|
Autor |
Wiadomość |
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-10-20, 12:43 [D2 95 4.2PB/LPG
] Jakie moduły zapłonowe najlepsze
|
|
|
Będę wymieniał teraz 2 sztuki na nowe i zastanawiam czy brać te nowe Boscha robione w Tajwanie czy Beru takie jak w 1.8t ? W Beru też jest ten sam problem z odpadającymi drucikami ? Może ktoś wymieniał na takie
Jeden Boscha już naprawiłem i działa dobrze ale wolałbym kupić 2 nowe i mieć spokój na te kilka lat . |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-10-20, 19:34
|
|
|
W tamtym roku brałem Huco. Czy coś takiego i cyka jak trzeba |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-10-21, 13:05
|
|
|
Ja mam toprana 3 lata |
_________________
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-10-30, 10:35
|
|
|
Kupiłem w dobrej cenie jeszcze 2 używki Beru zm028 . mam teraz 3 sztuki takich samych 2 założone i 1 na zapas w bagażniku.
Miałem brać nowe ale poczytałem i z tego co udało mi się znaleźć to padały tylko moduły Bosha , Beru mogły być już inaczej wykonane w środku.
Co najciekawsze walczyłem z drganiami na postoju i przy około 100-130 ,
Wymieniłem
8-cewek
8-świec na irydowe denso
cała instalacja podciśnienia przepustnicy + uszczelnianie wszystkiego
nowe wkrętki instalacji lpg
A okazało się że problemem był 1 moduł zapłonowy , zapłon wypadał ale nie w takiej ilości żeby licznik w ecu zaczynał je zliczać.
Po wymianie wreszcie idealna praca , więc jeśli ktoś ma problem z nierówną pracą na postoju warto się przyjrzeć też modułom. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |