|
Autor |
Wiadomość |
grechut
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016 Posty: 28 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2019-01-15, 08:43 Kilka bledow do analizy
|
|
|
Witam,
wiem, ze sa poszczegolne dzialy ale bledow jest kilka i to kazdy pochodzi z innej parafii wiec chyba bez sensu jest zakladac po kilka tematow ale jesli to problem to powiedzcie to tak zrobie.
Do sedna..mam mozliwosc do kupienia A8 D3 3.7 PB + LPG ale pojadz nie jest bez wad. Sprzedajacy posiada wiele faktur na naprawy ale nie ma rzekomo juz sily do tego auta i chce czesc gotowki odzskac.
1) Skrznia rzekomo zaczela szarpac po dynamicznej wymianie oleju ( jest FV ). Nigdy czegos takiego nie slyszalem - a nawet powiedzialbym, ze powinno byc na odwrot . Wydaje mi sie, ze sprzedajacy kupil z walnietym automatem, liczyl na to wlasnie ze to olej, a tu niestety nie to. Dodatkowo zostal zregenerowany konwerter oraz jakas plytka sterujaca ( sa FV ). Macie pomysl co to moze byc?
2) Pali sie kontrolka zawieszenia pneumatycznego - blad pojawil sie po wymianie opon z felgami letnimi, na zimowe. Mozliwe?
3) Pali sie info dot. hamulca recznego - raczej tutaj znany problem z zacinajacymi sie bebekami ( albo wziaka uszkodzona )
4) Pali sie info dot. ksenonow. Podobno weszly w tryb awaryjny i swieca nizej. Nie ma to przypadkiem zwiazku z zawieszeniem?
Ile moze kosztowac naprawa w/w rzeczy? Oczywiscie +-. Dzieki za wszelkie odpowiedzi. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-01-15, 08:58
|
|
|
grechut napisał/a: | wiem, ze sa poszczegolne dzialy ale bledow jest kilka i to kazdy pochodzi z innej parafii wiec chyba bez sensu jest zakladac po kilka tematow |
Dlatego jest dział diagnostyka
grechut napisał/a: | 1) Skrznia rzekomo zaczela szarpac po dynamicznej wymianie oleju ( jest FV ). Nigdy czegos takiego nie slyszalem - a nawet powiedzialbym, ze powinno byc na odwrot . Wydaje mi sie, ze sprzedajacy kupil z walnietym automatem, liczyl na to wlasnie ze to olej, a tu niestety nie to. Dodatkowo zostal zregenerowany konwerter oraz jakas plytka sterujaca ( sa FV ). Macie pomysl co to moze byc? |
A ja słyszałem. Po zalaniu Ravenolem zamiast ori ZF.
grechut napisał/a: | 2) Pali sie kontrolka zawieszenia pneumatycznego - blad pojawil sie po wymianie opon z felgami letnimi, na zimowe. Mozliwe? |
Jeśli ktoś nie zablokował zawieszenia i podniósł auto to tak. Dodatkowo, ktoś mógł uszkodzić czujnik wysokości zawieszenia co w połączeniu z dalszym błędem xenonów ma sens. Uszkodzenie amorka nie skutkuje świeceniem w dół a jedynie błąd w obrębie pomiaru wysokości. Przynajmniej jak nie spotkałem do tej pory takich skutków jeśli pomiar był sprawny.
grechut napisał/a: | 3) Pali sie info dot. hamulca recznego - raczej tutaj znany problem z zacinajacymi sie bebekami ( albo wziaka uszkodzona ) |
Nie znam problemu zacinającego się bębenka. Padają wiązki, czujniki halla, pękają obudowy i dostaje się woda. To najpopularniejsze problemy ręcznego w D3.
grechut napisał/a: | 4) Pali sie info dot. ksenonow. Podobno weszly w tryb awaryjny i swieca nizej. Nie ma to przypadkiem zwiazku z zawieszeniem? |
Najprawdopodobniej spowodowane błędem zawieszenia ale nie musi tak być na pewno. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
grechut
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016 Posty: 28 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2019-01-15, 11:50
|
|
|
[quote="drago_o"] grechut napisał/a: | wiem, ze sa poszczegolne dzialy ale bledow jest kilka i to kazdy pochodzi z innej parafii wiec chyba bez sensu jest zakladac po kilka tematow
Dlatego jest dział diagnostyka |
Mea culpa
grechut napisał/a: | 1) Skrznia rzekomo zaczela szarpac po dynamicznej wymianie oleju ( jest FV ). Nigdy czegos takiego nie slyszalem - a nawet powiedzialbym, ze powinno byc na odwrot . Wydaje mi sie, ze sprzedajacy kupil z walnietym automatem, liczyl na to wlasnie ze to olej, a tu niestety nie to. Dodatkowo zostal zregenerowany konwerter oraz jakas plytka sterujaca ( sa FV ). Macie pomysl co to moze byc?
A ja słyszałem. Po zalaniu Ravenolem zamiast ori ZF. |
Kurde, az tak skrznia moze byc wrazliwa na olej? Jechalem autem i delikatne szarpniecie wystepuje tylko na 2 i 5 biegu.
grechut napisał/a: | 2) Pali sie kontrolka zawieszenia pneumatycznego - blad pojawil sie po wymianie opon z felgami letnimi, na zimowe. Mozliwe?
Jeśli ktoś nie zablokował zawieszenia i podniósł auto to tak. Dodatkowo, ktoś mógł uszkodzić czujnik wysokości zawieszenia co w połączeniu z dalszym błędem xenonów ma sens. Uszkodzenie amorka nie skutkuje świeceniem w dół a jedynie błąd w obrębie pomiaru wysokości. Przynajmniej jak nie spotkałem do tej pory takich skutków jeśli pomiar był sprawny. |
No prawdopodobnie tak sie stalo, jaki koszt takiego czujnika? Tak mniej wiecej.
grechut napisał/a: | 3) Pali sie info dot. hamulca recznego - raczej tutaj znany problem z zacinajacymi sie bebekami ( albo wziaka uszkodzona )
Nie znam problemu zacinającego się bębenka. Padają wiązki, czujniki halla, pękają obudowy i dostaje się woda. To najpopularniejsze problemy ręcznego w D3. |
Chodzilo mi o ten czujnik Halla. Naprawa cos w okolicach 800zl? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-01-15, 11:59
|
|
|
grechut napisał/a: | Kurde, az tak skrznia moze byc wrazliwa na olej? Jechalem autem i delikatne szarpniecie wystepuje tylko na 2 i 5 biegu. |
Nie musi to być koniecznie problemem ale trzymając się pytania, jest to możliwe. Nawet tu na forum jest kilka opisanych przypadków szarpania po wymianie oleju i ustąpieniu szarpania po zmianie na olej ZF.
grechut napisał/a: | No prawdopodobnie tak sie stalo, jaki koszt takiego czujnika? Tak mniej wiecej. |
Nowy przód 237 Euro, tył 151.50 Euro. Chyba spróbował bym kupna używki sprawnej na początek
grechut napisał/a: | Chodzilo mi o ten czujnik Halla. Naprawa cos w okolicach 800zl? |
W tej cenie można zregenerowane silniczki kupić |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
grechut
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016 Posty: 28 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2019-01-16, 09:48
|
|
|
drago_o napisał/a: | grechut napisał/a: | Kurde, az tak skrznia moze byc wrazliwa na olej? Jechalem autem i delikatne szarpniecie wystepuje tylko na 2 i 5 biegu.
Nie musi to być koniecznie problemem ale trzymając się pytania, jest to możliwe. Nawet tu na forum jest kilka opisanych przypadków szarpania po wymianie oleju i ustąpieniu szarpania po zmianie na olej ZF. |
grechut napisał/a: | No prawdopodobnie tak sie stalo, jaki koszt takiego czujnika? Tak mniej wiecej.
Nowy przód 237 Euro, tył 151.50 Euro. Chyba spróbował bym kupna używki sprawnej na początek |
grechut napisał/a: | Chodzilo mi o ten czujnik Halla. Naprawa cos w okolicach 800zl? |
W tej cenie można zregenerowane silniczki kupić |
Super. Dziekuje za informacje.
A czy ten czujnik da rade jakos samemu wymienic czy trzeba sie udawac do warsztatu? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|