Autor |
Wiadomość |
maciek audi
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: maciek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 9 Skąd: sieradz
|
Wysłany: 2010-09-23, 19:27 [D2 ALL
] Jaki gaz do A8???
|
|
|
Witam. Mam pytanko posiadam audi a8 3.7 i rozważam założenie gazu??
Czy jesteście w stanie mi doradzic jaki gaz założyć żeby autko dobrze chodziło, nie byłoproblemów z obrotami itd
Jedyne co dotychczas udało mi się dowiedzieć to że wtryski powinny być japońskie gdyż są one ponąć bardzo płynne i sprawne. inne zaś mogą zwyczajnie nie nadążyć podawać gazu stąd też problemy z silnikiem
poprosze o wasze opinie na ten temat jezeli mozna |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
|
|
|
|
mastacrx
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 38 Skąd: okolice Wrocławia
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-09-24, 23:19
|
|
|
spokojnie obrobi to jeden KME Gold, po co zaraz 2 reduktory - żeby kasy więcej wydać i więcej kłopotu z ustawieniami, wtryski wystarczą magic , kolega ma auto ponad 10 lenie i nie wydaje mi się żeby chciał pakować 4-5 tys w instalację - prawda? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-25, 06:54
|
|
|
colln napisał/a: | spokojnie obrobi to jeden KME Gold, po co zaraz 2 reduktory - żeby kasy więcej wydać i więcej kłopotu z ustawieniami, wtryski wystarczą magic , kolega ma auto ponad 10 lenie i nie wydaje mi się żeby chciał pakować 4-5 tys w instalację - prawda? |
No kolego nie do końca sie z tym zgodzę właśnie powinno się pakować takie drogie instalacje do tych aut, wtedy by nie było że gaz to do kuchenek itp. a ludzie chcą zaoszczędzić 1000zł na instalacji i montują gaz u Pana Jana w szopie a później wypisują że gaz to zło itd.
A co do 2 reduktorów to polecam jak najbardziej tym bardziej że 2x Magic III kosztuję tyle co jeden KME GOLD, jedynie to za montaż policzą parę złoty więcej
Polecam np. STAG 300 Plus, Hana H2000, do tego wielozawór Tomasetto AT02 Extra, reduktor scorpion gt, odpowiednie przewody, mam to u siebie i śmiga jak ta lala. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2010-09-25, 07:35
|
|
|
witam.tez mam 3.7 ale chyba to nie jest takie wazne jaka poj.silnika.ja zalozylem gaz "agis" koszt rok temu 3.700 jak na razie zero problemow,zakladalem go w kusietach kolo czestochowy defakto warsztat polecany przez znajomego.u mnie w rodzinnym miescie pomimo kilku warsztatow z gazem nie zdecydowalem sie na zadnego z nich. jak podjechalem widzialem kilka aut stojacych na placu wszystkie z duzymi motorami.mysle ze czasami warto przejechac kilkadziesiat kilometrow po to zeby puzniej miec sw.spokoj, po 1000km bezplatny przeglad.puzniej po 15.000km.pozdrawiam |
|
|
|
|
SMK
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8
Wiek: 45 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2010-09-25, 09:31
|
|
|
Zapomnij o jednym reduktorze. To co kolega tomi Ci poleca to bardzo dobrr rozwiązanie. Ja najpierw posłuchałem gazownika, że 1 Gold wystarczy i teraz jeszcze raz musiałem wymienić na 2 Zavoli. Te reduktory też powinny wystarczyć.
Co do jednostki sterującej to Stag Premium, Diego G3, Omegas etc. Poczytaj trochę na forum lpg - zobaczysz, że około 60% osób ma problemy z V8 Audi.
Podstawa to dobry warsztat. Niestety mnie nikt wcześniej nie ostrzegł i teraz muszę powoli wymieniać wszystkie elementy. |
|
|
|
|
|
|
|
mastacrx
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 38 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: 2010-09-25, 12:10
|
|
|
Ja jechałem 160 km w jedna stronę żeby gaz założyć ponieważ u mnie żadnego kompetentnego instalatora nie było |
|
|
|
|
SMK
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8
Wiek: 45 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2010-09-25, 12:12
|
|
|
Niech zgadnę - do Zbrosławic z Wrocławia jechałeś? |
|
|
|
|
|
|
|
mastacrx
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 38 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: 2010-09-25, 12:44
|
|
|
tak :-D |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-09-26, 00:29
|
|
|
W Volvo mam 2 turbiny i jest to silnik znacznie bardziej wybredny niż w Audi i jest tam od roku 1 KME Gold właśnie (dlatego o nim mówiłem bo nie że kolega kolegi coś słyszał tylko znam na własnej skórze) autko nigdy nawet w ostatnie mrozy zimy nie miało żadnego problemu, przy butowaniu zimą na autostradzie temperatura gazu też jest dobrze utrzymywana więc jak ktoś chce to jak mówiłem może komplikować instalkę ale nie musi
PS Post jest o instalacji do 3,7 |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-26, 07:51
|
|
|
U mnie dla przykładu jest też jeden KME Gold i jak na razie spokojnie daje sobie radę. Ustawienie dwóch reduktorów identycznie może stwarzać problemy. Bo jeśli ustawimy je identycznie na wolnych to mogą odbiegać od siebie parametrami w trasie i odwrotnie. Tym bardziej że części reduktora zużywać mogą się także nierównomiernie. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-09-26, 08:50
|
|
|
daro72 napisał/a: | (...) Ustawienie dwóch reduktorów identycznie może stwarzać problemy. Bo jeśli ustawimy je identycznie na wolnych to mogą odbiegać od siebie parametrami w trasie i odwrotnie. Tym bardziej że części reduktora zużywać mogą się także nierównomiernie. |
Kiedy montujemy dwa reduktory równolegle tak aby każdy obsługiwał jedną stronę V-ki to często pojawiają się problemy - reduktory zużywają się nie równomiernie i jakiś czas po montażu ustawienia się rozjeżdżają... jedziesz na regulację i znowuż jakiś czas jest dobrze a potem znowu mapa się rozjeżdża - temat sprawdzony na RS6 C5 :-?
Ale... może się mylę ale aby dwa reduktory chodziły poprawnie montuje się je tak że obydwa obsługują cały silnik bez podziału na V-ki... i wtedy wszystko powinno chodzić OK. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-27, 07:46
|
|
|
Co mogę dodać jeszcze od siebie to, to że montaż lepszych podzespołów wiąże się też z mniejszym spalaniem.
Dala porównania moje poprzednie auto BMW E32 3l V8 218KM Stag 300/8, czerwone valteki, reduktor KME Gold, no i Audi 4,2 Q z zestawem o którym pisałem wyżej, możecie mi nie wierzyć ale spalanie mam takie samo albo niższe niz w BMW, pisze albo bo dopiero 2 raz tankowałem LPG i do końca nie przetestowałem, ale na obecna chwile na butli zrobiłem 320km, gaz mi się jeszcze nie przełączył, a w BMW już bym był na stacji. |
|
|
|
|
|