Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie. Chodzi. Na. Zimnym. Silniku a8 4.2  
Autor Wiadomość
jozku42v8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Tomaszow lubelski
Wysłany: 2019-02-17, 07:43   [D2 97 4.2PB/LPG ] Nie. Chodzi. Na. Zimnym. Silniku a8 4.2

Witam serdecznie Mam problem z moim audi a8 d2 4.2 1997rok kod silnika AKG chodzi głównie o to że jak jest zimna to pali od pierwszego ale po. Chwili obroty spadają i gaśnie i. Tak za każdym razem na kompie wyskoczyły bledy wypadanie zapłonu wszystkie cylindry czujnik polozenia walu korbowego. Zmieniłem i znowu to. Samo później zmieniłem czujnik temperatury tylko z ja miałem. Zielony a kupiłem biały nie wiem czy jest jakaś różnica czujnik nowy i. Auto. Znowu nie pali wyjezdzilem cały gaz z butli zakrecilem gaz i znowu to. Samo. Zmieniłem. Sterownik. Gazu reduktor Golda wtryskiwaczy butle i. Znowu to. Samo... Mechanik stwierdził ze pompa paliwa jest zła zmieniłem caly bak. Z pompa która wyciągała paliwo do zera zmieniłem filtr paliwa. I znów nie pali.... Zapali jest ok. Chwilę. Obroty spadają aż zgaśnie zapali się kontrolka Cat i Trakcja... Gdy auto. Jest ciepłe nie ma. Żadnego problemu pięknie jedzie na. Benzynie i. Gazie proszę o pomoc.ps. Jeżeli. Macie może. Jakiegos dobrego mechanika od. A8 z terenu woj lubelskiego. Lub Podkarpackiego proszę o. Kontakt jakieś namiary dziękuję serdecznie
_________________
jozku
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-17, 09:10   

jozku42v8, po pierwsze popraw ten cały tekst bo się tego nie da czytać, jak by morsem był pisany (z tymi kropkami co chwilę) <faktycznie>

A cewki, moduły, kable świece sprawdzone ? Ciśnienie paliwa na liście wtryskowej? Lewizny zadnej nie ciagnie?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
jozku42v8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Tomaszow lubelski
Wysłany: 2019-02-17, 09:49   

Nie sprawdzałem listwy cewek itp bo. Jak. Skasuje błąd jest ok chodzi idealnie. Na Pb czy na gazie więc mechanicy mówią że listwa świece cewki. Ok może. Się mylą nie. Wiem czasem. Mam. Dość tego samochódu ale tyle. Czasu poświęciłem dla. Niej pieniędzy i. Szkoda mi. Ja teraz za grosze oddać na złom.

[ Dodano: 2019-02-17, 11:12 ]
Gaz mam. Ustawiony od 30stopni bo na benzynie nie da rady ruszyć z. Miejsca po przełączniu. Na. Gaz obroty są na. Poziomie. 900-9100 i. Chodzi. Idealnie. Nie. Szarpie przy zmianie. Biegów itp nie wiem. Czy nie założyć znowu orginalnego czujnika. Położenia. Walu i. Czujnika. Temperatury bo. Komp. Mi. Pokazał. Te błędy ale auto. Jak. Nie palilo.tak.nie pali. Więc wina. Leży gdzie. Indziej
_________________
jozku
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-17, 12:17   

objawy typowe dla pompy paliwa -regulator cisnienia ok '
 
 
jozku42v8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Tomaszow lubelski
Wysłany: 2019-02-17, 12:24   

Pompę mam. Druga z innego audi widziałem jak. Zapala i noromalnie chodźi wyciagnelem. Cały bak nie rozbierajac pompy i włożyłem do. Swojej zapaliła odrazu ale była w garażu było ciepło na drugi dzień znowu to samo. Nie pali. Jak. Jest zimna... A ten regulator ciśnienia jest w baku??? Czy w innym. Miejscu
_________________
jozku
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-17, 12:41   

na listwie wtryskowej
 
 
jozku42v8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Tomaszow lubelski
Wysłany: 2019-02-17, 12:47   

Już kojarzę. Jego. Nie sprawdzałem i teraz się zastanawiam. Czy nie zmienić na stare części tzn oryginalny czujnik polozenia walu i temp.. Bo. To. Zmieniłem a problem. Znowu został nie. Wiem. Gdzie szukać pomocy czasem. Mam. Juz dosc
_________________
jozku
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-17, 17:10   

jozku42v8, co Ty masz z tymi kropkami???? Nie możesz normalnego zdania napisać przy użyciu prawidłowej interpunkcji ? <faktycznie> sorry że się czepiam, ale kłuje to w oczy jak się czyta <cicho>

Sprawdź ten regulator jak pepi mówi.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
jozku42v8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Tomaszow lubelski
Wysłany: 2019-02-17, 17:45   

Wybaczcie mi ale ekran mam zbity telefon jakiś chiński i samo tak wyskakuje będę pisał z kompa we wtorek odbieram auto od gościa bo nakłada powłokę ceramiczna i odrazu zmienię już nie mam głowy do. Tego samochódu
_________________
jozku
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2019-02-18, 10:10   

A mozesz powiedzieć jakie masz korekty dlugoterminowe? Bo korekty długoterminowe bardzo mocno wpływają na zachowanie silnika w stanach przejściowych (szczególnie w fazie nagrzewania). Ja jak miałem mocne korekty w plusie, to tego typu akcje się działy w fazie nagrzewania.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
jozku42v8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Tomaszow lubelski
Wysłany: 2019-02-18, 11:46   

Witam nie mam pojęcia jakie są te korekty ale mój znajomy sprawdzał i coś mi mowil ze jest nie tak z paliwem lecz pompę zmieniłem i. Znow to. Samo
_________________
jozku
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-02-19, 23:04   

Zakręć LPG przy butli pojeździj na benzynie ze dwa dni i sprawdź odpalanie. Bugalon pisze to co i mnie na samym początku istnienia LPG w aucie się przytrafiło. Trzeba wykluczyć LPG. Po tym czasie sprawdzić korekty VAGiem i czy wystąpiły zmiany w odpalaniu.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-02-20, 05:34   

Pytanie czy aby na pewno cała reszta od pompy paliwa jest ok ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
jozku42v8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Tomaszow lubelski
Wysłany: 2019-02-21, 21:00   

Witam was gaz mam praktycznie cały nowy butla nowa reduktor Golda do. 360koni sterowniki nowe zestawy naprawcze zakrecałem gaz i też nie pali. Zmieniłem dziś regulator pompy paliwa pali jest ok ale ciągle zapala się Cat. Faluje na obrotach ale tylko na benzynie na gazie chodzi idealnie narazie szukam jakiegoś mechanika w województwie bo nikt nie umie tego zdiagnozować <bezradny>

[ Dodano: 2019-02-21, 21:02 ]
Czujnik polozenia walu zmieniony temperatury też regulator ciśnienia paliwa też pompa też więc nie wiem albo wtryski albo cewki i świece lub może Sondy nie Mam zielonego pojęcia
_________________
jozku
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-22, 07:28   

miotasz się
jeśli na lpg jest ok to nie jest problem z zapłonem i z czujnikami pozostaje ci tylko pompa paliwa i ciśnienie jakie podaje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.