty inaczej niż tylko standardowa blacha przecięta na pół – dodał.
A stosowanie ramek do montażu? Przedstawiciel Youngtimer Warsaw wskazał, że takie na polskim rynku nie istnieją, a te z Ameryki są za duże. Na dowód przesłał nam zdjęcie… |
Żródło |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-07-29, 14:34
|
|
|
ktoś zaraz do tego będzie rezał jakieś fajne przejściówki.. |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-07-29, 16:02
|
|
|
Ciekawe jaka byłaby reakcja jakby te małe tablice były od początku w PL, a potem pokazałyby się te duże? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-07-29, 18:11
|
|
|
Nie bylo by na to szans, z taka iloscia numeracji
Czesi jakos potrafili zrobic normalne i nie ma problemu z lobby producenta tablic bo im sie matryc nie chce zmieniac
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|