Autor |
Wiadomość |
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-07-13, 10:33 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Wyciek płynu chłodzenia jak to wymieni
|
|
|
Witam wszystkich.
Borykam się z problemem cieknącego płynu chłodzącego i to w dużej ilości. Za cholerę nie mogę ani od dołu ani od góry zlokalizować miejsca wycieku. Z kanału wygląda to tak i z miejsc po których widać się leje. Siedząc jak by w aucie to jest z prawej strony...
https://youtu.be/4dsOOreijw8
https://youtu.be/FUxOLkh_w-w
https://youtu.be/yajNJFxMFQk
Jakieś pomysły lub ktoś miał coś takiego?? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-07-13, 17:15
|
|
|
Wyciek może być z którejś rury wodnej z tyłu silnika. Która konkretnie to ciężko ocenić zaocznie - trzeba mieć auto, rozebrać sobie trochę rzeczy jak potrzeba i wtedy namierzyć. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-07-13, 18:54
|
|
|
Filmik z kolejną dostawą wycieku po nocnym postoju...
https://youtu.be/RU0akZXtYFw
Chyba więcej jak trochę To pewnie 3/4 samochodu trzeba rozbierać łącznie z tylnym zderzakiem Najbardziej obawiam się tego, że trzeba będzie zrzucać silnik by wymienić którąś z nieszczelnych metalowych rur. Bo gumowe węże to pół biedy choć i z tym może być różnie. Chyba że cała magistrala wodna jest tak przemyślana, że w razie nieszczelności z tyłu silnika nie ma potrzeby zrzucenia silnika, po za wybebeszeniem części gratów okalających silnik... |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-07-13, 21:07
|
|
|
Zapewne leci z rury jak wspomniał Damian tej ci łączy dwie głowice taka czarna metalowa, jak zdemontujesz po kolei co tylko się da to nawet dostęp nie jest taki zły |
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-07-16, 12:20
|
|
|
Tylko kurcze jak zaglądam tam lusterkiem to nie widzę by ciekło z tej rury na styku z silnikiem.
Jak się ściąga np kolektor dolotowy?? Czy wtryski z całą listwą też muszę odkręcić?? Ódma też jest do ściągnięcia?? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-07-16, 18:02
|
|
|
denveco napisał/a: | Tylko kurcze jak zaglądam tam lusterkiem to nie widzę by ciekło z tej rury na styku z silnikiem. |
Jeżeli mowa o tej czarnej rurze łączącej obie głowice to na wejściu do głowicy są oringi. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-07-16, 18:45
|
|
|
Masz na myśli tą rurę zaznaczoną na żółto i to miejsce zaznaczone na czerwono?? Jeśli tak to tam zaglądam lusterkiem na teleskopie i nie widzę by na łączeniu z silnikiem pod spodem było mokre.
|
|
|
|
|
|