Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Problemy z instalacją LPG  
Autor Wiadomość
Sutor307 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 5
Skąd: Jastrzębie zdroj
Wysłany: 2021-01-04, 18:14   [S8 D2 98 LPG ] Problemy z instalacją LPG

Siemanko. Posiadam instalacje LPG prinsa i czasami auto mi przerywa na gazie. Wymienilem 2 cewki, które niby były zepsute ( wskazał gaziarz) i zregenerowałem wtryski, ale poprawy nie ma. Wiec zdecydowałem o zmianie na nowa instalacje. I tu pytanie do Was jaki warsztat polecacie na terenie śląska, który dobierze odpowiednią instalacje i później nie będzie problemu z serwisem?
Pozdro
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-01-04, 19:41   

Nie masz przypadkiem wypadania zapłonu wtedy ? W Prinsie bardzo często powodem błędów instalacji są uszkodzone emulatory wtryskiwaczy. .
Tym bardziej że masz zregenerowane wtryski to szkoda by ją wywalać , a jeśli już to warto by rozważyć instalacje pod wtryski które masz aktualnie bo od keihina nic lepszego nie znajdziesz raczej.
 
 
Sutor307 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 5
Skąd: Jastrzębie zdroj
Wysłany: 2021-01-04, 20:08   

okej dzięki za wskazówki, muszę teraz znaleźć odpowiednią osobę, która pomoże zdiagnozować problem, bo może jest tak jak mówisz, mój gaziarz, który jako jedynie w okolicy obsługuje prinsa i z tego co widzę za bardzo nie ma o tym pojęcia.
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-01-04, 20:15   

Padają na 2 sposoby albo ci emuluje wtrysk na stałe i nie pracuje wtedy na benzynie w ogóle na tym cylindrze . Albo nie wyłącza wtrysku i leje ci benzyne i gaz w tym samym czasie .

A tak ogólnie instalacja bezproblemowa jest , jedyne co ci tam może jeszczze paść przy normalnej eksploatacji to map sensor ale to jak w każdej.
 
 
Sutor307 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 5
Skąd: Jastrzębie zdroj
Wysłany: 2021-01-04, 20:22   

Dokładnie druga opcja, podczas jazdy czuć właśnie i benzynę i gaz
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-01-05, 05:01   

No to standardowa awaria prinsa po tylu latach , musisz wymienić na nowe . Sprawdź jakie masz . Jest kilka typów nowy typ na wtyczkę czy stary lutowany czarno czerwone kable lub kolorowe . Gdybyś chciał to mam 2 sprawne używki , zostały mi po wymianie na nowe właśnie.


Z fachowcami od prinsa też jest ciężko ponieważ instalacja jest bezopsługowa , raz ustawionej dobrze kalibrować nie musisz , wtryski robią 300tys bez czyszczenia, a jedyny słaby punkt to po latach właśnie emulatory lub reduktor potrafi się zasyfic jak jeździsz na słabym gazie. Tak naprawdę to ECU benzynowe ci steruje gazem więc jeśli silnik nie ma poważniejszej awarii to co by się nie działa będzie działać bez ruszania prawidłowo.
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2021-01-05, 17:43   



Dodano: 2021-01-05, 17:44
Nie ma takich wtryskiwaczy gazowych żeby wytrzymały 300 tyś km bez czyszczenia, jeszcze z Polskim gazem
 
 
chwostek 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 06 Maj 2019
Posty: 26
Skąd: EPJ
Wysłany: 2021-01-05, 17:44   



Dodano: 2021-01-05, 17:52
Jeśli mogę się wtrącić coś doradzić

Prins lubi wariować przy niskim poziomie naładowania akumulatora. Tak było w moim przypadku.

Jeśli kolega chce wstawić inną instalację to polecam KME.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-01-05, 17:53   

tylko wymien reduktor i coś tam to już masz normalny zestaw :>
który jak dobrze dobrany też ok i przynajmniej to się .... a nie jak w tym przypadku
 
 
chwostek 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 06 Maj 2019
Posty: 26
Skąd: EPJ
Wysłany: 2021-01-05, 17:54   

Jeśli mogę się wtrącić coś doradzić

Prins lubi wariować przy niskim poziomie naładowania akumulatora. Tak było w moim przypadku.

Jeśli kolega chce wstawić inną instalację to polecam KME.
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-01-05, 19:50   

Inter32 napisał/a:


Dodano: 2021-01-05, 17:44
Nie ma takich wtryskiwaczy gazowych żeby wytrzymały 300 tyś km bez czyszczenia, jeszcze z Polskim gazem


No widzisz a ja mam oryginały od Niemca gdzie obstawiam te 300tys gdzieś ,gdzie sam zrobiłem 100 prawie i poprzednik przez 10lat jeździł po Polsce . Dopiero w pl wywalili oryginalny reduktor a węże od wkretek gazu i wody były jeszcze 15letnie według daty na nich ;) trzymam się swoich sprawdzonych stacji co 10tys wymiana filtrów i się trzymają. Po wyglądzie węży widzę że nic nie idzie we wtryski gazowe bo wszystko się zatrzymuje przed filtrem fazy lotnej ( widać to przy wymianie filtrów jak czyszczeń obudowę)


Ale w twoim przypadku zostawiłbym keihiny a dał sterowanie które ktoś ogarnia typu popularny stag . Bo doprowadzenie reszty instalacji do 100% pewnego działania może cię wynieść więcej niż zmiana na coś innego . Same emulatory są już mega drogie a wymienić na nie Ori trzeba wiedzieć jak i mało gazowników będzie się chciało w to bawić .
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2021-01-05, 19:57   

Czarne Medy 100 tys km i do wyrzucenia razem z reduktorem, teraz Matrixy Hd 100 tyś km i do tego przebiegu 3 razy czyszczone, reduktor Kme Gold 5 razy rozbierany do 100 tys km,filtry co 10 tys ,wiec ja nie wierze w 300 tys km na jednych wtryskach nawet jeżeli będą to Keihiny
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-01-05, 20:46   

Producent określa ich trwałość na 150tys mil , co daje nam 240tys km która gwarantuje producent . Jak puścisz syfiasty gaz to i nowe zabijesz .

Moje w dodatku pracują w niepoprawnej pozycji bo są położone mocno płasko na kolektorze .

Widzisz a ja niby miałem AC r01 czerwonego na którego tak się narzeka że nie trzyma ciśnienia . Według daty był wymieniony 2 lata przed tym jak kupiłem auto sam zrobiłem z nim 100tys przez 3 lata i dopiero pod koniec się zaczynał się pompować przy dużych obciążeniach.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-01-06, 13:13   

na naszym gazie to raczej przebieg rzędu 300 tys to raczej tylko na papierze
no chyba że ktoś ma w tyłku motor i wyznaje zasade jedzie to jedzie to wtedy może i tak bo po przebiegu 100 tys wtryskiwacze mają spore rózne wydatki nawet te o których mowa filtry syfu nie wyłapią wszystkiego .
Więc przebieh rzędu 50-150 tys na wtryskiwaczach to jest max
Hany wytrzymały mi ponad 50 tys i padły w 3 autach
Baracudy testuję jeszcze nie padły mi i ludziom co zakładałem .
Zamontuj sobie zwykiły krajowy sterownik taki który koło ciebie ktoś to zakłada i serwisuje reduktor też trzeba zmienić bo pracuje na 2 barach
a nawsze na 1-1,5 max zazwyczaj 1,2
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-01-06, 16:27   

Pepi z tym reduktorem to się pomyliłeś chyba , faktycznie ustawiasz tam ciśnienie 2.2bara ale jest to ciśnienie liczone z atmosferycznym . Normalnie 1.2 tam idzie ,

prins ogólnie spoko ale mógłby być dużo lepszy . Ma dużo nieprzemyślanych rzeczy , np ciśnienia gazu tam nie zmienisz ma być 1.2b i koniec bo każda odchyłkę ci wprowadzi korekcję . Sam żałuję że po remoncie silnika nie wstawiłem czegoś bardziej popularnego tylko włożyłem kasę w ogarnięcie prinsa ta tip top a kosztowo wyszło by to samo .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.