Autor |
Wiadomość |
Oleksandr777
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Oleksandr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2020 Posty: 4 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-07-06, 11:28 [D3 08 3.0TDI
] Stuki w zawieszeniu
|
|
|
Witam, potrzebuje namiar na kogoś ze Śląska (warsztat/ osoba prywatna) do weryfikacji zawieszenia, mi już ręce opadają 🙁 |
|
|
|
|
|
|
|
Kristof
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 43 Dołączył: 17 Mar 2020 Posty: 8 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2020-07-06, 18:07
|
|
|
Mi tez opadały. Co cie tam boli? Moze cos sie doradzi w wlasnego dosc bogatego doswiadczenia. |
|
|
|
|
|
|
|
Oleksandr777
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Oleksandr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2020 Posty: 4 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-07-06, 18:59
|
|
|
Ogólnie mam gdzieś stuki w zawieszeniu, wachacze wymienione, końcówki drążków+ drążki wymienione, gumy na stanie tez, stukanie jest odczuwalne przy małych nierównościach, co typu przejazd przez tory/uskoki na jeszdni/ muldy, dzisiaj byłem na przeglądzie i amory maja po 71% |
|
|
|
|
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 58 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2020-07-07, 05:57
|
|
|
Mam to samo ,prawdopodobnie poduszka silnika lub skrzyni , sprawdź to. |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-09-01, 09:55
|
|
|
Podepnę z moim delikatnym stukiem, jak kolega wyżej wymieniłem wszystko co mogło sugerować stukanie, w przodzie czyli wahacze, i gumy stabilizatora (same gumy stabilizatora te za 200 stówki co na allegroszu są), nie pomogło nadal delikatny stuk przy małych nierównościach poduszki silnika i skrzyni są ok. Pozostaje mi tylko amorek i teraz pytanie firmy które ogłaszają się że regenerują nie tylko miech ale część hydrauliczną - ciekawe na czym polega taka regeneracja? Na wlaniu nowego oleju bo gładzi to przecież nie zrobią nowej? Czy w takim razie taka regeneracja się sprawdza - ktoś to przerobił (mówię tu o regeneracji części hydraulicznej nie miecha) iść na to koszt ok 800zł plus chyba 100zł za złożenie do kupy?? czy używany cały amorek koszt na dzień dzisiejszy ok 500zł |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-09-01, 19:19
|
|
|
Panowie na 99% maglownica, za zgaszonym silniku poruszać kierą lewo -prawo szybko i posłuchać. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-09-02, 11:58
|
|
|
Tez już wyczytałem że to może być to. Co może tam stukać? Drążek kierowniczy bo chyba nie listwa zębata.
Drążek rzecz eksploatacyjna można wymienić. |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-09-02, 21:09
|
|
|
Ruszałeś kierą tak jak pisałem ? |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-09-04, 07:52
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Ruszałeś kierą tak jak pisałem ? |
no zrobiłem jak mówisz, luzów nie kierownicy jakoś wyraźnie nie wyczuwałem, sąsiad (mechanik) poruszał twierdzi podobnie i mówi że jak odpalę to pójdzie ciśnienie i nie będzie - tyle to też wiem
Niemniej na zgaszonym szybkie krótkie ruchy jak cicho np w garażu da się słyszeć puk puk.
końcówki drążków nowe (samych drążków jeszcze nie wiem bo pod osłoną) ogólnie zawieszenie widać że w Niemcowni niedawno robili ale być może to co dostępne bez że tak powiem z zewnątrz a takie choćby drążki to już chyba trzeba w tym aucie przekładnie wyjąć czy się mylę? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2020-09-07, 07:19
|
|
|
No i mnie to dopadło jakiś czas temu wymienione wszystko łącznie z maglem a okazało się że to amortyzatory na miechu ,zostały wymienione i zapadła cisza . |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-09-07, 07:26
|
|
|
mario1278 napisał/a: | okazało się że to amortyzatory na miechu |
Możesz trochę więcej opisać o co w tym chodziło? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2020-09-07, 08:04
|
|
|
Pukał amortyzator a miech był w pełni sprawny. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-09-08, 06:33
|
|
|
No tak, ale jak ruszamy kierą lekko i słychać puk puk to u nas raczej nie amor ? |
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2020-09-08, 07:37
|
|
|
Sprawdziłem takie zachowaniem magla w nowym fabrycznie samochodzie przy wyłączony silniku magiel puka a po uruchomieniu wszystko się usztywnia. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2020-09-08, 07:41
|
|
|
mario1278 napisał/a: | Sprawdziłem takie zachowaniem magla w nowym fabrycznie samochodzie przy wyłączony silniku magiel puka a po uruchomieniu wszystko się usztywnia. |
bardzo dobry pomysł |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|