|
Autor |
Wiadomość |
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-08-05, 19:25 [D2 95 4.2PB/LPG
] Długo kręci przy odpalaniu /brak mocy n
|
|
|
Audi stało 2 miesiące nie ruszane ponieważ robiłem w niej kilka rzeczy.
Zaznaczam że jak samochód stawiałem na kanał to odpalał i jeździł identycznie na obu paliwach , jeszcze pierwsze odpalenie było bezproblemowe ale jak przejechałem 10km żeby dobrze ją odpowietrzyć to powrocie przestała już normalnie odpalać. Instalacja LPG to Prins vsi na wtryskach keihina
Czy zimna czy ciepła na benzynie trzeba długo kręcić( około 10s) a jak już odpali to silnik nie ma mocy ledwo mu się uda rozpędzić do tych 100km/h na 2 biegu , bo na D nawet wyższego nie wrzuca .
Kręci się tylko do jakichś 5tyś max , smród paliwa z wydechu a na postoju aż kopci i silnik telepie na jałowych.
Jeśli odpalam już ciepły silnik na gazie to rusza z 1 obrotu , tak samo w czasie jazdy nie brakuje mu mocy.
Z tego co sprawdziłem to przepływka pokazuje 220/230 przy maxymalnych obrotach. Pompa paliwa przy kręceniu uruchamia się jak zawsze paliwa w zbiorniku mam 80l gdzieś .
Błędów w vagu zero , jakieś pomysły od czego zaczynać ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-08-05, 20:47
|
|
|
lejące wtryski zaworek gdzieś się paliwo wlewa do dolotu |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-08-05, 20:54
|
|
|
No to obstawiałem . Dam radę sprawdzić wtryskiwacze jeśli wyjmę całą listwę i na pompie uruchomionej na krótko zrobię test wykonawczy w vag ? Nie mam nikogo do pomocy więc nie dam rady kręcić rozrusznikiem i sprawdzać jednocześnie .
Problem rozwiązany. wyczyściłem wtryskiwacze i były idealne więc sprawdziłem ciśnienie paliwa i wyszło ledwo 2bar.
Po wyjęciu pompy paliwa okazało się że przewody zasilające z pompy do wyjścia kosza rozpadły się ze starości już totalnie , ciśnienie wyrwało dziurę 2-3mm w głównym wężu i dlatego brakowało ciśnienia. Przy okazji sprawdzę szczelność kosza i montuje wszystko z powrotem.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |