|
Autor |
Wiadomość |
Brnq
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi S8 D3/Audi S3 8V
Dołączył: 25 Paź 2020 Posty: 5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-10-25, 20:45 [S8 D3 07
] S8 2007r 5,2 FSI
|
|
|
Witajcie, Od pewnego czasu mam S8 i jestem absolutnie pewien ze konie poszły sie paść. To że S3 robi go jak chce to ostatnio dostał baty od A8 4.0 TDI. I wiadomo ze tak dalej byc nie może.
Najpierw ogarne jeszcze problem ze skrzynia ( opisane na forum) i mmi a potem uderzam na hamownie i wolnym czasie chciałbym poszukać utraconych koni i może nawet kilka dodać.
Marzenie - 500KM, zobaczymy czy da się zrobić. W sumie to wielki wolnossący silnik więc niewiele ma zapasu..
Macie jakieś sugestie, rady? Ludzkośc już zapomniała jak poprawiać wolnossące silniki, bo teraz to już kosiarki mają turbine. Ale może mi się uda. Wiadomo że nie ma to jakiegoś ogromnego sensu, wiadomo że tanio nie bedzie, ale nie jest to moje daily i traktuje to jako zabawkę.
POzdro:) |
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-10-31, 10:53
|
|
|
napewno warto sprawdzic nagar, pozniej klapki w kolektorze i dopiero zaczac od tego |
|
|
|
|
|
|
|
Konrad123
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Mar 2019 Posty: 77 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2020-11-01, 19:38
|
|
|
Poprawic na pewno można dolot, wydech, podejrzewam ze coś z większa przepustnica można pokombinować, ewentualnie można poprawić ją. Na jednym z forum forda jest facet który z st220 między innymi takimi modyfikacjami podniósł moc o 50km, nie pamietam już o ile nm podniósł. Podejrzewam, ze znaczną cześć tego co on zrobił, mógłbyś zrobić i Ty |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-11-02, 11:45
|
|
|
Na hamownię tak jak teraz stoi żeby wiedzieć od czego zaczynasz. Najlepiej hamować już z jakąś diagnostyką.
Noi potem wyczyścić dolot i sprawdzić klapki w kolektorze ssącym.
I potem ponownie na hamownię.
Jeżeli motor jest zdrowy to bez klapek i na wyczyszczonym dolocie okolice 430KM są całkiem realne. Ten wynik miałem właśnie z jednego robionego przez nas auta.
Jak wciąż wyjdzie za mało to do sprawdzenia kompresja a potem może także katalizatory.
Jak będzie ok to można bawić się dalej...
Izolacja termiczna dolotu i wydechu co by trochę chłodniej było.
Noi soft. O ile dobrze kojarzę to w swojej okolicy masz dobrego gościa od softów, firma Digitun. On potrafi napisać coś customowego jeżeli masz ku temu zapędy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2020-11-02, 16:44
|
|
|
a jaki budżet chcesz na to przeznaczyć? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |