Mam pytanie czy jest się czego obawiać jak znalazłem ogłoszenie w 100% pasujące do moich wymagań.
Osoba która sprzedaje mówi ze w tym aucie było zerwanie łańcucha rozrządu ale wszystko zostało naprawione i jest na to faktura z 29 pozycjami między innymi
- Prowadnica zaworów
- Zestaw śrub głowicy cylindrów
- Napęd pompy paliwa (pasek i rolka)
- rolki prowadzące
- popychacz
- wszystkie zawory dolotowe
- wszystkie zawory wydechowe
- kompletny zestaw uszczelek silnika
- mechaniczna pompa próżniowa
- kompletny nowy rozrząd łańcuch + elementy
- pompa cieczy chłodzącej
- uszczelniacz wały korbowego, i pokrywy rozrządu
- uszczelka głowicy cylindrów
- uszczelka śruby miski olejowej
- standardowe filtry, oleje, etc
Czy jest sens aby pakować się w to jeżeli auto będzie fajnie jezdziło ?
Z jednej strony duzo elementów ma nowych ale z drugiej czy istnieje jakieś podwyższone ryzyko takiej sztuki ?
Wg mojej oceny
W spisie są zawory i prowadnica czyli można domniemać, że była kolizja tłoka z zaworem.
Pytanie jak mocno oberwał tłok a co za tym idzie korbowód.
Nie widzę w spisie tłoka/tłoków - dlaczego
Czy zawór się urwał czy skrzywił - jak mocno oberwała tuleja
Co z głowicą - czy była robiona i jaki zakres. A może wymieniona - bo jak zawór się urwał to raczej tylko wymiana
Czy jest dokumentacja zdjęciowa
Raczej bym sobie odpuścił. Bez dokładnego rozeznania tematu trochę ryzykowne
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-05-27, 10:08
Mało za robotę, moim zdaniem robiony na sprzedaż. Ja w trybie "eco" aby zrobić to najporządniej jak mogłem wydałem 15tys na części bez robocizny. Ja bym nie brał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum