Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Rozładowany akumulator, coś nie tak  
Autor Wiadomość
domin1212 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Dsg
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 91
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2010-10-28, 11:15   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Rozładowany akumulator, coś nie tak

Witam panowie mam problem z poziomem akumulatora jak jest 100% to jak postoje i słucham muzyki to szybko się rozładowywuje i wyskakuje że za 3min wyłaczy system i jak wyłaczy to znowu włączam i tak asz już zostanie mi jedna kreska poziomu aku. a jak odpalam to pali normalnie nie odczuwając że słabiej kręci i potem musze z 3-4 dni pojeździć żeby się to naładowało to chyba raczej jest coś nie tak czyżby akumulator juz siadał ma już 7 lat od nowości czy może ładowanie słabe, jak sprawdzić czy ładuje wystarczająco ? Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam!!!
_________________
$$$Domin$$$
.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-10-28, 11:27   

Kolego jak na 7 lat działania non stop to i tak swoje wysłużył,ma prawo nie domagać.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-28, 11:46   

kolego sam sobie odpowiedziałeś na pytanie możesz spróbować ją wyprostować(naładować prostownikeim).
Jak będziesz wymieniał to polecam do Klekota 110 ja zmieniałem u siebie w tamtym roku i po 4h słuchania muzyki dalej pali na dotyk i nie pokazuje mi się ten komunikat już wcale :D
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-10-28, 18:15   

Nie polecam większej pojemności akumulatora niż zalecana. Skraca to jego żywotność. Ja w drugim aucie miałem koło 20 Ah więcej i akumulator wytrzymał ledwie 2 lata z haczykiem. To samo mi powiedzieli w serwisie.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-28, 18:58   

ale z tego co pamiętam to 110Ah jest górną granicą zalecaną przez ASO
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-10-28, 19:37   

jak masz czas to możesz pobawić się z akumulatorem i go odsiarczyć.
1.Wylewasz kwas z aku,
2. Zalewasz wodą demineralizowaną, ładujesz bardzo małym prądem aż zgęstnieje elektrolit (badać trzeba areometrem)
3. zlewasz wodę, zalewasz nową i to co w punkcie 2 aż woda przestanie gęstnieć.
4. zalewasz nowy kwas i ładujesz aku.
Tak to się robiło dawno temu jak nie było akumulatorów w sklepach :mrgreen:
Znam metodę z opowieści a nie z praktyki.

Na dzień dzisiejszy metoda ta się nie opłaca :)
akumulator i tak wytrzymał bardzo długo, ponieważ była to jeszcze dobra konstrukcja. Jak kupisz nowy to nie zdziw się jak padnie za 3lata :-)
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2010-10-30, 22:29   

Kupując nowy akumulator możesz nabyć kolejny w typoszeregu i to mu nie zaszkodzi. Ale jeśli różnica między zalecanym a zakupionym będzie zbyt duża, to tak jak koledzy piszą albo będzie za słaby, albo ciągle niedoładowany. I długo nie posłuży.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-31, 08:50   

To i ja się podłączę.

U mnie pokazywało na starej baterii 74ah, że ma ok 65%,

wczoraj kupiłem nową 100ah i pokazuje mi dokładnie to samo, co jest grane?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5138
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-31, 11:31   

Adaptacje po wymianie aku robicie ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2010-10-31, 12:12   

Łupss..

No wsio jasne, nie wiedziałem, że trza.

Jak??
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5138
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-31, 13:05   

http://wiki.ross-tech.com...ery_Replacement
Oczywiście jeśli ktoś taki moduł posiada.
I reszta jak tu: http://www.audiklub.org/p...ic.php?t=103710
_________________
Black Cars Matters
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-10-31, 17:03   

Muszę sie przyznać że nie wiedziałem o czymś takim jak adaptacja aku.U mnie przy wymianie na nowy to miałem taka historie, myślałem że nowy akumulator jest walnięty bo po wpięciu go do auta zero reakcji dopiero po drugim wpięciu zakręcił i działa do dziś.Czy to mogło być zpowodowane brakiem adaptacji czy jakiś zbieg okoliczności.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-10-31, 19:46   

123mielony napisał/a:
Muszę sie przyznać że nie wiedziałem o czymś takim jak adaptacja aku...

Ale czy przypadkiem proces adaptacji nowego aku nie dotyczy dopiero modelu D3??

Bo jak w moim też to powinienem zrobić to ja pierdziu... brak adaptacji mógłby być przyczyną mojego dziwnego błędu pt. "zbyt niskie napięcie zasilania" :diabel:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5138
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-31, 22:35   

W D2 wygląda to tak, że po każdorazowym odpięciu aku, przekreccie kluczyk (nie uruchmiaiac silnika) i zostawcie na 2-3 min.
_________________
Black Cars Matters
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-11-01, 09:11   

dice111 napisał/a:
W D2 wygląda to tak, że po każdorazowym odpięciu aku, przekreccie kluczyk (nie uruchmiaiac silnika) i zostawcie na 2-3 min.

Dice 111 a jeżeli nie zrobiłem tej adaptacji to będą jakieś objawy czy inne konsekwencję mające wpływ na żywot akumulatora.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.