|
Autor |
Wiadomość |
luki3000
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 37 Dołączył: 19 Sty 2020 Posty: 43 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-05-31, 15:48 [S8 D4 2013] uciekający płyn chłodniczy
|
|
|
Witam, wiem, ze tylko warsztat odkryje prawdziwa przyczynę ale może ktoś podpowie albo miał podobny problem.
Ja co pojadę do warsztatu „to nie ma jak zajrzeć bo wszystko rozgrzane do niemożliwości koło zbiorniczka” musiało by auto swoje odstać
Problem wyglada tak, ze ucieka mi płyn chłodniczy.
Płyn ucieka na ziemie - widzę w garażu kałuże.
Płyn nie ucieka od razu - średnio 2 tygodnie mija do czasu, ze włączy się czujnik sprawdź płyn chłodniczy.
Płyn nie ucieka do zera - jest moment ale dużo poniżej minimum, ze płyn już stoi w zbiorniczku.
Z reguły dolewalem nie cały litr żeby osiągnąć lekko powyżej minimum ale dzisiaj musiałem wlać już cały litr, być może przez te temperatury.
Dodam ze plama płynu jest pod autem w okolicach silnika mniej więcej centralnie pod maska |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2020-05-31, 16:00
|
|
|
Pompa wody
W dwóch co miałem S8 D4 zawsze się rozciekała |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2020-05-31, 16:39
|
|
|
Najprosciej to sprawdzic sam korek na zbiorniczku bo to najtanszy temat.Bylo juz o tym. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
Iromax
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 16 Paź 2018 Posty: 48 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2020-05-31, 18:18
|
|
|
W swojej d2 miałem identycznie. Płyn uciekał ale zawsze do danego poziomu ( do bardzo niskiego stanu) i potem już tak się utrzymywał. Czasem jak dolałem przez pewien czas był spokój ale potem znowu uciekał. Zwłaszcza jak auto stało trochę z górki - dziobem na dół
Powodem była pompa wody |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-05-31, 23:40
|
|
|
123 |
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2020-06-01, 15:20
|
|
|
W moim S8 D4 wyciek płynu powodował oring termostatu.10 pln + 15 minut roboty i do dnia dzisiejszego jest suchutko. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |