Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Launch Control  
Autor Wiadomość
memeth 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 111
Skąd: ŁOSICE
Wysłany: 2018-10-16, 14:35   [D2 95 4.2PB ] Launch Control

Witam, szukałem szukałem ale znaleźć nie mogłem
Czy da się zrobić w 4hp Launch Control?
_________________
Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2018-10-16, 20:17   

Szkoda wozu- do tego jego wiekowość, to proszenie się o wizytę u mechanika. Btw. nie da się.
 
 
memeth 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 111
Skąd: ŁOSICE
Wysłany: 2018-10-16, 21:11   

Ale ogólnie się da?
Bo coś kiedyś słyszałem że ktoś tam kiedyś właśnie w czterobiegowej skrzyni założył czy jakiś moduł czy coś takiego, że guzikiem mógł to sobie włączyć i wyłączyć i jestem ciekaw na ile w tym może być prawdy, czy to tylko bujda i nie ma takiej możliwości żeby w 4hp był Launch Control z prawdziwego zdarzenia, że na hamulcu trzyma gaz, i oczywiście na biegu, i 4 tysiące obrotów puszcza hamulec i ogień.
Jestem poprostu ciekaw czy istnieje taka możliwość jakimś ominięciem czegoś czy to poprostu bajka.
_________________
Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-10-17, 12:47   

Nie widziałem, nie słyszałem o "trans brake" w 4HP. Nie wiem czy filozofia pracy skrzyni na to pozwala.
Uzyskanie 4000 obr "stall speed" wymaga przebudowy konwertera bo fabryczny pracuje w okolicach 2000 obr.
Zawsze możesz sobie wcisnąć hamulec, gaz w opór i ruszać z hamulca. Ale lepiej chyba kupić BMW ;-)
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
memeth 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 111
Skąd: ŁOSICE
Wysłany: 2018-10-18, 10:26   

Dzięki za info. Tak myślałem ale wolałem się upewnić. Dzięki jeszcze raz. Temat można zamknąć w sumie
_________________
Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-10-18, 20:23   

Jest jeszcze opcja Lancz kontrol (bieda edyszyn)

1. Wciskasz hamulec do podłogi
2. Wciskasz pedał gazu do podłogi
3. Wrzucasz D
4. Puszczasz hamulec

Ciekawe co by się stało, ale jeżeli ktoś zamierza to zrobić to niech nagra filmik dla potomnych.

:>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-10-19, 15:59   

<boisie>
Potem się dziwić, że skrzynie padają

peter5on napisał/a:
1. Wciskasz hamulec do podłogi
2. Wciskasz pedał gazu do podłogi
3. Wrzucasz D


Odpowiem, bo miałem przypadek jak auto złapało lewiznę na silniczku krokowym i nie schodziła poniżej 3000br/min było jedne wielkie pier....cie
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-19, 16:23   

peter5on napisał/a:
Jest jeszcze opcja Lancz kontrol (bieda edyszyn)

ernesto napisał/a:
<boisie> Potem się dziwić, że skrzynie padają

Mój kolega robił to nagminnie w cipowanej A6C6 3.0tdi czyli skrzynia 6HP26.
Zaskoczę was bo sam też niedowierzałem ale skrzynia znosiła to dzielnie i do dnia sprzedaży chodziła w miarę dobrze.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-10-19, 17:33   

_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2018-10-23, 10:23   

peter5on napisał/a:
Jest jeszcze opcja Lancz kontrol (bieda edyszyn)

1. Wciskasz hamulec do podłogi
2. Wciskasz pedał gazu do podłogi
3. Wrzucasz D
4. Puszczasz hamulec

Ciekawe co by się stało, ale jeżeli ktoś zamierza to zrobić to niech nagra filmik dla potomnych.

:>


Jak w zeszłą zimę złapało mi linkę gazu z S8 preFl i trzymało na 5000obr/min na luzie, to nie można było wrzucić żadnego biegu także pewnie jest ograniczenie elektroniczne przed wrzuceniem biegu powyżej zadanej prędkości obrotowej silnika :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.