Autor |
Wiadomość |
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2019-02-15, 17:38 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Ustawienie Radaru VAS Śląskie
|
|
|
Witam czy ktoś jest w temacie ustawienia Radaru ACC
Ślaskie najlepiej Tarnowskie Góry Katowice Gliwice okolice |
|
|
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2019-02-16, 08:10
|
|
|
Mam vcds Ale podobno lepiej odisem. Znalazłem też taki opis:
13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-) |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2019-02-16, 14:11
|
|
|
kilka dni temu robiłem VCD-es i bez problemu poszło.Zrób według opisu powyżej. |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2019-02-22, 09:28
|
|
|
Kręcę srubami i nic się nie zmienia. |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2019-02-22, 10:16
|
|
|
Musisz po zrobieniu korekty, pojeździć kilka dni (w zależności ile jeździsz) i ponownie sprawdzić i porównać wartości, po czym zrobić korekty jeśli trzeba. |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2019-02-22, 11:36
|
|
|
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ? |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2019-02-24, 18:59
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ? |
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-02-24, 20:03
|
|
|
Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ? |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-02-25, 22:34
|
|
|
Pczester napisał/a: |
PABLO200 napisał/a:
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h |
Pczester, oczywiście, że masz rację... i Twoja metoda jest jak najbardziej OK tylko musisz pamiętać, że Twoja metoda posiada jedną bardzo poważną wadę...
osoba, która taką metodą skalibruje ACC nie pojedzie do PABLO200 na kalibrację i nie zostawi u niego $$$$
Marcin2013 napisał/a: | Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ? |
400-500 zł |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2019-02-26, 12:43
|
|
|
panton napisał/a: | Pczester napisał/a: |
PABLO200 napisał/a:
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h |
Pczester, oczywiście, że masz rację... i Twoja metoda jest jak najbardziej OK tylko musisz pamiętać, że Twoja metoda posiada jedną bardzo poważną wadę...
osoba, która taką metodą skalibruje ACC nie pojedzie do PABLO200 na kalibrację i nie zostawi u niego $$$$
Marcin2013 napisał/a: | Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ? |
400-500 zł |
Oj tam, na pewno ktoś pojedzie, bo nie każdy ma zdolności i odwagę grzebać samemu 😉 Swoją drogą, nie wiem kto świadczy tu usługi, ja jak potrafię to staram się pomóc 😋 |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2019-02-26, 21:19
|
|
|
xluqas napisał/a: | Kręcę srubami i nic się nie zmienia. |
Cierpliwości i jak koledzy wyżej pisali kręcisz test i korekta |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
|