Autor |
Wiadomość |
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2018-10-16, 14:35 [D2 95 4.2PB
] Launch Control
|
|
|
Witam, szukałem szukałem ale znaleźć nie mogłem
Czy da się zrobić w 4hp Launch Control? |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2018-10-16, 20:17
|
|
|
Szkoda wozu- do tego jego wiekowość, to proszenie się o wizytę u mechanika. Btw. nie da się. |
|
|
|
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2018-10-16, 21:11
|
|
|
Ale ogólnie się da?
Bo coś kiedyś słyszałem że ktoś tam kiedyś właśnie w czterobiegowej skrzyni założył czy jakiś moduł czy coś takiego, że guzikiem mógł to sobie włączyć i wyłączyć i jestem ciekaw na ile w tym może być prawdy, czy to tylko bujda i nie ma takiej możliwości żeby w 4hp był Launch Control z prawdziwego zdarzenia, że na hamulcu trzyma gaz, i oczywiście na biegu, i 4 tysiące obrotów puszcza hamulec i ogień.
Jestem poprostu ciekaw czy istnieje taka możliwość jakimś ominięciem czegoś czy to poprostu bajka. |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-10-17, 12:47
|
|
|
Nie widziałem, nie słyszałem o "trans brake" w 4HP. Nie wiem czy filozofia pracy skrzyni na to pozwala.
Uzyskanie 4000 obr "stall speed" wymaga przebudowy konwertera bo fabryczny pracuje w okolicach 2000 obr.
Zawsze możesz sobie wcisnąć hamulec, gaz w opór i ruszać z hamulca. Ale lepiej chyba kupić BMW ;-) |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2018-10-18, 10:26
|
|
|
Dzięki za info. Tak myślałem ale wolałem się upewnić. Dzięki jeszcze raz. Temat można zamknąć w sumie |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-10-18, 20:23
|
|
|
Jest jeszcze opcja Lancz kontrol (bieda edyszyn)
1. Wciskasz hamulec do podłogi
2. Wciskasz pedał gazu do podłogi
3. Wrzucasz D
4. Puszczasz hamulec
Ciekawe co by się stało, ale jeżeli ktoś zamierza to zrobić to niech nagra filmik dla potomnych.
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-10-19, 15:59
|
|
|
Potem się dziwić, że skrzynie padają
peter5on napisał/a: | 1. Wciskasz hamulec do podłogi
2. Wciskasz pedał gazu do podłogi
3. Wrzucasz D |
Odpowiem, bo miałem przypadek jak auto złapało lewiznę na silniczku krokowym i nie schodziła poniżej 3000br/min było jedne wielkie pier....cie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-10-19, 16:23
|
|
|
peter5on napisał/a: | Jest jeszcze opcja Lancz kontrol (bieda edyszyn) |
ernesto napisał/a: | <boisie> Potem się dziwić, że skrzynie padają |
Mój kolega robił to nagminnie w cipowanej A6C6 3.0tdi czyli skrzynia 6HP26.
Zaskoczę was bo sam też niedowierzałem ale skrzynia znosiła to dzielnie i do dnia sprzedaży chodziła w miarę dobrze. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-10-19, 17:33
|
|
|
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
sasquatch
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2018-10-23, 10:23
|
|
|
peter5on napisał/a: | Jest jeszcze opcja Lancz kontrol (bieda edyszyn)
1. Wciskasz hamulec do podłogi
2. Wciskasz pedał gazu do podłogi
3. Wrzucasz D
4. Puszczasz hamulec
Ciekawe co by się stało, ale jeżeli ktoś zamierza to zrobić to niech nagra filmik dla potomnych.
|
Jak w zeszłą zimę złapało mi linkę gazu z S8 preFl i trzymało na 5000obr/min na luzie, to nie można było wrzucić żadnego biegu także pewnie jest ograniczenie elektroniczne przed wrzuceniem biegu powyżej zadanej prędkości obrotowej silnika |
|
|
|
|
|
|
|
|