Autor |
Wiadomość |
kamil788
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3 4.2
Dołączył: 06 Mar 2020 Posty: 8 Skąd: Rymanów
|
Wysłany: 2020-03-06, 19:30 [D3 ALL
] Tiptronic 6hp26 HVV problem skrzyni
|
|
|
Witam wszystkich,
Potrzebuję diagnozy skrzyni w Audi A8 a mianowicie skrzynia po przełączeniu na pozycję D nie rusza, po dodaniu gazu i przełączaniu z N na D w końcu po chwili zaczyna ruszać ale tylko powoli a na Fisie biegi idą do góry. Czy to są objawy uszkodzonego konwertera? Czy raczej szukać innej skrzyni? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-20, 08:02
|
|
|
tryb awaryjny skrzyni podczep komp i zobacz jaki babol al;e raczej już po skrzyni |
|
|
|
|
|
|
|
kamil788
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3 4.2
Dołączył: 06 Mar 2020 Posty: 8 Skąd: Rymanów
|
Wysłany: 2020-03-26, 22:31
|
|
|
Jestem po wymianie skrzyni ja używana ale mam jeden mały problem. Przy wrzuceniu Drive czuje delikatne szarpniecie. Na R jest w porządku tylko na D. Czy duży wpływ na to może mieć poduszka silnika przednia? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-27, 12:47
|
|
|
tak |
|
|
|
|
|
|
|
kamil788
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3 4.2
Dołączył: 06 Mar 2020 Posty: 8 Skąd: Rymanów
|
Wysłany: 2020-04-24, 18:02
|
|
|
Panowie wraca temat uderzającej skrzyni w trakcie wrzucania na D. Dzieje się tak tylko przy przejściu z R na D. Jeśli wrzucę na N a potem na D jest dobrze. Tylko jeśli wcześniej był wrzucony R. Jeśli szybko z P przelecę na D też nie czuję większego szarpnięcia. Skrzynia założona jest używana, wymieniona poduszka przednia. Poluzowane mocowanie skrzyni wtedy przejście przez wszystkie biegi i przykręcone jeszcze raz. Mechatronika podmieniona ze starej skrzyni. Skasowana adaptacja skrzyni i dalej to samo. Luzów na wale nie stwierdzono. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny?
[ Dodano: 2020-04-27, 21:44 ]
Nikt nie jest w stanie mi pomóc? Dodam że na zimnym silniku pierwsze 3 przełączenia jest dobrze. Najbardziej czuć na rozgrzanym silniku. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-04-28, 11:11
|
|
|
moze w silniku |
|
|
|
|
|
|
|
kamil788
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3 4.2
Dołączył: 06 Mar 2020 Posty: 8 Skąd: Rymanów
|
Wysłany: 2020-04-28, 19:57
|
|
|
to na pewno coś w skrzyni, tylko od czego zacząć |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-04-29, 05:33
|
|
|
kolego niepoprawna praca silnika powoduje że skrzynia może wariować ja nie twierdzę że to nie skrzynia obroty to jakie utrzymuje ? |
|
|
|
|
|
|
|
|