Autor |
Wiadomość |
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-03-01, 19:29 [S8 D2 01
] zapieczone popychacze zaworowe
|
|
|
Podczas wymiany ślizgów nie moge wyjąc ani jednego popychacza palcami wszystko stoi zapieczone . Miał ktoś taki przypadek ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-01, 19:37
|
|
|
tak powinno byc |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-03-01, 19:41
|
|
|
to znaczy ? jak z nich olej wyciągnąć ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-01, 19:51
|
|
|
a po co ?
nudzi się ci czy jak ? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2020-03-01, 21:02
|
|
|
Adam napisał/a: | jak z nich olej wyciągnąć ? |
Kto to taki na forum puścił mit z tym wyciskaniem oleju? Już kilka podobnych postów na ten temat widziałem.
Przyznawać się bez bicia |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-01, 21:19
|
|
|
ja wiem kto ale nie powiem
co do tego wyciskania to nie zaszkodzi ale w niczym nie pomoże
może by ten ktoś edytował swego posta ??? |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2020-03-01, 22:31
|
|
|
No Ja pisałem i co z tego???I nawet forumowicz CINEK pisał w temacie wymiany nastawnika.I wielu innych mechaników tak robi.Są różne szkoły.Kazdy robi jak uważa fachowcy..... |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2020-03-01, 22:36
|
|
|
Fakt, każdy robi jak uważa ale po co tracić na coś czas skoro to nic nie daje
...moim zdaniem działa nawet wręcz przeciwnie do zamierzonego celu. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-03-02, 06:14
|
|
|
No to lipa rozwalilem 40 popychaczy :* i nie było trzeba |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-02, 06:28
|
|
|
jedynie przy kolizji jak się zawory pogły tp pasowało by aby w celach stwierdzenia czy bardzo dostały -pomijam fakt że w takim wypadku powinno się dać nowe .
Ale zazwyczaj to nie są tanie rzeczy i w dizlach to ma sens
i tyle w temacie |
|
|
|
|
|
|
|
|