|
Autor |
Wiadomość |
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2010-09-21, 20:22 [D2 ALL
] Uciążliwy problem z wycieraczkami
|
|
|
Witam. Szukałem informacji związanych z moim uciążliwym problemem lecz nie udało mi się nic znaleźć. Sprawa wygląda następująco gdy kupiłem swoją A8 miałem pęknięty mechanizm wycieraczek, wiec kupiłem drugi wymieniłem i okazało się ze nadal nie pracują prawidłowo, ponieważ gdy włączam na pracę czasową(co 2 sek cykl) to gdy wracają to zawieszają się w połowie szyby i po chwili wracają na odpowiednie miejsce i od razu robią następny cykl z tym samym błędem .Złą pracę silnika widać gdy ściągnełęm mechanizm z wałka więc mechanizm odpada. Pomyślałem ze wina silnika, podmieniłem i to samo, przekaźnik również podmieniałem. Ktoś mi powiedział ze wina może leżeć po stronie przełącznika, więc dzisiaj go rozebrałem styki nigdzie nie upalone, ani nie wytarte. Nie mam pojęcia co jest. Proszę o pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-09-22, 13:49
|
|
|
mdamian, No ale kolega importcompany, napisał że przekaźnik od wycieraczek też podmienił i że nic mu to nie dało
U mnie była to wina silniczka... niby pracował dobrze, ale jednak za słabo. Wymiana pomogła. Ale ty piszesz że silniczek źle pracuje nawet po jego wymianie.
Skoro mówisz że wszystko sprawdziłeś czyli: Silniczek wycieraczek, Przekaźnik.
I zakładamy że to na podmiankę było sprawne na 100%
To nic innego nie pozostaje jak sam przełącznik od wycieraczek.
Styki itd mogą być ok, ale sama elektronika, jakiś zimny lut czy coś innego może być walnięte. |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2010-09-22, 19:00
|
|
|
Koledzy zamykam temat. Jednak źle ustawiłem mechanizm na wałku silnika. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2010-09-22, 19:38
|
|
|
kolega blisko mnie mieszka, pozdrawiam |
|
|
|
|
jacek126
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 21 Skąd: Mchw
|
Wysłany: 2011-02-04, 13:35
|
|
|
Witam
Chciałem trochę odświeżyć temat. Mianowicie jak przełączam wycieraczki na pracę czasową to nie działają wogóle, reszta pozycji jest OK. Zastanawiam się czy to wina przekaźnika wycieraczek, tylko gdzie go znaleźć? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |