Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jaki gaz do A8???  
Autor Wiadomość
maciek audi 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: maciek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 9
Skąd: sieradz
Wysłany: 2010-09-23, 19:27   [D2 ALL ] Jaki gaz do A8???

Witam. Mam pytanko posiadam audi a8 3.7 i rozważam założenie gazu??

Czy jesteście w stanie mi doradzic jaki gaz założyć żeby autko dobrze chodziło, nie byłoproblemów z obrotami itd

Jedyne co dotychczas udało mi się dowiedzieć to że wtryski powinny być japońskie gdyż są one ponąć bardzo płynne i sprawne. inne zaś mogą zwyczajnie nie nadążyć podawać gazu stąd też problemy z silnikiem

poprosze o wasze opinie na ten temat jezeli mozna
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-09-23, 21:38   

Najpierw się przywitaj: http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
A potem poczytaj m.in ten temat: http://www.a8team.pl/topics12/287.htm
_________________
Black Cars Matters
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2010-09-23, 21:55   

Witam
Może tutaj:
http://tinyurl.com/23qvzyd
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-09-24, 09:31   

dice111 napisał/a:
Najpierw się przywitaj: http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
A potem poczytaj m.in ten temat: http://www.a8team.pl/topics12/287.htm


następnie zarejestruj się tu: http://lpg-forum.pl/index...347672b308df367

STAG 300 PREMIUM, wtryskiwacze H2100, reduktor 2xmagic III ;-)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-09-24, 23:19   

spokojnie obrobi to jeden KME Gold, po co zaraz 2 reduktory - żeby kasy więcej wydać i więcej kłopotu z ustawieniami, wtryski wystarczą magic , kolega ma auto ponad 10 lenie i nie wydaje mi się żeby chciał pakować 4-5 tys w instalację - prawda?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-09-25, 06:54   

colln napisał/a:
spokojnie obrobi to jeden KME Gold, po co zaraz 2 reduktory - żeby kasy więcej wydać i więcej kłopotu z ustawieniami, wtryski wystarczą magic , kolega ma auto ponad 10 lenie i nie wydaje mi się żeby chciał pakować 4-5 tys w instalację - prawda?


No kolego nie do końca sie z tym zgodzę właśnie powinno się pakować takie drogie instalacje do tych aut, wtedy by nie było że gaz to do kuchenek itp. a ludzie chcą zaoszczędzić 1000zł na instalacji i montują gaz u Pana Jana w szopie a później wypisują że gaz to zło itd.
A co do 2 reduktorów to polecam jak najbardziej tym bardziej że 2x Magic III kosztuję tyle co jeden KME GOLD, jedynie to za montaż policzą parę złoty więcej

Polecam np. STAG 300 Plus, Hana H2000, do tego wielozawór Tomasetto AT02 Extra, reduktor scorpion gt, odpowiednie przewody, mam to u siebie i śmiga jak ta lala.
 
 
Marcin123 
Moje A8


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 92
Skąd: radomsko
Wysłany: 2010-09-25, 07:35   

witam.tez mam 3.7 ale chyba to nie jest takie wazne jaka poj.silnika.ja zalozylem gaz "agis" koszt rok temu 3.700 jak na razie zero problemow,zakladalem go w kusietach kolo czestochowy defakto warsztat polecany przez znajomego.u mnie w rodzinnym miescie pomimo kilku warsztatow z gazem nie zdecydowalem sie na zadnego z nich. jak podjechalem widzialem kilka aut stojacych na placu wszystkie z duzymi motorami.mysle ze czasami warto przejechac kilkadziesiat kilometrow po to zeby puzniej miec sw.spokoj, po 1000km bezplatny przeglad.puzniej po 15.000km.pozdrawiam
 
 
SMK 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8
Wiek: 45
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-09-25, 09:31   

Zapomnij o jednym reduktorze. To co kolega tomi Ci poleca to bardzo dobrr rozwiązanie. Ja najpierw posłuchałem gazownika, że 1 Gold wystarczy i teraz jeszcze raz musiałem wymienić na 2 Zavoli. Te reduktory też powinny wystarczyć.
Co do jednostki sterującej to Stag Premium, Diego G3, Omegas etc. Poczytaj trochę na forum lpg - zobaczysz, że około 60% osób ma problemy z V8 Audi.
Podstawa to dobry warsztat. Niestety mnie nikt wcześniej nie ostrzegł i teraz muszę powoli wymieniać wszystkie elementy.
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-09-25, 12:10   

Ja jechałem 160 km w jedna stronę żeby gaz założyć ponieważ u mnie żadnego kompetentnego instalatora nie było
 
 
SMK 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8
Wiek: 45
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-09-25, 12:12   

Niech zgadnę - do Zbrosławic z Wrocławia jechałeś?
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-09-25, 12:44   

tak :-D
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-09-26, 00:29   

W Volvo mam 2 turbiny i jest to silnik znacznie bardziej wybredny niż w Audi i jest tam od roku 1 KME Gold właśnie (dlatego o nim mówiłem bo nie że kolega kolegi coś słyszał tylko znam na własnej skórze) autko nigdy nawet w ostatnie mrozy zimy nie miało żadnego problemu, przy butowaniu zimą na autostradzie temperatura gazu też jest dobrze utrzymywana więc jak ktoś chce to jak mówiłem może komplikować instalkę ale nie musi

PS Post jest o instalacji do 3,7
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-26, 07:51   

U mnie dla przykładu jest też jeden KME Gold i jak na razie spokojnie daje sobie radę. Ustawienie dwóch reduktorów identycznie może stwarzać problemy. Bo jeśli ustawimy je identycznie na wolnych to mogą odbiegać od siebie parametrami w trasie i odwrotnie. Tym bardziej że części reduktora zużywać mogą się także nierównomiernie.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-09-26, 08:50   

daro72 napisał/a:
(...) Ustawienie dwóch reduktorów identycznie może stwarzać problemy. Bo jeśli ustawimy je identycznie na wolnych to mogą odbiegać od siebie parametrami w trasie i odwrotnie. Tym bardziej że części reduktora zużywać mogą się także nierównomiernie.

Kiedy montujemy dwa reduktory równolegle tak aby każdy obsługiwał jedną stronę V-ki to często pojawiają się problemy - reduktory zużywają się nie równomiernie i jakiś czas po montażu ustawienia się rozjeżdżają... jedziesz na regulację i znowuż jakiś czas jest dobrze a potem znowu mapa się rozjeżdża - temat sprawdzony na RS6 C5 :-?

Ale... może się mylę ale aby dwa reduktory chodziły poprawnie montuje się je tak że obydwa obsługują cały silnik bez podziału na V-ki... i wtedy wszystko powinno chodzić OK.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-09-27, 07:46   

Co mogę dodać jeszcze od siebie to, to że montaż lepszych podzespołów wiąże się też z mniejszym spalaniem.
Dala porównania moje poprzednie auto BMW E32 3l V8 218KM Stag 300/8, czerwone valteki, reduktor KME Gold, no i Audi 4,2 Q z zestawem o którym pisałem wyżej, możecie mi nie wierzyć ale spalanie mam takie samo albo niższe niz w BMW, pisze albo bo dopiero 2 raz tankowałem LPG i do końca nie przetestowałem, ale na obecna chwile na butli zrobiłem 320km, gaz mi się jeszcze nie przełączył, a w BMW już bym był na stacji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.