|
Autor |
Wiadomość |
Kedo6666
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Kwi 2018 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2019-01-07, 20:10 [D2 99 4.2PB
] A8 D2 FL CZARNY przygotowania do korekty l
|
|
|
Witam mam kilka pytań ponieważ przygotowuje się do pracy przy moim A8 D2 wypracować lakier i auto wizualnie bo jestem w dobrym stanie ale potrzeba trochę serca a wolę zapytać i zaoszczędzić wiele czasu i kasy zamiast testować , a mianowicie jaki lakier mamy w naszych autach bardzo twardy czy miękki (z reguły każde audi ma dość twardy) ale tutaj lakiery są starego typu i nie mam za dużo pojęcia o nich i jaką pastę lubią jakie pady zastosować tak aby nie przegrzać za mocno lakieru czy właśnie szybko się nagrzewa czy lepiej stosować pasty bardziej tłuste czy lepiej mniej , klosze lampy są dość delikatne czy można je twardo traktować i nie martwić się bo można wszystko wypracować ? kilka takich ważnych pytań liczę na waszą pomoc Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
OriginalPilsner
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2019 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-04-10, 10:42
|
|
|
Twardy |
|
|
|
|
|
|
|
Scepanek
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lis 2019 Posty: 2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2019-11-20, 19:58
|
|
|
Ja na Twoim miejscu zacząłbym od past lekko ściernycb, osobiście używam past menzerna i jestem zadowolony, pady dobiera się pod ścieralność pasty (używam padów royalpads), po wypolerowaniu kawałka np na 3-4 przejazdy wymyj resztki pasty ipa i sprawdź efekty, jeżeli nadal będą ryski weź mocniejszą pastę tak będzie bezpieczniej. Co do samego polerowania używaj niskich obrotów, nie dociskaj za mocno i nic nie przypalisz a polerowanie zakończ jak jeszcze są delikante ślady pasty, możesz zawsze wypróbować na jakimś kawałku blachy samochodowej ze złomu, żeby złapać nieco techniki. Lampy śmiało można polerować a wcześniej przejechać papierem na mokro od gradacji 1000 do 2500 i później polerka, albo do 1500max i lakierowanie bezbarwnym. Po polerce lamp koniecznie zabezpiecz przed uv jakimś woskiem albo ceramiką i powtarzaj to co pół roku a lampy będą zawsze lśnić, po lakierowaniu nakładanie wosku lub ceramiki jest zbędne. |
_________________ Kosmetyki autodetailing |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |