|
Autor |
Wiadomość |
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2018-10-10, 15:43 [D2 95 4.2PB/LPG
] Problem po wymianie rozrządu ABZ
|
|
|
Hej, mam problem, podczas wymiany rozrządu demontowaliśmy silnik przy okazji wymieniając większość starych gumowych węzy na nowe , uszczelniaczy etc. ,
Dodam ,że rozrząd wymieniony komplet z uszczelniaczami .
Po spięciu wszystkiego i włożeniu silnika, auto odpaliło jednak zaczęło utrzymawać wyższe obroty na biegu jałowym jakoś około 1040-1100, co się okazało wyskoczył bład czujnika G62 .
Jak dobrze zlokalizowałem jest to czujnik od strony grodzi Nr Audi 077 919 501 C , chyba,że się myle.... Aktualnie jestem po wymianie 3 czujnika i jest jeszcze gorzej... 1 czujnik auto zaczeło pracować w normalnym zakresie jeździło bardzo ładnie z mocą etc. , jednak na drugi dzień znowu pojawiły się trochę wyższe obroty, temp. na ECU ok. 40 C na blacie 90 C, więc kolejny czujnik tym razem orginał z zieloną końcówka , auto nie chciało nawet odpalić - temp. na ECU od -3 C wzrosła do + 6 C blat 90 C , no wiec wymieniliśmy na kolejny czujnik jednak tym razem już nie sprawdzałem kompa ale chodził całkiem ładnie, jednak dziś rano wogóle nie chciała dpalić.Odpaliła za 20 razem i w trakcie jazdy nagle wypadły 2 zapłony tzn auto ewidentnie nie jechało na wszystkich garach podpieliśmy kompa i na dwóch cylindrach wypadł zapłon,plus bład przepływomierza, więc znów powrót to 1 czujnika na którym jeździła ale była temperatura na poziomie 40 C jednak teraz nawet nie chce nam odpalić, ani na PB ani na LPG awaryjnie- chyba , że coś żle robię....
Zastanawia mnie jedna rzecz mianowicie chłopaki podpinając mi podciśnienia LPG coś omineli , mianowicie, rurkę wychodzącą z regulatora ciśnienia paliwa podpieli jakby to bezpośrednio pod podciśnienia LPG, ja jednak pamiętam , że tam zakładałem trójnik i dopiero tam wpinałem się z podciśnieniem do gazu , a oryginalnie wężyk schodził gdzieś za silnik - dokładnie jak na tym zdjęciu - czarno- zółty wężyk, czy to może być w tym problem ? Gdzie oryginalnie ten węzyk podcisnienia z regulatora wchodzi ? Widać na zdjęciu że gdzieś w dole silnika od strony grodzi tylko gdzie ? Przepustnica ? Kolektor ?
Czy to ten czujnik tak pierdzieli to auto i mam szukać kolejnego ?
Dodam,że pompa paliwa była zakładana nowa VOD jakieś dwa lata temu, natmiast ciśnienie wskazuje przed regulatorem 0,5 do 0,7 bar, czujnik wału wyeliminowany jak kręcimy pokazuje obroty na VAGu .
Silnik 4.2 ABZ rok 1995
zegar (Copy).jpeg
|
|
Plik ściągnięto 5 raz(y) 22,69 KB |
fuel1.JPG
|
|
Plik ściągnięto 28 raz(y) 91,53 KB |
vag2 (Copy).jpeg
|
|
Plik ściągnięto 1 raz(y) 20,16 KB |
vag (Copy).jpeg
|
|
Plik ściągnięto 1 raz(y) 22,45 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-10-10, 19:31
|
|
|
No ładnie, pokazuje 123'C. Kazdy sterownik zwariuje. Tam masz jeszcze jedną opcje pojebania. Otóż w okolicy tego czujnika temperatury cieczy, na gumie od przepustnicy od dołu jest czujnik temp powietrza. Oba maja te same wtyczki roznia sie kolorami. Jak ktos popieprzył to są jaja. Ta wtyczka od czujnika w głowicy ma byc zielona jak czujnik. Druga jest od czujnika w rurze powietrznej.
Drugi temat to rurka podcisnienia od regulatora paliwa ma isc do króćca za przepustnicą, musisz poszukac, generalnie ma byc wpiety w kolektor za przepustnicą.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|